UUSIMMAT
AIHEET
Viestintä
Myynti
Ilmiöt
Brändit
Digitaalisuus
Kolumni
Luovuus
Mainonta
Media
Toimistot
Kolumnit
Artikkelit joiden aihe on
B2B-markkinointi
Kolumni
Aika on meille markkinoinnin tekijöille suurin riski – ja siitä markkinoinnin ostaja on valmis maksamaan
23.12.2021 9:45
Hyvin tehty markkinointi säästää aikaa, muistuttaa Antti Sipilä.
Antti Sipilä
Brändit
Gigantti avaa uuden konseptinsa mukaisen myymälän – “Olemme tehneet merkittäviä panostuksia monikanavaiseen asiakaskokemukseemme”
23.12.2021 8:50
Uusi myymälä avataan ensi syksynä. Sen myötä ketjun myymälämäärä nousee 41:een.
Toni Rajamäki
Brändit
Petra Saikku on aloittanut Sanoman markkinointipalveluiden sisältöpäällikkönä
23.12.2021 8:35
Saikku siirtyi Sanomalle Danske Bankilta, jossa hän toimi esihenkilöasemassa.
Toni Rajamäki
Kolumni
MarkkinointiUutisten nuorten kolumnistien kaikki mielipidekirjoitukset
23.12.2021 9:25
Nuoret luovat saivat äänensä kuuluviin MarkkinointiUutisissa vuonna 2021.
Toimitus
Kolumni
TOP 5: Vuoden luetuimmat kolumnit
23.12.2021 9:25
Ossi Ahto ja Anssi Järvinen vastasivat MarkkinointiUutisten vuoden luetuimmista kolumneista.
Toni Rajamäki
Brändit
🔍 Yli sadan miljoonan euron liikevaihtoon yltänyt Framery kaupallisti puhelinkopit ensimmäisenä maailmassa – Näin “yksi Suomen upeimmin rakennetuista brändeistä” onnistui siinä
15.12.2021 10:55
Yrityksen taustalta löytyy johtoporras, joka arvostaa markkinoinnin korkealle.
Toni Rajamäki
Luovuus
Suomeen kaksi voittoa viestintäalan European Excellence Awards -kilpailusta
14.12.2021 11:25
OSG Viestinnän ja Visit Ålandin työ valittiin Euroopan parhaaksi monikanavaiseksi kampanjaksi.
Toni Rajamäki
Luovuus
Legendaariseen Rakennusmestarien taloon avattava hotelli tuo markkinoille poikkeuksellisen tapahtumakonseptin, joka näyttää suuntaa tapahtuma-alan tulevaisuudelle
13.12.2021 12:00
Hotel Mestarin tapahtumapalvelu tarjoaa asiakkailleen koko talon käyttöön, sanoo hotellijohtaja Nora Hasan.
Toni Rajamäki
Mainonta
Viestimainonnan kieltäminen EU-alueella ei ole dramaattinen takaisku suomalaisyrityksille, sanoo LinkedIn-mainonnan asiantuntija Emmi Mikkola
10.12.2021 12:30
Euroopan tuomioistuimen tuore päätös aiheuttaa päänvaivaa joillekin mainostajille.
Toni Rajamäki
Luovuus
Neste ja Ponsse selvittivät tekoälyn avulla, mitä on 2020-luvun suomalainen sisu – mutta miksi?
8.12.2021 15:05
Neste ja Ponsse haluavat inspiroida muita yrityksiä innovatiivisella tavalla.
Toni Rajamäki
Kolumni
Kommentoiko joku kampanjaasi sanomalla ”kyllähän mäkin tän oisin keksinyt?” Onnittelut – viestisi toimii
8.12.2021 7:35
Asiakkaat eivät halua älykkäitä viestejä. He haluavat asian helposti tarjoiltuna, niin ettei sitä tarvitse miettiä liikaa ja mitättömälle tuotteelle uhrata liikaa aikaa, kirjoittaa Mika Hyötyläinen.
Mika Hyötyläinen
Digitaalisuus
Tomi Suojoki Dagmarin tytäryhtiö Radlyn vetäjäksi
2.12.2021 9:00
Suojoki liityy myös Dagmarin johtoryhmään. Radlylla hän työskentelee CBO:na.
Toni Rajamäki
Kolumni
Jokaisen asiakaskokemuksen pitäisi tuntua joululta – myös sen, jonka sinä tarjoat
1.12.2021 10:05
Asiakasarvo on yksi niistä viheliäisistä sanoista, joka tulkitaan usein väärin. Se hidastaa arvon tuottamista yrityksissä, kirjoittaa Ulla Jones vuoden viimeisessä kolumnissaan.
Ulla Jones
Ilmiöt
Suomalaisyrityksissä ei osata johtaa asiakaskokemusta, sanoo tuore tutkimus – Villivision toimitusjohtaja kertoo yleisimmät ongelmat
24.11.2021 11:50
Suomesta voisi tulla monta Woltin kaltaista kansainvälistä menestyjää, jos asiakaskokemukseen panostettaisiin systemaattisesti, sanoo Anna Lehtisalo.
Toni Rajamäki
Mainonta
EU:n tuleva lainsäädäntöhanke saattaa tehdä digimainonnan datapohjaisesta kohdentamisesta historiaa – ja se olisi katastrofi pk-yrityksille
5.11.2021 15:55
EU:n Digital Services Act -lakiehdotuksella voi olla merkittävät seuraukset mainostajille.
Toni Rajamäki
Ilmiöt
GDPR-sakot yleistyvät Suomessa, jos yritykset eivät ala kiinnittää aiempaa enemmän huomiota vastuulliseen dataan
3.11.2021 9:35
Markkinoilla on yhä dataa kauppaavia toimijoita, joiden tietojen alkuperästä ei voi olla varma, sanoo Ville Honkimäki.
Toni Rajamäki
Kolumni
Haluaminen tehtiin meille niin helpoksi, että voittamisesta tuli vaikeaa
3.11.2021 8:40
On vaikeaa karsia ja uhrata asioita suurten tavoitteiden saavuttamiseksi. Mutta mitä kovemmat tavoitteesi ovat, sitä enemmän uhrauksia joudut tekemään, kirjoittaa Mika Hyötyläinen.
Mika Hyötyläinen
Digitaalisuus
Fonectan brändi uudistui – tavoitteena oli määritellä yrityksen asiakasarvon ydin uudelleen
2.11.2021 11:50
“Meidän oli tarpeen sekä kirkastaa brändimme ydin että uudistaa se tapa, jolla ilmennämme brändiä jokapäiväisessä arjessa”, sanoo sanoo Fonectan markkinointijohtaja Katja Laaksonen.
Toni Rajamäki
Luovuus
Wärtsilän markkinointikampanjassa käytettiin poikkeuksellista luovuutta, jolla taklattiin yhtä isoa B2B-markkinoinnin ongelmakohtaa – ja se näkyi tuloksissa
1.11.2021 11:30
Wärtsilä Energy saavutti kampanjallaan ennätyksellisen medianäkyvyyden.
Toni Rajamäki
Mainonta
Sari Haaviston väitöskirjassa pureudutaan suomalaisten mainos- ja mediatoimistojen historiaan, joka alkaa vuodesta 1883
1.11.2021 10:15
Haaviston väitöstilaisuus on tulevana perjantaina.
Toni Rajamäki
Brändit
Tapahtumamarkkinointi on tehnyt paluun: loppuvuonna luvassa vielä noin 20 messutapahtumaa
29.10.2021 10:05
“Sekä kävijöillä että näytteilleasettajilla on patoutuneita tarpeita, jotka voidaan nyt täyttää turvallisesti”.
Toni Rajamäki
Kolumni
Inhoatko myyntityötä? Minäkin inhosin, kunnes tajusin, miten nostaa myyntiluvut kasvuun
29.10.2021 7:45
Paras tapa saada ihmiset myymään on lopettaa myynnistä puhuminen, kirjoittaa Ulla Jones.
Ulla Jones
Digitaalisuus
Reaktor rakensi kasvuyrityksistä koostuvan verkoston, johon kuuluu 1 200 digitalisaation asiantuntijaa – “Tämä taitaa olla yksi Suomen teknologia-alan parhaiten pidettyjä salaisuuksia”
28.10.2021 9:25
Fusion-nimiseen verkostoon kuuluu yhteensä 24 yritystä.
Toni Rajamäki
Brändit
Millainen kaupallinen vaikutus Cristiano Ronaldolla on Manchester Unitedille?
22.10.2021 13:30
Monta kertaa maailman parhaaksi jalkapalloilijaksi valitulla Ronaldolla on ollut aiemmin merkittävä vaikutus edustamiensa seurojen kaupallisuuteen.
Toni Rajamäki
Kolumni
Aivoverisuoneni ovat liian usein katkeamispisteessä, kun puhutaan markkinoinnista
22.10.2021 9:55
Myynti on markkinoinnin osa, ei erillinen toiminto – eikä edes samantasoinen asia. Markkinointi on kokonaisuus, kirjoittaa Pasi Sillanpää.
Pasi Sillanpää
Edellinen
Seuraava
Tilaa uutiskirje
Saat viikoittaisen koosteen tärkeimmistä uutisista suoraan mailiisi.
Kyllä, Haluan liittyä MarkkinointiUutisten sähköpostilistalle.
Tietosuoja- ja rekisteriselosteen löydät
täältä
.
Kiitos! Tilaus onnistui.
Hups! Jotain meni pieleen - jos ongelma ei poistu, olethan yhteydessä niin korjaamme sen.