UUSIMMAT
AIHEET
Viestintä
Myynti
Ilmiöt
Brändit
Digitaalisuus
Kolumni
Luovuus
Mainonta
Media
Toimistot
Kolumnit
Artikkelit joiden aihe on
Data ja analytiikka
Media
MTV kasvatti eroa muihin kaupallisiin kanaviin tammikuussa
8.2.2021 14:05
MTV kasvatti asemaansa johtavana kaupallisena televisiokanavana.
Toni Rajamäki
Toimistot
Avidly sai taas HubSpotin arvostetun globaalin kumppanin palkinnon
5.2.2021 14:55
Avidly toisti voittonsa HubSpotin 2020 Impact Awards -tilaisuudessa.
Toni Rajamäki
Digitaalisuus
Datan käyttö on muuttunut kuluttajamarkkinoinnissa – Vastuullisuus korostuu koronan jälkeisenä aikana, sanoo asiantuntija
5.2.2021 14:00
Muun muassa rehellisyys saattaa nousta merkittäväksi tekijäksi datan käytössä.
Toni Rajamäki
Digitaalisuus
Kasvuyrityksissä halutaan kehittää myynti- ja markkinointitaitoja – “Molempien osa-alueiden osaamisen puutteet tunnistetaan”
3.2.2021 9:50
Suomalaiset kasvuyritykset tarvitsevat apua etenkin markkinoinnissa.
Toni Rajamäki
Brändit
Yrityksen tunneälyllä on yhteys taloudelliseen tulokseen – nämä asiat suomalaisyritysten kannattaa muistaa
2.2.2021 12:55
Empaattiset yritykset, joilla on hyvät sosiaaliset taidot, kasvavat muita nopeammin.
Toni Rajamäki
Mainonta
Mediamainontaan käytettiin viime vuonna 133 miljoonaa euroa vähemmän kuin 2019 – vain yksi mediaryhmä onnistui kasvamaan
29.1.2021 15:40
Mediamainontaan käytettiin 1126 miljoonaa euroa vuonna 2020. Lasku edellisvuodesta oli merkittävä.
Toni Rajamäki
Ilmiöt
Historiallisen tuoteinnovaation suosio lähti uuteen nousuun koronavirustilanteen takia – "Kasvua 200 prosenttia"
28.1.2021 19:40
Ihmisten pysyminen kotona on ollut eduksi lukuisille tuotteille.
Toni Rajamäki
Digitaalisuus
Pk-yritysten toivotaan luovan talouskasvua datan avulla
28.1.2021 18:55
Uusi malli tarjoaa pk-yrityksille väylän uudistumiseen ja kehittymiseen.
Toni Rajamäki
Brändit
Suomalainen vastuullisuuteen pohjautuva urheiluverkkokauppa tähtää kansainvälisille markkinoille
28.1.2021 14:20
Miljoonan euron liikevaihdon tehnyt Weekendbee-verkkokauppa aikoo kasvattaa kansainvälisen myynnin osuutta jopa 300 prosentilla viidessä vuodessa. Potentiaalista markkina-aluetta kartoitetaan nyt testimarkkinoinnilla.
Iina Kansonen
Digitaalisuus
Keskon Caroline Nykter valittiin IAB Finlandin puheenjohtajaksi
27.1.2021 17:50
“IAB on ottanut Suomessa hienoja askeleita eteenpäin”, sanoo uusi puheenjohtaja.
Toni Rajamäki
Kolumni
Markkinoinnin on otettava vastuu datasta
9.2.2021 9:30
Markkinoinnin on haastettava niin itsensä kuin kumppaninsa analytiikkaan liittyen. Laadukas mittauksen määrittely ja toteutus ovat perusta kaikelle tekemiselle, kirjoittaa Petri Mertanen.
Petri Mertanen
Media
Koronavuosi lisäsi suomalaisten television katselua – ruutuaika kasvoi 13 minuutilla
21.1.2021 1:00
Suomalaisten television katselu lisääntyi keväällä yli 20 prosentilla.
Toni Rajamäki
Edellinen
Tilaa uutiskirje
Saat viikoittaisen koosteen tärkeimmistä uutisista suoraan mailiisi.
Kyllä, Haluan liittyä MarkkinointiUutisten sähköpostilistalle.
Tietosuoja- ja rekisteriselosteen löydät
täältä
.
Kiitos! Tilaus onnistui.
Hups! Jotain meni pieleen - jos ongelma ei poistu, olethan yhteydessä niin korjaamme sen.