UUSIMMAT
AIHEET
Viestintä
Myynti
Ilmiöt
Brändit
Digitaalisuus
Kolumni
Luovuus
Mainonta
Media
Toimistot
Kolumnit
Artikkelit joiden aihe on
Vastuullisuus
Brändit
Näin syntyi Beanit-brändin kohuttu Lihalauantai-kampanja
22.2.2021 9:15
Verso Food onnistui tavoittamaan suuret massat kampanjallaan, jonka tiedettiin aiheuttavan keskustelua.
Toni Rajamäki
Kolumni
Elämäsi tärkein briiffi on tässä, markkinoinnin ammattilainen
18.2.2021 7:05
Mitä jos markkinointia mitataankin tulevaisuudessa sen perusteella, millaisia myönteisiä vaikutuksia sillä on maailmaan, kirjoittaa MarkkinointiUutisten päätoimittaja Iina Kansonen.
Iina Kansonen
Brändit
Härkäpapuruokia valmistava yritys kannustaa lihan syömiseen lauantaisin, koska ruokavaliokeskustelu on liian kärjistynyttä
17.2.2021 10:00
Verso Food tuli näkyvästi esiin Lihalauantai-kampanjallaan.
Toni Rajamäki
Ilmiöt
Tutkija: yhä useampi kuluttaja on halukas maksamaan vastuullisuudesta ekstraa
17.2.2021 12:50
Vastuullisuudesta kiinnostunut asiakassegmentti on valmis maksamaan vastuullisesta pizzasta 10–14 prosenttia enemmän, kertoo Kotipizzan viestintä- ja vastuullisuusjohtaja.
Iina Kansonen
Brändit
Suomalaiset ulkoilubrändit palkittiin Pohjoismaiden parhaina
16.2.2021 10:35
Reima ja Sasta Oy menestyivät jälleen pohjoismaisten ulkoilubrändien vertailussa.
Toni Rajamäki
Toimistot
“Mottona on toimia vastavoimana älämölölle” – Kaksi toimistoa loi kampanjan, joka on vastaisku vihapuheelle
15.2.2021 9:55
Kehupuhekampanja kannustaa ihmisiä kehumaan ja kannustamaan toisiaan.
Toni Rajamäki
Media
Facebook poistaa koronarokotteista väärää tietoa levittäviä julkaisuja
11.2.2021 12:30
Facebook teki ensimmäiset toimenpiteensä koronaan liittyvän disinformaation pysäyttämiseksi jo viime vuonna.
Toni Rajamäki
Mainonta
Näin HSL vastaa kohua herättäneeseen mainokseen
9.2.2021 9:59
HSL:n puhetta herättänyt mainos ei ollut huonosti ajoitettu, sanoo yhtiön viestintä- ja markkinointipäällikkö.
Toni Rajamäki
Kolumni
Kommentti: Epäilyttävistä urheilukisoista pois jääminen on parasta markkinointia
4.2.2021 9:20
Markkinoijien ei kannata lähteä mukaan kaikkiin isoihin urheilutapahtumiin, kirjoittaa MarkkinointiUutisten uutistoimittaja Toni Rajamäki.
Toni Rajamäki
Brändit
Fazer kehitti poikkeuksellisen leipäpakkauksen – "Kuluttajat analysoivat tuotteen kokonaisuutta aivan uudella tavalla"
3.2.2021 13:25
Ympäristöystävällisestä pakkauksesta neljäsosa on kaurankuorta.
Toni Rajamäki
Luovuus
Vastuullisuudestaan tunnettu suunnittelija valittiin Vuoden Graafikoksi
2.2.2021 9:55
Palkinnon voittaja tekee brändäystyötä niin suomalaisille kuin ulkomaisillekin yrityksille.
Toni Rajamäki
Brändit
Teemu Pukki syrjäyttää pikkupojan ikonisessa näkkäripaketissa – Dream Team -kampanjalla halutaan vaikuttaa lasten liikkumiseen
1.2.2021 10:00
Jalkapalloilija Teemu Pukin naama koristaa jatkossa Koulunäkki-pakettia.
Toni Rajamäki
Brändit
Suomalainen vastuullisuuteen pohjautuva urheiluverkkokauppa tähtää kansainvälisille markkinoille
28.1.2021 14:20
Miljoonan euron liikevaihdon tehnyt Weekendbee-verkkokauppa aikoo kasvattaa kansainvälisen myynnin osuutta jopa 300 prosentilla viidessä vuodessa. Potentiaalista markkina-aluetta kartoitetaan nyt testimarkkinoinnilla.
Iina Kansonen
Luovuus
Pienen suomalaiskunnan nerokas kampanja nousi otsikoihin maailmalla
28.1.2021 8:00
Lapissa sijaitsevan Sallan kunnan ilmastokampanja keräsi huomiota Euroopassa.
Toni Rajamäki
Kolumni
Käy taisteluun luova luokka!
2.2.2021 9:10
Suomalainen markkinointiviestintä kärsii näkemyksellisyyden puutteesta. Alalla on opittava ymmärtämään yhteiskunnan rakenteita, politiikkaa ja ihmisyyttä, kirjoittaa Arto Sivonen.
Arto Sivonen
Toimistot
Koskenkorva Vodka Climate Action palkittiin kansainvälisessä mainoskisassa
22.1.2021 19:15
Mainostoimisto Bob the Robotin kampanja sai kansainvälistä tunnustusta.
Toni Rajamäki
Kolumni
Kotonani on kolme laatikollista joulupalloja, jotka voivat vääristää historiaa
26.1.2021 11:02
Se, millaisessa maailmassa elämme tulevaisuudessa, on pitkälti kiinni siitä, millaisia kulutuspäätöksiä teemme tänään, Nea Barman kirjoittaa.
Nea Barman
Media
Twitter ja Facebook tiesivät, mitä Donald Trumpin hyllyttämisestä seuraisi, suomalaistutkija uskoo
20.1.2021 14:00
Twitter ja Facebook sulkivat toistaiseksi Yhdysvaltain väistyvän presidentin Donald Trumpin tilit Capitolin valtauksen jälkeen.
Toni Rajamäki
Edellinen
Tilaa uutiskirje
Saat viikoittaisen koosteen tärkeimmistä uutisista suoraan mailiisi.
Kyllä, Haluan liittyä MarkkinointiUutisten sähköpostilistalle.
Tietosuoja- ja rekisteriselosteen löydät
täältä
.
Kiitos! Tilaus onnistui.
Hups! Jotain meni pieleen - jos ongelma ei poistu, olethan yhteydessä niin korjaamme sen.