Toimistot

Avidly haluaa nousta uuden brändinsä siivittämänä maailman arvostetuimpien luovien markkinointiteknologiayritysten joukkoon

Avidly uudisti kasvustrategian myötä myös brändinsä.
Kuva:
Unsplash/Windows
Avidly haluaa nousta uuden brändinsä siivittämänä maailman arvostetuimpien luovien markkinointiteknologiayritysten joukkoon

Markkinoinnin palvelutoimisto Avidly on uudistanut brändinsä osana yhtiön uutta kasvustrategiaa, jossa on linjattu tavoitteeksi nousu maailman arvostetuimpien luovien markkinointiteknologiayritysten joukkoon.

Uusi brändi liittyy vahvasti strategian keskiössä olevaan vaikuttavuuteen. Avidly haluaa luoda myönteistä vaikutusta yksilöissä, yrityksessä ja yhteiskunnassa, koska sen avulla voi luoda kestävää liiketoimintaa. Avidlyn brändi lanseerataan kuluvan vuoden aikana yrityksen arvojen mukaisesti myös konkreettisina vastuullisuustekoina.

– Avidly-brändin ydintä on yhdistää luovasti niin markkinointi ja myynti, teknologia ja luovat ideat kuin inbound- ja outbound-markkinointikin. Uusi strategia ja brändi ovat täynnä intoa ja eteenpäin katsomista, ja ne tukevat meitä matkallamme maailman arvostetuimpien luovien markkinointiteknologiayritysten joukkoon, sanoo Avidlyn toimitusjohtaja Jesse Maula yhtiön tiedotteessa.

Maulan mukaan yhtiön strategiaan kuuluu tiettyjen toimintatapojen uudistaminen. Hän painottaa kokonaisvaltaisten palvelujen merkitystä. Avidly tarjoaakin asiakkailleen palveluita, joissa yhdistyy strateginen, luova ja teknologinen osaaminen.

– Alalla on paljon vakiintuneita ajattelu- ja toimintatapoja, joita olemme tietoisesti lähteneet strategiamme myötä uudistamaan ja disruptoimaan. Markkinoinnin, myynnin ja teknologioiden yhdistäminen luovan mainonnan kontekstissa on osoittautunut toimivaksi kasvutekijäksi niin Avidlylle kuin asiakkaillemmekin.

Suomen suurimpiin markkinointitoimistoihin kuuluva Avidly palkittiin äskettäin toista kertaa peräkkäin HubSpotin vuoden globaalina partnerina. Suomessa Avidly on tänä vuonna myös Vuoden toimisto -kisan finalisti.

Helsingin Pörssissä olevan yhtiön Q4-tiedot julkaistaan tulevana torstaina. Vuosiraportti julkaistaan ensi viikolla.

Seuraa MarkkinointiUutisia sosiaalisessa mediassa ja saat tuoreet uutiset helposti feediisi.

Lisää luettavaa