UUSIMMAT
AIHEET
Viestintä
Myynti
Ilmiöt
Brändit
Digitaalisuus
Kolumni
Luovuus
Mainonta
Media
Toimistot
Kolumnit
Uusimmat uutiset
Toimistot
16.1.2024 12:52
Ville Arponen Punamusta Media -konsernin asiakkuusjohtajaksi
Arponen toimi aikaisemmin Wunderdogilla asiakkuusjohtajana ja partnerina.
Mitra Vasara
Brändit
16.1.2024 11:00
Sokos Hotels, Elisa ja Fennia kolmen kärjessä asiakaskokemusjohtamisen vertailussa
Yhä useampi organisaatio aikoo panostaa jatkossa dataan ja asiakaskeskeisyyteen.
Mitra Vasara
Brändit
16.1.2024 10:47
Ajatustyöpaikkoihin keskittynyt Heltti ostaa Filosofian Akatemian
Heltin mukaan tietotyöläisten paineita nostattavat nyt sakkaava talous, heikentynyt työllisyys sekä tekoälyn esiinmarssi.
Mitra Vasara
Ilmiöt
16.1.2024 10:26
Hävikkiruoan verkkokauppa Fiksuruoka avasi ensimmäisen kivijalkamyymälänsä
Pop-up -kaupan toivotaan tavoittavan uusia asiakasryhmiä ja madaltavan ihmisten kynnystä ostaa hävikkiruokaa.
Mitra Vasara
Media
16.1.2024 9:39
Seta: Median kehitettävä somemoderointia, mutta sallittava kuitenkin keskustelu
Järjestö on tyytyväinen Julkisen sanan neuvoston kahteen langettavaan päätökseen.
Mikko Perttunen
Toimistot
15.1.2024 15:21
Podiva Oy ostaa Success Story Oy:n liiketoiminnan
Yrityksen tavoitteena on kasvaa vahvemmaksi viestintä- ja pr-toimistobrändiksi.
Mikko Perttunen
Kolumni
15.1.2024 12:19
Brändimarkkinointi on pitkän aikavälin tulospohjaista markkinointia
Markkinoinnin on pystyttävä rikkomaan narratiivi, jossa tulospohjaista markkinointia on ainoastaan lyhyen aikavälin taktinen tekeminen, toteaa Ossi Ahto.
Ossi Ahto
Digitaalisuus
15.1.2024 10:08
Tutkimus: Suomalaiset Pohjoismaiden tarkimpia generatiivisen tekoälyn turvallisuudesta
Työpaikalla saadussa koulutuksessa puutteita muuhun maailmaan nähden.
Mikko Perttunen
Digitaalisuus
15.1.2024 9:50
Yli puolet Helsingin seudun yrityksistä hyötyy jo tekoälyn käytöstä
Yritykset Helsingin seudulla ovat ottaneet tekoälyn vaihtelevasti käyttöön.
Mitra Vasara
Toimistot
15.1.2024 8:45
Mikko Pietilä takaisin TBWA:lle – vastaa tulevaisuudessa ketjun kokemuksellisesta markkinoinnista Suomessa ja Pohjoismaissa
TBWA kertoo tekevänsä tänä vuonna mittavia panostuksia Next-yksikköönsä.
Mikko Perttunen
Ilmiöt
15.1.2024 7:50
Suomalaiset aloittivat omien joululahjojensa myynnin jo aattoiltana
Huonekalut hallitsevat vuoden 2023 haetuimpia käytettyjä tavaroita.
Mikko Perttunen
Brändit
12.1.2024 13:49
Tietojenkalastelukampanjoita yhä vaikeampi erottaa aidosta yritysviestinnästä – kyberrikolliset matkivat erityisesti yhtä brändiä
Tekoäly on tehostanut ja helpottanut rikollisten työtä.
Mikko Perttunen
Mainonta
12.1.2024 13:30
Natalia Salmela avasi Suomen ensimmäisen vaikuttajakampanjoita myyvän verkkokaupan
Verkkokauppa aloittaa Salmelan omilla tuotteilla, mutta tulevaisuudessa Salmela harkitsee verkkokaupan laajentamista koskemaan myös muiden somevaikuttajien kampanjoita.
Mitra Vasara
Mainonta
12.1.2024 10:25
Keskuskauppakamarin liiketapalautakunnalta suositus henkilön kuvan käyttämisessä markkinoinnissa
Markkinoinnissa ei tule käyttää yksityisen tai julkisen henkilön kuvaa ilman häneltä etukäteen hankittua suostumusta.
Mitra Vasara
Ilmiöt
12.1.2024 9:30
Näitä teemoja somevaikuttajat välttelevät – pelkona häiriköinti
Somevaikuttajien kokema häiriköinti on lisääntynyt viime vuosina.
Mitra Vasara
Toimistot
12.1.2024 8:50
Näkemystehdas MBE:n pääomistaja siirtää 40-vuotiaan yrityksen uusien omistajien käsiin
Pääomistajina toimivat toimitusjohtaja Minttu Murtomäki ja Antti Pohja sekä uusina osakkaina Eveliina Ventilä-Haarala ja Vesa Laaksonen.
Mitra Vasara
Brändit
12.1.2024 7:54
Ukraina nimesi Subway-pikaruokaketjun hyökkäyssodan tukijaksi
Yhtiö liittyy lähes 50 kansainvälistä yritystä sisältävälle mustalle listalle.
Mikko Perttunen
Toimistot
11.1.2024 15:01
Dentsun Juha Halmesvaara WARC Awardsien tuomaristoon
Halmesvaara on mukana päättämässä viiden kategorian Euroopan voittajista.
Mikko Perttunen
Viestintä
11.1.2024 14:05
Suosituimpien työpaikkailmoituksien valttina palkka-avoimuus ja etätyömahdollisuus
Duunitorin selvityksen mukaan myös työnantajabrändiin panostaminen näkyy suoraan ilmoitusten suosiossa.
Mitra Vasara
Digitaalisuus
11.1.2024 12:47
Instagram Reels voittaa sekä TikTokin että Facebookin brändätyn videosisällön alustana
Yli 90 sekunnin videot tuottavat jälleen lyhyempiä paremmin, kertoo tuore tutkimus.
Mitra Vasara
Edellinen
Näytä lisää
Tilaa uutiskirje
Saat viikoittaisen koosteen tärkeimmistä uutisista suoraan mailiisi.
Kyllä, Haluan liittyä MarkkinointiUutisten sähköpostilistalle.
Tietosuoja- ja rekisteriselosteen löydät
täältä
.
Kiitos! Tilaus onnistui.
Hups! Jotain meni pieleen - jos ongelma ei poistu, olethan yhteydessä niin korjaamme sen.