Aatos
Brändit

Suomalaisyritykseltä vahva kannanotto alennuskampanjoihin ja kulutusjuhlaan: viisinkertaisti hintansa Black Fridayn ajaksi

25.11.2022 10:20
Toni Rajamäki
Aatos haluaa samalla osoittaa, että yrityksen palvelut ovat aidosti edullisia.

Verkossa toimiva suomalainen lakipalvelu Aatos on päättänyt viisinkertaistaa hintansa Black Fridayn ajaksi. Valtava hinnanmuutos on kannanotto alennuskampanjoihin ja kulutusjuhlaan, yritys kertoo.

Tutkimusten mukaan Black Friday, Black Week ja Cyber Monday ovat vuoden vilkkainta kuluttamisen aikaa, vaikka kuluttajia johdetaan usein harhaan tekaistuilla alennuksilla. Viime vuonna jopa neljännes tuotteista myytiin normaalia kalliimmalla hinnalla.

MAINOS (TEKSTI JATKUU ALLA)

Aatos on nostanut esimerkiksi edunvalvontavaltuutuksen hinnan 445 euroon, kun tavallisesti valtuutus maksaa palvelussa 89 euroa. Yritys haluaakin tällä osoittaa, kuinka edullisia sen palvelut ovat, sillä Aatoksen mukaan edunvalvontavaltuutus maksaa perinteisissä lakitoimistoissa keskimäärin 500 euroa

– Haluamme kiinnittää kuluttajien huomiota siihen, että perinteisten lakitoimistojen rinnalle on tullut uusia edullisempia vaihtoehtoja. Lisäksi haluamme vähentää eriarvoisuutta lakipalveluiden saatavuudessa. Esimerkiksi 500 euroa maksava edunvalvontavaltuutus on saattanut monella jäädä tekemättä kalliin hinnan takia, millä on väistämättä seurauksia henkilön itsemääräämisoikeuden toteutumisessa, Aatoksen toimitusjohtaja ja perustajajäsen Aku Pöllänen sanoo tiedotteessa.