Niklas Schultz on nimitetty Mediavisionin uudeksi toimitusjohtajaksi
Mediavision kertoo vahvistavansa asemaansa Pohjoismaiden mediamarkkinoilla ja valmistautuu uuteen kasvu- ja innovaatiovaiheeseen. Schultz seuraa tehtävässään Marie Nilssonia, joka johti yhtiötä 29 vuoden ajan.
Nimitys merkitsee yhtiön mukaan Mediavisionille uuden aikakauden alkua media-analytiikan ja strategian kumppaniyrityksenä. Ensimmäisenä askeleena Mediavision lanseeraa pian uuden interaktiivisen analytiikka-alustan.
– Tavoitteemme on hioa entisestään sitä, missä olemme jo valmiiksi hyviä – ja samalla kehittyä jatkuvasti. Vahvistamme tarjontaamme, laajennumme entisestään Pohjoismaissa ja rakennamme tiimiä, joka tuottaa markkinoiden terävimmät oivallukset, Schultz toteaa tiedotteessa.