UUSIMMAT
AIHEET
Viestintä
Myynti
Ilmiöt
Brändit
Digitaalisuus
Kolumni
Luovuus
Mainonta
Media
Toimistot
Kolumnit
Artikkelit joiden aihe on
Brändi
Media
AlfaTV meni konkurssiin: kanavan toiminta loppuu kokonaan
25.11.2022 15:00
Taustayhtiö Brilliance Communications yritti korjata pääomaansa, mutta haluttu lopputulos jäi saavuttamatta.
Toni Rajamäki
Brändit
Spinnovan kaupallistamissuunnitelma etenee: yhtiö tuo Haltin kanssa kuluttajamarkkinoille uuden parkatakin
28.11.2022 7:40
Ennen Halti-mallistoa Spinnova kertoi tuovansa markkinoille ensimmäisen kaupallisen mallistonsa Marimekon kanssa.
Satu Hurme
Brändit
Kohu St1:n ja Tahdon kumppanuuden ympärillä jatkuu – Greenpeace ja Elokapina: “Fossiiliyhtiön on lopetettava viherpesu”
25.11.2022 11:45
Talviurheilijoiden ilmastojärjestöt Protect Our Winters Finland ja Save Pond Hockey ilmoittivat aiemmin jäädyttävänsä yhteistyön Tahdon kanssa.
Toni Rajamäki
Toimistot
Turkulaisessa markkinointikentässä merkittävä muutos: Briiffi ja Ground toimivat jatkossa saman brändin alla
10.11.2022 10:40
Toimistot yhdistyivät jo kolme vuotta sitten, mutta toimivat tähän asti eri brändeillä.
Toni Rajamäki
Brändit
Suomalaisyritykseltä vahva kannanotto alennuskampanjoihin ja kulutusjuhlaan: viisinkertaisti hintansa Black Fridayn ajaksi
25.11.2022 10:20
Aatos haluaa samalla osoittaa, että yrityksen palvelut ovat aidosti edullisia.
Toni Rajamäki
Brändit
Talviurheilijoiden ilmastojärjestöt syyttävät St1:stä viherpesusta – näin energiayhtiöstä vastataan
24.11.2022 12:05
Protect Our Winters Finland ja Save Pond Hockey keskeyttivät yhteistyönsä Urheilun ja liikunnan kulttuurikeskus Tahdon kanssa, koska St1 sponsoroi järjestön näyttelyä.
Toni Rajamäki
Brändit
🔍 Miksi leipäbrändi haluaa ottaa kantaa? Reissumies on nähty tummaihoisena, päihdekuntoutujana ja maski kasvoillaan – eikä se ole vastuullisuuspesua, sanoo brändivastaava
28.11.2022 7:05
Reissumies aikoo jatkaa kannanottojaan yhteiskunnallisten asioiden puolesta ostoboikottiuhkauksista huolimatta, sanoo brändistä vastaava Ari Ahola.
Iina Kansonen
Mainonta
Ronaldon ja Messin mainoskuvasta tuli historian toiseksi suosituin Instagram-julkaisu – vain kuva kananmunasta vetää vertoja
22.11.2022 14:45
Louis Vuittonin neronleimausta on ylistetty ympäri maailmaa.
Toni Rajamäki
Ilmiöt
Millainen tapahtuma Slush on markkinoida yritystä? Markkinointijohtaja Venla Väänänen antaa suoran vastauksen
22.11.2022 13:50
Suomalainen startup Gubbe keräsi aikoinaan ensimmäisen sijoituksensa Slushista.
Toni Rajamäki
Brändit
Haglöfs pitää linjansa: sulkee liikkeensä Black Fridaynä
22.11.2022 9:10
Ruotsalaisbrändi on liiallista kuluttamista vastaan.
Toni Rajamäki
Digitaalisuus
Marimekko otti ensimmäisen askeleen metaversumissa: lanseerasi virtuaalisen Unikko-kukkakedon ja laski liikenteeseeen NFT-tuotteen
22.11.2022 7:00
Metaversumi on Marimekolle luontainen toimintaympäristö, sillä se perustuu yhteistyölle, sanoo Marimekon innovaatiojohtaja.
Iina Kansonen
Ilmiöt
Slush muutti pitchauskilpailun lopputulosta voittajan Venäjä-yhteyksien takia
21.11.2022 14:20
Immigram-nimisen yrityksen voitto aiheutti kohun heti tulosten julkistamisen jälkeen.
Toni Rajamäki
Brändit
McCannilla ja Ogilvylla työskennellyt Cannes-voittaja kehottaa brändejä ottamaan mallia startupeista
21.11.2022 13:10
Slush avasi pitkään kansainvälisen markkinoinnin parissa työskennelleen Eileen Borromeon silmät.
Toni Rajamäki
Brändit
Onlyfansin toimitusjohtaja avasi ristiriitaisen brändin menestyksen taustoja Slushissa: “Haluamme kuulla kriittisiä mielipiteitä”
18.11.2022 15:25
Toimitusjohtaja Amrapali Ganin mukaan eroottisesta sisällöstään tunnettu Onlyfans ymmärretään usein väärin.
Toni Rajamäki
Brändit
Tekstiilien korjaamisesta helppoa tekevä Vaatelaastari palkittiin Vuoden vastuullisuustekona
18.11.2022 15:30
Keskuskauppakamarin järjestämässä kilpailussa finalistien valinnassa painotettiin perinteisten toimialojen kehittämiä vastuullisempia toimintamalleja.
Satu Hurme
Brändit
Lumoava-brändin taustalla olevan yhtiön nimi vaihtuu
21.11.2022 10:50
Kuopiolainen korutehdas juhlisti nimenmuutoksella yrityksen 80-vuotispäivää. Lumoava Finland Oy on yksi Suomen suurimmista jalometallikorujen valmistajista.
Satu Hurme
Ilmiöt
Korisliigassa nähtiin harvinainen sponsoriteko: Ässä-Asunnot osti Kouvojen kotiareenan nimen käyttöönsä ja luovutti sen Mannerheimin Lastensuojeluliitolle
18.11.2022 8:00
"Onhan tämä ihan poikkeuksellista yhteiskuntavastuuta", sanoo Tomi Wirtanen.
Toni Rajamäki
Digitaalisuus
Kosmetiikkaketju Kicks pyrkii kauneusalan edelläkävijäksi suomalaisen teknologian avulla
18.11.2022 7:00
Ruotsalainen kosmetiikkaketju Kicks aloittaa yhteistyön kauneusalan teknologiayrityksen Revieven kanssa. Uudet digitaaliset palvelut tarjoavat aiempaa henkilökohtaisempaa asiakaspalvelua myös verkossa.
Satu Hurme
Digitaalisuus
Tutkimus: Jopa 90 prosenttia mobiilisovelluksista rikkoo GDPR:ää
17.11.2022 9:50
Analyysissä oli mukana 250 sovellusta, joilla on vähintään 50 000 päivittäistä käyttäjää.
Toni Rajamäki
Brändit
Näin brändit ovat boikotoineet Qatarin MM-kisoja
17.11.2022 7:05
Olutbrändi Brewdog julistautui MM-kisojen antisponsoriksi, MarkkinointiUutiset laittoi Fifan ja turnauksen kumppanit uutisointiboikottiin.
Toni Rajamäki
Ilmiöt
Viisi tärppiä Slushiin: Onlyfans-johtajat kertovat kontroversiaalin brändin johtamisesta, Twitchin toimitusjohtaja jakaa vinkit vaikuttajamarkkinointiin, paljon puhetta web3:sta…
16.11.2022 15:30
Teknologia- ja kasvuyritystapahtuma Slush alkaa torstaina Messukeskuksessa.
Toni Rajamäki
Brändit
Kalevala Korun uusi mallisto perustuu kiertotalouteen: käytettyjen korujen myynnillä tavoitellaan merkittävää kasvua
16.11.2022 12:50
Korubrändin tavoitteena on, että käytettyjen korujen myynti kattaisi neljänneksen kokonaismyynnistä vuoteen 2025 mennessä. Kalevala Koru tavoittelee liikevaihdon kolminkertaistamista tällä vuosikymmenellä.
Satu Hurme
Brändit
Veikkaus ei markkinoi aktiivisesti Qatarin MM-kisoihin liittyviä pelikohteita
15.11.2022 15:00
Veikkaukselta myönnetään, että kisoihin liittyvä viestintä on ongelmallista.
Toni Rajamäki
Digitaalisuus
Sokos lanseerasi AR-meikkifiltterin: kauneusalan markkinoinnissa loikataan kohti metaversumia
15.11.2022 13:50
Sosiaalisen markkinoinnin ja lisätyn todellisuuden hyödyntämisellä tavoitellaan ennen kaikkea nuoria asiakkaita.
Satu Hurme
Digitaalisuus
Zoom ottaa käyttöön suomalaisten kehittämää teknologiaa
14.11.2022 9:10
Suomalaisen Softpix Oy:n teknologian avulla Zoomin käyttäjät voivat lisätä videostriimeihinsä logoja, grafiikoita ja selitetekstejä.
Toni Rajamäki
Edellinen
Seuraava
Tilaa uutiskirje
Saat viikoittaisen koosteen tärkeimmistä uutisista suoraan mailiisi.
Kyllä, Haluan liittyä MarkkinointiUutisten sähköpostilistalle.
Tietosuoja- ja rekisteriselosteen löydät
täältä
.
Kiitos! Tilaus onnistui.
Hups! Jotain meni pieleen - jos ongelma ei poistu, olethan yhteydessä niin korjaamme sen.