McDonald's
Mainonta

McDonald’s on ollut näkyvä osa populaarikulttuuria viime vuosikymmenet – nyt tätä roolia hyödynnetään tuoreessa kampanjassa

11.8.2023 14:44
Mikko Perttunen
Uusi ateria on tarjolla ensi viikolla yli sadassa maassa.

McDonald’s on vilahdellut jo vuosikymmenten ajan viihdeteollisuuden tuotannoissa klassikkoelokuvista koukuttaviin televisiokomedioihin ja hittibiiseistä animesarjoihin.

Uusi Mukana menossa -menu on kokoelma ikonisesti elokuvissa, televisiossa ja musiikissa esillä olleita Mäkkärin suosikkituotteita. Kampanja-ateria on saatavilla ensi viikosta alkaen yli sadassa maassa ympäri maailmaa.

Menuun kuuluu kolme kuuluisaa päätuotetta ja lisukkeita. Mukana menossa -aterian voi koostaa esimerkiksi Chicken McNuggets -kanapaloista, Quarter Pounder with Cheese -hampurilaisesta tai Big Mac -hampurilaisesta, ja sivuosiin voi valita normaalit ranskalaiset, normaalin virvoitusjuoman sekä uuden, Limited edition Loki Sweet 'N Sour -dipin, jonka inspiraationa on ollut Marvel Studios -yhtiön Loki-sarjan tuleva kakkoskausi.

Kampanjaan sisältyy yhteistyö lontoolaisen skeitti- ja katuvaatebrändi Palacen kanssa. Brändin Mäkkärille suunnittelemia tuotteita voi hankkia skannaamalla Mukana menossa -aterian pakkauksessa olevan QR-koodin, jonka kautta Palace McDonald’s -tuotevalikoima löytyy.

MAINOS (TEKSTI JATKUU ALLA)