UUSIMMAT
AIHEET
Viestintä
Myynti
Ilmiöt
Brändit
Digitaalisuus
Kolumni
Luovuus
Mainonta
Media
Toimistot
Kolumnit
Uusimmat uutiset
Digitaalisuus
5.8.2021 10:15
YouTube rikkoi taas 30 miljardin vierailijan rajan, klikkauksia enemmän kuin Facebookilla ja Twitterillä yhteensä
YouTube on maailman toiseksi suosituin verkkosivu kävijämäärällä mitattuna.
Toni Rajamäki
Ilmiöt
4.8.2021 15:30
Miten olympiamenestys näkyy urheilijan sponsorineuvotteluissa? Näin kommentoi Tokiossa pronssia uineen Matti Mattsson manageri Sami Hautaniemi
Mattssonin kohdalla saatetaan puhua jo kuusinumeroisista sponsorituloista.
Toni Rajamäki
Ilmiöt
4.8.2021 12:10
S-ryhmän päivittäistavarakauppa kasvatti markkinaosuuttaan alkuvuonna
S-Ryhmän päivittäistavarakaupan myynti kasvoi alkuvuonna neljällä prosentilla.
Toni Rajamäki
Media
4.8.2021 10:25
YouTuben mainoksista pääsee nyt eroon entistä halvemmalla
YouTube lanseerasi käyttäjilleen kevyemmän premium-version.
Toni Rajamäki
Digitaalisuus
4.8.2021 9:30
Google Ads testaa uudenlaista rankaisusysteemiä
Google pilotoi ohjelman syyskuussa. Toistuvat rikkeet johtavat määräaikaiseen käyttökieltoon.
Toni Rajamäki
Kolumni
3.8.2021 13:05
Onnistunut sisältömarkkinointi on matkailuelämys
Markkinointi on parhaimmillaan kuin elämyksiä tarjoavaa matkailua. Siksi matkailuelämyksen lainalaisuuksista on paljon opittavaa sisältömarkkinoinnissa, kirjoittaa Antti Sipilä.
Antti Sipilä
Media
3.8.2021 12:30
YouTube blokkasi ison australialaismedian viikoksi
Sky News Australian sanotaan levittäneen disinformaatiota koronaviruksesta.
Toni Rajamäki
Digitaalisuus
3.8.2021 11:25
Facebookin mainostulot pomppasi rajusti, mutta somejätin kasvu saattaa hidastua
Facebook onnistui tuplaamaan tuloksensa huhti-kesäkuun aikana.
Toni Rajamäki
Digitaalisuus
3.8.2021 10:00
Verkkokaupan voittokulku alkaa hiipua
Verkkokaupan liikenne laski vuoden toisella kvartaalilla Pohjoismaissa.
Toni Rajamäki
Toimistot
3.8.2021 9:00
Avidlylla luovana johtajana työskennellyt Risto Etelämäki vaihtoi Drama Queenille suunnittelijaksi
Etelämäki ehti työskennellä Avidlylla yli 11 vuotta.
Toni Rajamäki
Media
2.8.2021 12:10
MTV ja uusi mediarahastoyhtiö tarjoavat yrityksille kasvua Suomessa harvinaisella markkinointimallilla
Sijoitusyhtiön taustalla on media-alalla menestyneitä henkilöitä.
Toni Rajamäki
Brändit
2.8.2021 11:10
Pohjoismaiden suurin vaikuttajatapahtuma siirtyy ensi vuoteen
Tampereella järjestettävä Tubecon Games toteutuu kuitenkin ennakkosuunnitelmien mukaan.
Toni Rajamäki
Brändit
2.8.2021 10:20
Hartwall hyödyntää Yhdysvaltain lonkerobuumia – suomalaistuotetta myydään nyt jo 10 osavaltiossa
Alkuperäistä lonkeroa myydään nyt muun muassa New Yorkissa ja Los Angelesissa.
Toni Rajamäki
Ilmiöt
2.8.2021 9:35
Suomalaisyrityksillä on isoja mahdollisuuksia vihreiden tuotteiden maailmanmarkkinoilla
Suomen kunnianhimoinen hiilineutraalisuustavoite herättää maailmalla kiinnostusta, sanoo asiantuntija.
Toni Rajamäki
Brändit
24.6.2021 13:50
Vaatebrändi Sasta sai arvostetun palkinnon pluskoon ulkoiluvaateinnovaatiostaan
Sasta on ensimmäinen suomalaisbrändi, joka on voittanut Scandinavian Outdoor Awards 2022 -kilpailun pääpalkinnon.
Toni Rajamäki
Kolumni
24.6.2021 11:10
Ehkä humppa ja hömppä sopivat sittenkin LinkedIniin, osoitti tämä Linkkari-päivitys
Saatan olla hyvinkin väärässä uskomuksieni kanssa, että ihmiset haluaisivat laillani pitää LinkedInin vapaana henkilökohtaisesti ajanvietteestä, Tom Laine kirjoittaa.
Tom Laine
Toimistot
24.6.2021 10:20
House of Lapland teki kaikkien aikojen suomalaissuorituksen Cannes Lions -festivaaleilla
Lapin markkinointi- ja viestintätalon Save Salla -kampanja voitti pääpalkinnon keskiviikkona.
Toni Rajamäki
Luovuus
24.6.2021 9:20
Markkinointivelho Tomi Wirtanen hyppää mukaan Korisliiga-seuran hallitukseen
Pauligilta lähtenyt Wirtanen tuo paljon tärkeää liiketoiminnan osaamista kasvattajaseuraansa.
Toni Rajamäki
Brändit
23.6.2021 13:25
Stockmann solmi yhteistyösopimuksen logistiikka-startup Budbeen kanssa – “Meille on tärkeää, että asiakas voi tehdä vastuullisia valintoja”
Budbee muuttaa verkkokauppa-alan toimintoja kestävimmiksi.
Toni Rajamäki
Digitaalisuus
23.6.2021 12:55
Kesko investoi tulevina vuosina kymmeniä miljoonia euroja ruoan verkkokauppaan – pääkaupunkiseudulle rakennetaan automaattiavusteinen keräilyjärjestelmä
Keskon tavoitteena on luoda entistä parempi asiakaskokemus ja tehokkaammat verkkokaupan prosessit sekä vahvistaa markkinajohtajuuttaan.
Toni Rajamäki
Edellinen
Näytä lisää
Tilaa uutiskirje
Saat viikoittaisen koosteen tärkeimmistä uutisista suoraan mailiisi.
Kyllä, Haluan liittyä MarkkinointiUutisten sähköpostilistalle.
Tietosuoja- ja rekisteriselosteen löydät
täältä
.
Kiitos! Tilaus onnistui.
Hups! Jotain meni pieleen - jos ongelma ei poistu, olethan yhteydessä niin korjaamme sen.