UUSIMMAT
AIHEET
Viestintä
Myynti
Ilmiöt
Brändit
Digitaalisuus
Kolumni
Luovuus
Mainonta
Media
Toimistot
Kolumnit
Uusimmat uutiset
Media
8.2.2021 14:05
MTV kasvatti eroa muihin kaupallisiin kanaviin tammikuussa
MTV kasvatti asemaansa johtavana kaupallisena televisiokanavana.
Toni Rajamäki
Mainonta
8.2.2021 12:45
Veikkaus reagoi nerokkaasti suursuosioon nousseeseen Super Bowl -mainokseen, jossa pilaillaan norjalaisten kustannuksella
Veikkauksen mainoshahmo Anders Holm lähetti terveiset elokuvatähti Will Ferrellille.
Toni Rajamäki
Ilmiöt
5.2.2021 15:25
Tee-se-itse-tekijät nostivat rautakaupan myyntiä
Koronapandemia näkyi negatiivisesti ammattiasiakaskaupassa.
Toni Rajamäki
Toimistot
5.2.2021 14:55
Avidly sai taas HubSpotin arvostetun globaalin kumppanin palkinnon
Avidly toisti voittonsa HubSpotin 2020 Impact Awards -tilaisuudessa.
Toni Rajamäki
Digitaalisuus
5.2.2021 14:00
Datan käyttö on muuttunut kuluttajamarkkinoinnissa – Vastuullisuus korostuu koronan jälkeisenä aikana, sanoo asiantuntija
Muun muassa rehellisyys saattaa nousta merkittäväksi tekijäksi datan käytössä.
Toni Rajamäki
Ilmiöt
5.2.2021 13:00
Ruokakaupan myynti kasvoi jyrkästi – tämä tuoteryhmä teki isoimman nousun
Etenkin koronaviruspandemia vaikutti ruokakaupan myynnin kasvuun.
Toni Rajamäki
Kolumni
5.2.2021 10:50
Miksi markkinointijohtaja saa kenkää?
Markkinointijohtajien pitäisi hallita etenkin isot kokonaisuudet ja kehittyä maailman mukana, kirjoittaa CMO Ossi Ahto.
Ossi Ahto
Mainonta
5.2.2021 9:35
Miten tehdään tehokasta natiivimainontaa? – Asiantuntijat painottavat näitä pointteja
Tehokas natiivimainonta puhuttelee lukijaa.
Toni Rajamäki
Brändit
4.2.2021 13:55
Suomalaisessa kaurameijerissä tehdään tuotteita, joita aiotaan viedä tulevaisuudessa maailmalle – uusin sopimus kymmenkertaisti tuotannon
Mö Foods haluaa tehdä markkinoiden parhaimman makuiset kaurajogut ja lähteä ulkomaille.
Toni Rajamäki
Mainonta
4.2.2021 13:35
Facebook testaa uutta mainostyökalua, jota on odotettu pitkään
Somejätti haluaa luoda yrityksille entistä bränditurvallisemman mainostamisympäristön.
Toni Rajamäki
Mainonta
4.2.2021 11:25
Yli 100 miljoonaa tv-katsojaa keräävä Super Bowl ei kiinnosta tänä vuonna kaikkia suuryrityksiä
Monet jättibrändit ovat jääneet pois tämän vuoden Super Bowl -tapahtumasta.
Toni Rajamäki
Brändit
4.2.2021 9:55
Suomalaisbrändit kehittelivät uudenlaisen liiketoimintamallin – Makia “valtasi" Finlaysonin myymälän
Makia ja Finlayson kokeilevat uudenlaista yhteistyömallia Tampereella.
Toni Rajamäki
Kolumni
4.2.2021 9:20
Kommentti: Epäilyttävistä urheilukisoista pois jääminen on parasta markkinointia
Markkinoijien ei kannata lähteä mukaan kaikkiin isoihin urheilutapahtumiin, kirjoittaa MarkkinointiUutisten uutistoimittaja Toni Rajamäki.
Toni Rajamäki
Brändit
3.2.2021 13:25
Fazer kehitti poikkeuksellisen leipäpakkauksen – "Kuluttajat analysoivat tuotteen kokonaisuutta aivan uudella tavalla"
Ympäristöystävällisestä pakkauksesta neljäsosa on kaurankuorta.
Toni Rajamäki
Luovuus
3.2.2021 12:05
Mullistaako suomalaiskeksintö musiikin kuuntelun? – “Mikään muu hifi-tason kaiutin ei ole ominaisuuksiltaan näin monipuolinen”
Suomalaisyrityksen kehittämä kaiutin on jo herättänyt mielenkiintoa maailmalla.
Toni Rajamäki
Toimistot
3.2.2021 10:50
Tässä ovat Vuoden Toimisto -kisan kaikki 36 finalistia
Markkinointiviestintäalan palkinnoista taistellaan 11 kategoriassa.
Toni Rajamäki
Digitaalisuus
3.2.2021 9:50
Kasvuyrityksissä halutaan kehittää myynti- ja markkinointitaitoja – “Molempien osa-alueiden osaamisen puutteet tunnistetaan”
Suomalaiset kasvuyritykset tarvitsevat apua etenkin markkinoinnissa.
Toni Rajamäki
Brändit
2.2.2021 14:10
Facebookin mainostuloissa selkeää kasvua koronapandemiasta ja mainosblokista huolimatta
Sosiaalisen median jättiläinen Facebook, Inc. selvisi haastavasta vuodesta hyvin.
Toni Rajamäki
Brändit
2.2.2021 12:55
Yrityksen tunneälyllä on yhteys taloudelliseen tulokseen – nämä asiat suomalaisyritysten kannattaa muistaa
Empaattiset yritykset, joilla on hyvät sosiaaliset taidot, kasvavat muita nopeammin.
Toni Rajamäki
Toimistot
2.2.2021 11:30
Vaasalaislähtöinen toimisto laajeni Helsinkiin, muutti nimensä ja kasvatti liiketoimintaansa
C2 Advertising -nimellä tunnettu toimisto laajentui onnistuneesti Helsinkiin.
Toni Rajamäki
Edellinen
Näytä lisää
Tilaa uutiskirje
Saat viikoittaisen koosteen tärkeimmistä uutisista suoraan mailiisi.
Kyllä, Haluan liittyä MarkkinointiUutisten sähköpostilistalle.
Tietosuoja- ja rekisteriselosteen löydät
täältä
.
Kiitos! Tilaus onnistui.
Hups! Jotain meni pieleen - jos ongelma ei poistu, olethan yhteydessä niin korjaamme sen.