UUSIMMAT
AIHEET
Viestintä
Myynti
Ilmiöt
Brändit
Digitaalisuus
Kolumni
Luovuus
Mainonta
Media
Toimistot
Kolumnit
Uusimmat uutiset
Mainonta
16.8.2023 12:40
Huomautuksia Mainonnan eettiseltä neuvostolta: Maria Veitolan tv-ohjelmaa markkinoitiin itsemurhalla
Calvin Klein sai huomautuksen syrjimättömyysperiaatteen vastaisesta eroottisesta viestistä.
Mikko Perttunen
Ilmiöt
16.8.2023 10:08
Foodoran ja S-ryhmän ravintoloiden yhteistyö laajenee valtakunnalliseksi
Lähes 120 ravintolan kotiinkuljetukset elokuusta alkaen yksinomaan Foodorasta.
Mikko Perttunen
Toimistot
16.8.2023 9:15
Luottamukseen ja maineeseen erikoistunut T-Media avaa toimiston Tukholmaan
Vähemmistöosuuden T-Mediasta ostaneen sijoitusyhtiön rooli on laajentumisessa merkittävä.
Mikko Perttunen
Kolumni
16.8.2023 7:05
Onko Barbie-elokuva kaikkien aikojen brändiuudistus vai silmänkääntötemppu?
Huikeaksi hitiksi noussut Barbie-elokuva muutti maailman pinkiksi ja sai unohtamaan puheet vääristyneistä kehonkuvista ja muoviroskasta, kirjoittaa Leena Komulainen.
Leena Komulainen
Media
15.8.2023 14:55
MTV käynnistää muutosneuvottelut – alustava arvio vähennystarpeesta 45 työntekijää
Muuttunut markkinatilanne on ajanut liiketoiminnan tappiolliseksi.
Mikko Perttunen
Ilmiöt
15.8.2023 10:46
Hintaoppaan kuluttajatutkimus: Miesten ja naisten kulutusarvioiden ero on kaventunut keväästä
Toimitusten ympäristöystävällisyydestä ei olla valmiita maksamaan.
Mikko Perttunen
Mainonta
15.8.2023 9:00
Globaalit megajulkkikset voivat tienata yhdellä Instagram-julkaisulla enemmän kuin suuri osa elämänsä aikana
Listan kärjessä kaksi jalkapalloilijaa.
Mikko Perttunen
Luovuus
15.8.2023 8:26
Emmi Paunosesta MarkkinointiKollektiivin tuotanto- ja kehityspäällikkö
Enimmäkseen B2B-markkinoinnissa työskennellyt Paunonen on ollut osa MarkkinointiKollektiivin yhteisöä jo vuosia.
Mikko Perttunen
Toimistot
14.8.2023 12:51
Ilmari Piela Omnicomille – rekrytointi on osa konsernin mittavia tekoälypanostuksia
Piela on tunnettu etenkin B2B-markkinoinnin asiantuntijana.
Mikko Perttunen
Digitaalisuus
14.8.2023 12:30
Pohjoismainen tutkimus huolestuttaa: Ovatko tytöt jäämässä jälkeen tekoälykehityksessä?
Suomalaisnuorten asenne tekoälyä kohtaan on skeptisempi kuin muissa Pohjoismaissa. Pojille tekoäly- ja metaversumimaailma on huomattavasti tutumpi kuin tytöille.
Mikko Perttunen
Mainonta
14.8.2023 9:48
Raportti: X:n uusi toimitusjohtaja ei ole onnistunut pysäyttämään brändien joukkopakoa
Suuret mainostajat Yhdysvalloissa ovat leikanneet Twitter-mainostamistaan jopa yli 90 prosenttia.
Mikko Perttunen
Digitaalisuus
11.8.2023 15:39
Kysely: 40 prosenttia suomalaisista käyttää somea aina tai joskus anonyymina – ilmiö voi olla yhteydessä vihapuheen yleistymiseen
Nuoret toimivat netissä useammin kasvottomina.
Mikko Perttunen
Mainonta
11.8.2023 14:44
McDonald’s on ollut näkyvä osa populaarikulttuuria viime vuosikymmenet – nyt tätä roolia hyödynnetään tuoreessa kampanjassa
Uusi ateria on tarjolla ensi viikolla yli sadassa maassa.
Mikko Perttunen
Digitaalisuus
11.8.2023 11:32
Kysely kertoo: Johtavat viestijät ovat vähentäneet somepalvelu X:n käyttöä – valtaosa suhtautuu entiseen Twitteriin kriittisesti
Elon Muskin viime vuonna ostamaa palvelua ei pidetä enää vastuullisena ja eettisenä.
Mikko Perttunen
Toimistot
11.8.2023 11:04
Hansdotter rekrytoi Teija Himbergin brändistrategiajohtajaksi
Himbergillä on takana pitkä ura pörssissäkin käyneessä yhtiössä.
Mikko Perttunen
Brändit
10.8.2023 15:24
Asuntomessuista valtavasti positiivista näkyvyyttä Loviisalle
16 prosenttia kävijöistä voisi muuttaa kaupunkiin.
Mikko Perttunen
Digitaalisuus
10.8.2023 11:38
Suomalainen ohjelmistoyhtiö Efecte aloittaa yhteistyön norjalaisen Inleadin kanssa
Kumppanuus avaa Efectelle ovia uusilta markkinoilta.
Mikko Perttunen
Toimistot
10.8.2023 11:13
Viimeiset kymmenen vuotta Yhdysvalloissa asunut mainosalan suomalaiskonkari tamperelaisen markkinointitoimiston neuvonantajaksi
Creative Crue on kulkenut viime vuodet tasaisella kasvu-uralla.
Mikko Perttunen
Toimistot
10.8.2023 10:53
Ohjelmistoyritys Virnex Group osti markkinointiin, vastuullisuusohjelmiin ja verkkopalveluihin erikoistuneen lahtelaisen Oakhill Groupin
Konsernin työntekijöiden määrä nousee yli sadan.
Mikko Perttunen
Toimistot
10.8.2023 8:00
Yrityskauppa: N2 Helsinki osti Wunderman Thompson Finlandin
Konsernin työntekijämäärä kasvaa 125:een ja liikevaihto yli 20 miljoonaan.
Mikko Perttunen
Edellinen
Näytä lisää
Tilaa uutiskirje
Saat viikoittaisen koosteen tärkeimmistä uutisista suoraan mailiisi.
Kyllä, Haluan liittyä MarkkinointiUutisten sähköpostilistalle.
Tietosuoja- ja rekisteriselosteen löydät
täältä
.
Kiitos! Tilaus onnistui.
Hups! Jotain meni pieleen - jos ongelma ei poistu, olethan yhteydessä niin korjaamme sen.