Luovuus

Emmi Paunosesta MarkkinointiKollektiivin tuotanto- ja kehityspäällikkö

15.8.2023 8:26
Mikko Perttunen
Enimmäkseen B2B-markkinoinnissa työskennellyt Paunonen on ollut osa MarkkinointiKollektiivin yhteisöä jo vuosia.

Emmi Paunonen on nimitetty tuotanto- ja kehityspäälliköksi MarkkinointiKollektiiviin ja tänä keväänä lanseerattuun MyyntiKollektiiviin. Hän aloitti tehtävässä viime viikolla.

Reilun kymmenen vuoden ajan markkinoinnin parissa työskennelleen Paunosen työpöydältä löytyy enimmäkseen tuotantoon ja prosesseihin sekä Kollektiivien, yhteisön ja alan kehitykseen liittyviä tehtäviä.

– Kehittäminen on aina ollut osa minua ja kuului se nimettyihin työtehtäviini tai ei, katson asioita aina kehittäjän lasit silmilläni, Paunonen kommentoi.

Ensimmäiset viisi vuotta markkinointiurallaan Paunonen työskenteli in-house-tehtävissä ja tämän jälkeen markkinointi- ja viestintätoimistoissa: Netprofilella, Sinisellä Härällä & Differolla, suurimmaksi osaksi B2B-asiakkaiden parissa. Hän kutsuu itseään ensisijaisesti strategisen markkinointisuunnittelun, verkkosisältöjen ja sosiaalisen median syväosaajaksi, mutta myös generalistiksi monipuolisen osaamisensa ja kokemuksensa ansiosta. Suurimmiksi saavutuksikseen työurallaan Paunonen näkee kaksi maailman parhaan viestintätyön palkintoa sekä Suomen parhaan yritys- ja organisaatioviestinnän palkinnon.

Paunonen on ollut myös osa MarkkinointiKollektiivin yhteisöä jo vuosia.

– On suuri kunnia päästä nyt osaksi tätä mahtavaa tekijäporukkaa, jonka työllä on paljon merkitystä alallamme, Paunonen iloitsee.

MarkkinointiKollektiivi ja MyyntiKollektiivi ovat osa MK Tuotannot Oy:tä, joka on myös MarkkinointiUutisten kustantaja.

MAINOS (TEKSTI JATKUU ALLA)