UUSIMMAT
AIHEET
Viestintä
Myynti
Ilmiöt
Brändit
Digitaalisuus
Kolumni
Luovuus
Mainonta
Media
Toimistot
Kolumnit
Uusimmat uutiset
Myynti
26.8.2025 9:49
S-ryhmän tulos laski hieman tämän vuoden ensimmäisellä puolikkaalla
Ryhmä on investoinut 2020-luvulla jo liki 4 miljardilla eurolla.
Mikko Perttunen
Viestintä
25.8.2025 11:29
Helsingin Messukeskus isännöi alkuvuonna kuutta kansainvälistä kongressia – tulo ja työllisyysvaikutus jopa yli 50 miljoonaa euroa
Arvion mukaan yksi kongressiosallistuja jättää isäntämaahan keskimäärin 2000 euroa.
Mikko Perttunen
Mainonta
25.8.2025 11:12
Kurion Cannes-raportti: Somen rooli kasvaa voittajatöissä – megavaikuttajat vaihtuvat mikrovaikuttajiin
Reilusti yli puolet somesarjan voittajista hyödynsi reaaliaikaista markkinointia.
Mikko Perttunen
Myynti
25.8.2025 10:55
Ruoholahteen valmistuvan korttelikeskuksen uudet liikkeet julki
Keskukseen tulee muun muassa ravintola- ja liikuntapalveluita.
Mikko Perttunen
Myynti
25.8.2025 10:14
Suomalaiset tilasivat alkuvuonna jo 10 prosenttia vaateostoistaan Kiinasta
Suomalaisten säästäminen näkyy muoti- ja urheilukaupassa.
Mikko Perttunen
Media
25.8.2025 10:00
Yleisurheilun kotimaiset päätapahtumat jatkavat Ylen kanavilla vuoteen 2032 asti
”Yleisurheilu kiinnostaa laajasti suomalaisia.”
Mikko Perttunen
Ilmiöt
25.8.2025 8:34
Yritykset kehuvat itse itseään ympäristövastuullisuudesta – johdon mittari vastuullisuus ei kuitenkaan ole
Vastuullisuusperiaatteet eivät ole enää kilpailuetu, vaan yritykset erottuvat nyt konkreettisilla teoilla, kertoo kysely.
Mikko Perttunen
Mainonta
22.8.2025 13:28
Luvan kanssa farkut verkkarihousuun – Pohjois-Karjalan maakuntaliitto markkinoi Leevi and the Leavingsin klassikolla
”Halusimme kertoa toisenlaisen tarinan maakuntien Suomesta.”
Mikko Perttunen
Brändit
22.8.2025 9:00
Ponsse on hyvämaineisin pörssiyhtiö vuonna 2025 – parhaiksi arvioitujen toimitusjohtajien kärjessä kaksi naista
Raakkukohussa ryvettynyt Stora Enso oli yksi listan suurimmista putoajista.
Mikko Perttunen
Toimistot
22.8.2025 8:30
Mediavisionin toimitusjohtaja vaihtuu 29 vuoden jälkeen: ”Laajennumme entisestään Pohjoismaissa”
Yhtiö valmistautuu uuteen kasvu- ja innovaatiovaiheeseen.
Mikko Perttunen
Digitaalisuus
22.8.2025 7:30
Traficom ja Huoltovarmuuskeskus tekevät oppaan AI-agenttien turvallisesta käytöstä
Opas ilmestyy myöhemmin tänä vuonna.
Mikko Perttunen
Ilmiöt
21.8.2025 16:03
Onko tonnin seteli suomalaisen meemikulttuurin kruununjalokivi?
Valokuituoperaattori etsii kilpailussaan kaikkien aikojen suomalaisinta meemiä.
Mikko Perttunen
Kolumni
21.8.2025 11:25
Kuivaa voisilmäpullaa ja kopioituja lauseita – sitä on tekoälyllä tuotettu harmaa massa
Jos et uskalla erottautua, olet valinnut tylsyyden - ja tylsyys ei myy, Sanna Erkkilä kirjoittaa.
Sanna Erkkilä
Mainonta
21.8.2025 10:24
Samu Haber Fazerin kaurajuomien brändilähettilääksi Saksassa
Kampanja näkyy laajasti digitaalisissa kanavissa ja kauppojen myyntimateriaaleissa.
Mikko Perttunen
Brändit
21.8.2025 10:00
Turun saaristo ja sen palkittu brändi mukana kansainvälisessä kestävän matkailun kampanjassa
Projektijohtaja: ”Uskon, että kampanjaan mukaan pääseminen nostaa alueemme ja kansainvälisille matkailijoille suunnatun Saaristo-brändin tunnettuutta maailmanlaajuisesti.”
Mikko Perttunen
Brändit
21.8.2025 9:52
Restel tuo uuden Huili-konseptin 33 Neste-liikenneasemalle
Konseptissa panostetaan muun muassa paikallisiin makuihin.
Mikko Perttunen
Brändit
20.8.2025 13:35
Suomalaiset muotibrändit toivovat diplomaateilta apua vientiin
Myös pienet ja uudet yritykset pääsevät esittelemään tuotteitaan.
Mikko Perttunen
Ilmiöt
20.8.2025 13:02
Tutkimus: Sukupuolikiintiöt vahvistavat sijoittajien luottamusta yhtiöiden naispuolisiin hallitusehdokkaisiin, toisin kuin usein väitetään
Tutkimuksessa ruodittiin yli 2 700 yhtiöiden hallitusvaalia Ranskassa.
Mikko Perttunen
Digitaalisuus
20.8.2025 12:11
CGI, Nitor ja Futurice Keskon strategisiksi kumppaneiksi
Kesko keskittää IT-palveluitaan entistä harvempien toimijoiden käsiin.
Mikko Perttunen
Toimistot
20.8.2025 9:04
Kun laiva upposi – Hasan & Partnersin loistokas historia yrityksenä päättyi, mutta konsernin brändit jatkavat elämäänsä
Pitkään taloudellisissa vaikeuksissa tarponeiden Hasan & Partnersin ja Frankly Partnersin tarina jatkuu täysin uuden yrityksen muodossa.
Mikko Perttunen
Edellinen
Näytä lisää
Tilaa uutiskirje
Saat viikoittaisen koosteen tärkeimmistä uutisista suoraan mailiisi.
Kyllä, Haluan liittyä MarkkinointiUutisten sähköpostilistalle.
Tietosuoja- ja rekisteriselosteen löydät
täältä
.
Kiitos! Tilaus onnistui.
Hups! Jotain meni pieleen - jos ongelma ei poistu, olethan yhteydessä niin korjaamme sen.