UUSIMMAT
AIHEET
Viestintä
Myynti
Ilmiöt
Brändit
Digitaalisuus
Kolumni
Luovuus
Mainonta
Media
Toimistot
Kolumnit
Uusimmat uutiset
Kolumni
5.2.2021 10:50
Miksi markkinointijohtaja saa kenkää?
Markkinointijohtajien pitäisi hallita etenkin isot kokonaisuudet ja kehittyä maailman mukana, kirjoittaa CMO Ossi Ahto.
Ossi Ahto
Mainonta
5.2.2021 9:35
Miten tehdään tehokasta natiivimainontaa? – Asiantuntijat painottavat näitä pointteja
Tehokas natiivimainonta puhuttelee lukijaa.
Toni Rajamäki
Brändit
4.2.2021 13:55
Suomalaisessa kaurameijerissä tehdään tuotteita, joita aiotaan viedä tulevaisuudessa maailmalle – uusin sopimus kymmenkertaisti tuotannon
Mö Foods haluaa tehdä markkinoiden parhaimman makuiset kaurajogut ja lähteä ulkomaille.
Toni Rajamäki
Mainonta
4.2.2021 13:35
Facebook testaa uutta mainostyökalua, jota on odotettu pitkään
Somejätti haluaa luoda yrityksille entistä bränditurvallisemman mainostamisympäristön.
Toni Rajamäki
Mainonta
4.2.2021 11:25
Yli 100 miljoonaa tv-katsojaa keräävä Super Bowl ei kiinnosta tänä vuonna kaikkia suuryrityksiä
Monet jättibrändit ovat jääneet pois tämän vuoden Super Bowl -tapahtumasta.
Toni Rajamäki
Brändit
4.2.2021 9:55
Suomalaisbrändit kehittelivät uudenlaisen liiketoimintamallin – Makia “valtasi" Finlaysonin myymälän
Makia ja Finlayson kokeilevat uudenlaista yhteistyömallia Tampereella.
Toni Rajamäki
Kolumni
4.2.2021 9:20
Kommentti: Epäilyttävistä urheilukisoista pois jääminen on parasta markkinointia
Markkinoijien ei kannata lähteä mukaan kaikkiin isoihin urheilutapahtumiin, kirjoittaa MarkkinointiUutisten uutistoimittaja Toni Rajamäki.
Toni Rajamäki
Brändit
3.2.2021 13:25
Fazer kehitti poikkeuksellisen leipäpakkauksen – "Kuluttajat analysoivat tuotteen kokonaisuutta aivan uudella tavalla"
Ympäristöystävällisestä pakkauksesta neljäsosa on kaurankuorta.
Toni Rajamäki
Luovuus
3.2.2021 12:05
Mullistaako suomalaiskeksintö musiikin kuuntelun? – “Mikään muu hifi-tason kaiutin ei ole ominaisuuksiltaan näin monipuolinen”
Suomalaisyrityksen kehittämä kaiutin on jo herättänyt mielenkiintoa maailmalla.
Toni Rajamäki
Toimistot
3.2.2021 10:50
Tässä ovat Vuoden Toimisto -kisan kaikki 36 finalistia
Markkinointiviestintäalan palkinnoista taistellaan 11 kategoriassa.
Toni Rajamäki
Digitaalisuus
3.2.2021 9:50
Kasvuyrityksissä halutaan kehittää myynti- ja markkinointitaitoja – “Molempien osa-alueiden osaamisen puutteet tunnistetaan”
Suomalaiset kasvuyritykset tarvitsevat apua etenkin markkinoinnissa.
Toni Rajamäki
Brändit
2.2.2021 14:10
Facebookin mainostuloissa selkeää kasvua koronapandemiasta ja mainosblokista huolimatta
Sosiaalisen median jättiläinen Facebook, Inc. selvisi haastavasta vuodesta hyvin.
Toni Rajamäki
Brändit
2.2.2021 12:55
Yrityksen tunneälyllä on yhteys taloudelliseen tulokseen – nämä asiat suomalaisyritysten kannattaa muistaa
Empaattiset yritykset, joilla on hyvät sosiaaliset taidot, kasvavat muita nopeammin.
Toni Rajamäki
Toimistot
2.2.2021 11:30
Vaasalaislähtöinen toimisto laajeni Helsinkiin, muutti nimensä ja kasvatti liiketoimintaansa
C2 Advertising -nimellä tunnettu toimisto laajentui onnistuneesti Helsinkiin.
Toni Rajamäki
Luovuus
2.2.2021 9:55
Vastuullisuudestaan tunnettu suunnittelija valittiin Vuoden Graafikoksi
Palkinnon voittaja tekee brändäystyötä niin suomalaisille kuin ulkomaisillekin yrityksille.
Toni Rajamäki
Kolumni
2.2.2021 9:10
Käy taisteluun luova luokka!
Suomalainen markkinointiviestintä kärsii näkemyksellisyyden puutteesta. Alalla on opittava ymmärtämään yhteiskunnan rakenteita, politiikkaa ja ihmisyyttä, kirjoittaa Arto Sivonen.
Arto Sivonen
Digitaalisuus
1.2.2021 14:20
Kuluttajat päivittävät laitteensa nykyaikaan – “Vuodesta 2021 odotetaan 5G-puhelinten todellista läpimurtovuotta”
DNA Kaupan toimitusjohtaja uskoo, että koko puhelinmarkkina kasvaa tänä vuonna.
Toni Rajamäki
Mainonta
1.2.2021 11:50
Kontekstuaalinen kohdentaminen tulee näkymään aiempaa vahvemmin mainonnassa
Asiantuntijan mukaan mainonnan kohdentaminen oikeanlaiseen kontekstiin on entistä tärkeämpää. Se parantaa tehokkuutta ja ROI:ta.
Toni Rajamäki
Brändit
1.2.2021 10:00
Teemu Pukki syrjäyttää pikkupojan ikonisessa näkkäripaketissa – Dream Team -kampanjalla halutaan vaikuttaa lasten liikkumiseen
Jalkapalloilija Teemu Pukin naama koristaa jatkossa Koulunäkki-pakettia.
Toni Rajamäki
Brändit
29.1.2021 15:55
Verkkokauppaan keskittynyt Hobby Hall palaa vanhaan ja avaa kivijalkaliikkeen Vantaalle
Yhtiö avaa kivijalkaliikkeen uudelleen Vantaan Tammistoon.
Toni Rajamäki
Edellinen
Näytä lisää
Tilaa uutiskirje
Saat viikoittaisen koosteen tärkeimmistä uutisista suoraan mailiisi.
Kyllä, Haluan liittyä MarkkinointiUutisten sähköpostilistalle.
Tietosuoja- ja rekisteriselosteen löydät
täältä
.
Kiitos! Tilaus onnistui.
Hups! Jotain meni pieleen - jos ongelma ei poistu, olethan yhteydessä niin korjaamme sen.