MarkkinointiUutiset
MarkkinointiUutiset
Uusimmat
Media
Ilmiöt
Luovuus
Näkökulma
Digitaalisuus
Brändit
Toimistot
Mainonta
Etusivu
Media
Ilmiöt
Luovuus
Näkökulma
Digitaalisuus
Brändit
Toimistot
Mainonta
Tekijät
Ota yhteyttä
Tietosuojaseloste
Artikkelit joiden aihe on
Kulttuuri
Ilmiöt
Ammattilaiset kaipaavat työnsä arvioinnissa laadun painottamista – ”Johtajien kannattaisi tarkastella myynnin ja markkinoinnin onnistumisen mittareita uudelleen”
Tuoreesta barometrista selviää, että myynnin ja markkinoinnin ammattilaiset ovat muuttuneesta työarjesta huolimatta tyytyväisiä työhönsä.
Minna Lehto
Näkökulma
Tätä on vaikuttava markkinointi: Sinkkuelämää-sarja houkutteli kaveriporukkamme New Yorkiin siemailemaan cosmopolitaneja ja ostamaan 27 laukkua
Sex and the City myi meille oivalluksen siitä, että itsenäiset naiset ovat upeita eivätkä säälittäviä, Laura Olin kirjoittaa.
Laura Olin
Luovuus
🔍 Patrik Korhonen perusti mainostoimiston, menestyi urallaan ja kuormittui – maalaa nyt muraaleja: ”Elämässä on enemmän värejä kuin aikaisemmin”
Maailman menestyneimmät taiteilijat ovat äärikaupallisia ja suuria henkilöbrändejä, muistuttaa rajanvetoa taiteen ja kaupallisuuden välillä pohtiva yrittäjä Patrik Korhonen.
Iina Kansonen
Mainonta
Pitkä mainosteksti printissä voi joskus olla toimiva ratkaisu – Helsinki Festivalin etusivun mainos Helsingin Sanomissa osoitti sen todeksi
Helsinki Festivalin torstaina julkaistu kantaa ottava mainos herätti tunteita.
Toni Rajamäki
Brändit
Woltista voi pian tilata Olavi Uusivirran yksityiskeikan – ravintola-alan teknologiabrändi kasvattaa valikoimaansa aktiivisesti
Wolt lanseeraa uuden konseptin, jonka uskotaan osoittautuvan huippusuosituksi.
Toni Rajamäki
Luovuus
Katriina Penttilä lähti Norjaan vaihtoon ja löysi unelmatyön pelimarkkinoinnin parista: ”Haluan rikkoa pelialan stereotypioita”
Katriina Penttilä päätyi Porin teatterimaailmasta pelifirman markkinointiin Bergeniin. Hänen urapolkuaan on koko ajan ohjannut kiinnostus kulttuuriin.
Iina Kansonen
Luovuus
Markkinointikonsultista tuli taiteilija: Jarkko Sjöman alkoi maalata ja teki sen, mistä moni markkinointialan ammattilainen haaveilee
Viime kesänä Jarkko Sjöman kyllästyi somen kilpahuutoon ja tarttui siveltimeen. Nyt hän on myynyt kolmisenkymmentä maalausta ja pitänyt ensimmäisen näyttelynsä.
Iina Kansonen
Tilaa uutiskirje
Saat viikoittaisen koosteen tärkeimmistä uutisista suoraan mailiisi.
Kyllä, Haluan liittyä MarkkinointiUutisten sähköpostilistalle.
Tietosuoja- ja rekisteriselosteen löydät
täältä
.
Kiitos! Lähetys onnistui, käythän vielä hyväksymässä tilauksen sähköpostissasi.
Hups! Jotain meni pieleen - jos ongelma ei poistu, olethan yhteydessä niin korjaamme sen.