UUSIMMAT
AIHEET
Viestintä
Myynti
Ilmiöt
Brändit
Digitaalisuus
Kolumni
Luovuus
Mainonta
Media
Toimistot
Kolumnit
Uusimmat uutiset
Media
17.1.2024 13:39
Kärkimedia kampanjoi näkyvästi, jotta mainostajat valitsisivat kotimaisen median
Sosiaalinen media ja hakukonemainonta haukkaavat tällä hetkellä leijonanosan verkkomainonnasta.
Mikko Perttunen
Mainonta
17.1.2024 12:31
🔍 16-vuotias Luka Poutiainen mahtuu vielä toistaiseksi huoneeseensa tuhansien mainostuotteiden keskelle
Puolitoista vuotta sitten alkaneelle keräilyharrastukselle ei näy loppua.
Mikko Perttunen
Media
17.1.2024 11:28
Julkisviestintä sai oman kotimaisen somekanavan
Alustan sisältö ei määrity algoritmien mukaan, vaan käyttäjä näkee syötteessä valitsemansa alueen asioita.
Mitra Vasara
Ilmiöt
17.1.2024 11:11
Suomalaisista vain 12 prosenttia haluaa työskennellä täysin etänä
Mahdollisuus etätyöhön vaikuttaa merkittävästi työpaikan valintaan.
Mitra Vasara
Kolumni
17.1.2024 9:42
Suomen suurin kasvun este on ulkomaiden äppästely
Suomi ei ole ollut takapajula kahteenkymmeneen vuoteen, mutta henkinen etäisyytemme muusta maailmasta on edelleen valtava, kirjoittaa Antti Toivonen.
Antti Toivonen
Toimistot
16.1.2024 15:00
Pohjoiseurooppalainen tapahtuma- ja agentuuriyhtiö United Stage laajenee Suomeen
Yhtiön Suomen toiminnoista vastaa Bigday-festivaalin perustaja Henrik Hagnäs.
Mitra Vasara
Myynti
16.1.2024 14:29
Verkkohuutokaupassa kiinnostivat viime vuonna hotellikokonaisuus, kullankaivuukone ja ulosottolaitoksen joenrantakohde
Kiinnostavimmat kohteet keräsivät jopa satoja huutoja.
Mikko Perttunen
Toimistot
16.1.2024 12:52
Ville Arponen Punamusta Media -konsernin asiakkuusjohtajaksi
Arponen toimi aikaisemmin Wunderdogilla asiakkuusjohtajana ja partnerina.
Mitra Vasara
Brändit
16.1.2024 11:00
Sokos Hotels, Elisa ja Fennia kolmen kärjessä asiakaskokemusjohtamisen vertailussa
Yhä useampi organisaatio aikoo panostaa jatkossa dataan ja asiakaskeskeisyyteen.
Mitra Vasara
Brändit
16.1.2024 10:47
Ajatustyöpaikkoihin keskittynyt Heltti ostaa Filosofian Akatemian
Heltin mukaan tietotyöläisten paineita nostattavat nyt sakkaava talous, heikentynyt työllisyys sekä tekoälyn esiinmarssi.
Mitra Vasara
Ilmiöt
16.1.2024 10:26
Hävikkiruoan verkkokauppa Fiksuruoka avasi ensimmäisen kivijalkamyymälänsä
Pop-up -kaupan toivotaan tavoittavan uusia asiakasryhmiä ja madaltavan ihmisten kynnystä ostaa hävikkiruokaa.
Mitra Vasara
Media
16.1.2024 9:39
Seta: Median kehitettävä somemoderointia, mutta sallittava kuitenkin keskustelu
Järjestö on tyytyväinen Julkisen sanan neuvoston kahteen langettavaan päätökseen.
Mikko Perttunen
Toimistot
15.1.2024 15:21
Podiva Oy ostaa Success Story Oy:n liiketoiminnan
Yrityksen tavoitteena on kasvaa vahvemmaksi viestintä- ja pr-toimistobrändiksi.
Mikko Perttunen
Kolumni
15.1.2024 12:19
Brändimarkkinointi on pitkän aikavälin tulospohjaista markkinointia
Markkinoinnin on pystyttävä rikkomaan narratiivi, jossa tulospohjaista markkinointia on ainoastaan lyhyen aikavälin taktinen tekeminen, toteaa Ossi Ahto.
Ossi Ahto
Digitaalisuus
15.1.2024 10:08
Tutkimus: Suomalaiset Pohjoismaiden tarkimpia generatiivisen tekoälyn turvallisuudesta
Työpaikalla saadussa koulutuksessa puutteita muuhun maailmaan nähden.
Mikko Perttunen
Digitaalisuus
15.1.2024 9:50
Yli puolet Helsingin seudun yrityksistä hyötyy jo tekoälyn käytöstä
Yritykset Helsingin seudulla ovat ottaneet tekoälyn vaihtelevasti käyttöön.
Mitra Vasara
Toimistot
15.1.2024 8:45
Mikko Pietilä takaisin TBWA:lle – vastaa tulevaisuudessa ketjun kokemuksellisesta markkinoinnista Suomessa ja Pohjoismaissa
TBWA kertoo tekevänsä tänä vuonna mittavia panostuksia Next-yksikköönsä.
Mikko Perttunen
Ilmiöt
15.1.2024 7:50
Suomalaiset aloittivat omien joululahjojensa myynnin jo aattoiltana
Huonekalut hallitsevat vuoden 2023 haetuimpia käytettyjä tavaroita.
Mikko Perttunen
Brändit
12.1.2024 13:49
Tietojenkalastelukampanjoita yhä vaikeampi erottaa aidosta yritysviestinnästä – kyberrikolliset matkivat erityisesti yhtä brändiä
Tekoäly on tehostanut ja helpottanut rikollisten työtä.
Mikko Perttunen
Mainonta
12.1.2024 13:30
Natalia Salmela avasi Suomen ensimmäisen vaikuttajakampanjoita myyvän verkkokaupan
Verkkokauppa aloittaa Salmelan omilla tuotteilla, mutta tulevaisuudessa Salmela harkitsee verkkokaupan laajentamista koskemaan myös muiden somevaikuttajien kampanjoita.
Mitra Vasara
Edellinen
Näytä lisää
Tilaa uutiskirje
Saat viikoittaisen koosteen tärkeimmistä uutisista suoraan mailiisi.
Kyllä, Haluan liittyä MarkkinointiUutisten sähköpostilistalle.
Tietosuoja- ja rekisteriselosteen löydät
täältä
.
Kiitos! Tilaus onnistui.
Hups! Jotain meni pieleen - jos ongelma ei poistu, olethan yhteydessä niin korjaamme sen.