UUSIMMAT
AIHEET
Viestintä
Myynti
Ilmiöt
Brändit
Digitaalisuus
Kolumni
Luovuus
Mainonta
Media
Toimistot
Kolumnit
Artikkelit joiden aihe on
B2B-markkinointi
Toimistot
Data- ja analytiikkaratkaisuja tarjoava Avaus sai uuden pääomistajan
31.3.2021 13:20
Osakeomistus on laajentunut myös avainhenkilöiden keskuudessa.
Toni Rajamäki
Media
Alma Media osti ison siivun digitaaliseen markkinointiin keskittyneestä Netello Systems Oy:stä
31.3.2021 12:35
Alma Media omistaa yrityksestä nyt 60 prosenttia.
Toni Rajamäki
Mainonta
🔍 Harva tekee sukupuolitietoista markkinointiviestintää, vaikka sukupuolen moninaisuus on todellisuutta: “Yrityksillä ei ole varaa sulkea ketään ulkopuolelle”
1.4.2021 7:00
Sukupuolitietoisella markkinointiviestinnällä voi parhaimmillaan kasvattaa asiakaskuntaa ja edistää tasa-arvoa, asiantuntijat sanovat.
Iina Kansonen
Kolumni
Pelkkä data ei riitä muotoilijalle – uuden luomiseen tarvitaan mutua ja hyppyjä tuntemattomaan
31.3.2021 7:00
The Crownin kaltaiset sarjat olisivat köyhää katsottavaa ilman tulkintaa. Niin olisivat myös tuotteet ja palvelut, joiden ratkaisut perustuvat vain faktoihin, huomauttaa Ulla Jones.
Ulla Jones
Digitaalisuus
Aivenin markkinointijohtaja kertoo, miksi 100 miljoonan dollarin rahoituksen kerännyt suomalaisyritys menestyy kansainvälisillä markkinoilla
26.3.2021 12:40
Aivenin arvo on noussut jo lähes 700 miljoonaan euroon.
Toni Rajamäki
Kolumni
Kaikkien alojen markkinoijat, liittykää yhteen!
24.3.2021 8:15
Markkinointikentän pitää yhdistyä, jotta ala voi kehittyä, kirjoittaa Ossi Ahto.
Ossi Ahto
Ilmiöt
Sponsorointiin investoitiin viime vuonna reilut 200 miljoonaa euroa, kulttuurisponsoroinnissa karmea lasku
23.3.2021 11:20
Sponsorointi-investointeja tehtiin selvästi vähemmän kuin vuotta aiemmin.
Toni Rajamäki
Digitaalisuus
Suomen parhaana myyntiorganisaationa palkitun Silta Oy:n menestyksen taustalla on myynnin ja markkinoinnin vahva yhteistyö
17.3.2021 12:05
Silta Oy on panostanut vahvasti digitaalisuuteen viime vuosien aikana.
Toni Rajamäki
Mainonta
Google esti tai poisti yli 3,1 miljardia mainosta viime vuonna
17.3.2021 12:00
Hakukonejätti poisti joka minuutti lähes 5900 mainosta.
Toni Rajamäki
Brändit
Suomen paras myyntiorganisaatio on valittu
17.3.2021 9:25
Maan parhaan myyntiorganisaation palkinto jaettiin jo 11. kertaa.
Toni Rajamäki
Toimistot
TBWA Worldwide valittiin maailman innovatiivisimpien mainostoimistojen joukkoon, mutta mikä on Helsingin-toimiston rooli ketjun kansainvälisessä menestyksessä?
16.3.2021 12:30
TBWA\Helsingin viime vuosi oli taloudellisesti vahva.
Toni Rajamäki
Digitaalisuus
Hidastuuko yritysten digitalisoituminen rokotekattavuuden nousun myötä? – “Vähän hirvittää”
15.3.2021 14:05
Markkinointialan ihmisillä on suuri vastuu siinä, ettei digitaalisuuden kehitys hidastuisi.
Toni Rajamäki
Ilmiöt
Suomen Yrittäjien toimitusjohtaja Mikael Pentikäinen näkee messujen puuttumisen olevan vakava ongelma
11.3.2021 12:10
Digitaaliset kohtaamiset eivät toimi pitemmän päälle, sanoo Mikael Pentikäinen.
Toni Rajamäki
Luovuus
Viisi suomalaista liikenaista kirjoitti kirjan asiakaskokemuksen merkityksestä B2B-liiketoiminnassa
10.3.2021 15:05
Menestys syntyy asiakaskokemuksesta – B2B-johtajan opas -kirja ilmestyy 25. maaliskuuta.
Toni Rajamäki
Ilmiöt
Teollisuuden alan yrityksille tärkeä suurtapahtuma siirtyy vuodella
9.3.2021 10:30
Pohjoinen Teollisuus -tapahtuma järjestetään seuraavan kerran toukokuussa 2022.
Toni Rajamäki
Ilmiöt
Kansainvälisten messujen peruuntuminen hankaloitti pk-yritysten vientiä
8.3.2021 13:50
Tavaranviennin arvo laski merkittävästi vuonna 2020.
Toni Rajamäki
Kolumni
Kaksi kysymystä paljastaa, voitko tehdä tuloksellista markkinointia
8.3.2021 8:15
Näkymä liiketoiminnan tavoitteisiin on ensimmäinen askel kohti markkinoinnin tuloksellisuutta, kirjoittaa Mika Hyötyläinen.
Mika Hyötyläinen
Digitaalisuus
LinkedIn palkitsi Fonectan kansainvälisessä kumppanikisassa
5.3.2021 16:35
Fonecta oli ainut kumppani, joka voitti kaksi palkintoa.
Toni Rajamäki
Digitaalisuus
Asiantuntija kertoo, miten tehdään laadukasta B2B-markkinointia
5.3.2021 11:55
B2B-myyntiä tekevien yritysten täytyy ymmärtää markkinoinnin rooli koko liiketoiminnan tavoitteiden saavuttamisessa.
Toni Rajamäki
Media
Onko LinkedIn hyvä kanava kuluttajamarkkinointiin?
2.3.2021 7:00
Asiantuntija kertoo, kannattaako LinkedInissä tehdä B2C-markkinointia.
Toni Rajamäki
Digitaalisuus
Seinäjokelaisyritys auttaa vientihaluisia yrityksiä verkostoitumaan virtuaalisesti – “Miksei messujen ideaa voisi siirtää verkkoon?”
23.2.2021 10:30
Suomalaisilla yrityksillä on nyt aiempaa parempi mahdollisuus kansainvälistyä virtuaalisesti.
Toni Rajamäki
Media
Sanoma ottaa B2B-kampanjassaan kantaa uutismedian puolesta: “Investointi kotimaiseen mediaan on vastuullinen teko suomalaisilta markkinoijilta”
22.2.2021 12:05
Sanoma painottaa kampanjassaan luotettavan mediaympäristön merkitystä.
Toni Rajamäki
Kolumni
Pois poteroista, mars!
19.2.2021 7:00
Markkinoinnista pitäisi puhua kokonaisvaltaisena toimintana, kirjoittaa Pasi Sillanpää.
Pasi Sillanpää
Media
Vauhdilla pinnalle noussut somealusta Clubhouse tarjoaa yrityksille uudenlaisen mahdollisuuden kasvattaa verkostoja ja hankkia näkyvyyttä
19.2.2021 8:25
Uuden somepalvelun käyttäjämäärä on noussut jo kahteen miljoonaan.
Toni Rajamäki
Digitaalisuus
Tällaista verkkosivudataa yritysten kannattaa seurata
16.2.2021 13:40
Tutkimuksen mukaan yli puolet kävijöistä katoaa saman tien, jos mobiilisivun lataus kestää yli kolme sekuntia.
Toni Rajamäki
Edellinen
Seuraava
Tilaa uutiskirje
Saat viikoittaisen koosteen tärkeimmistä uutisista suoraan mailiisi.
Kyllä, Haluan liittyä MarkkinointiUutisten sähköpostilistalle.
Tietosuoja- ja rekisteriselosteen löydät
täältä
.
Kiitos! Tilaus onnistui.
Hups! Jotain meni pieleen - jos ongelma ei poistu, olethan yhteydessä niin korjaamme sen.