Media

Alma Media osti ison siivun digitaaliseen markkinointiin keskittyneestä Netello Systems Oy:stä

Alma Media omistaa yrityksestä nyt 60 prosenttia.
Kuva:
Alma Media
Alma Media osti ison siivun digitaaliseen markkinointiin keskittyneestä Netello Systems Oy:stä

Alma Mediasta on tullut digitaalisiin markkinointiratkaisuihin keskittyneen Netello Systems Oy:n suuromistaja, mediakonserni tiedottaa. Alma Media on ostanut yrityksestä 60 prosentin osuuden. Kauppahintaa ei julkistettu.

Vuonna 1999 perustetun yrityksen liikevaihto oli viime vuonna 2,2 miljoonaa euroa. Netello tarjoaa pk-yrityksille hakukoneoptimointia ja siihen liittyviä palveluita.

Kaupan myötä mediamyyntiorganisaatio Alma Mediaratkaisut ja Netello tiivistävät yhteistyötään etenkin pienten ja keskisuurten yritysten sektorilla.

– Netellon SEO- ja SEM-ratkaisut ja osaaminen täydentävät luontevasti portfoliomme tarjontaa yritysten kasvun vauhdittamiseksi markkinoinnilla ja vahvistavat merkittävästi kykyämme palvella PK-sektorin yrityksiä. Markkinointiratkaisujen vaikuttavuus ja käyttäjien sitoutuminen kasvavat, kun Alman digitaalisen verkoston laaja tavoittavuus Suomessa yhdistyy hakukoneoptimointiin ja -markkinointiin, sanoo Alma Mediaratkaisujen johtaja Tiina Järvilehto tiedotteessa.

Seuraa MarkkinointiUutisia sosiaalisessa mediassa ja saat tuoreet uutiset helposti feediisi.

Lisää luettavaa