UUSIMMAT
AIHEET
Viestintä
Myynti
Ilmiöt
Brändit
Digitaalisuus
Kolumni
Luovuus
Mainonta
Media
Toimistot
Kolumnit
Uusimmat uutiset
Digitaalisuus
18.1.2022 14:15
Moni B2B-yritys tuskailee digimarkkinoinnin kanssa, kertoo tuore raportti – nämä ovat neljä yleisintä ongelmaa asiakashankinnassa
Monissa yrityksissä ongelmana on myynnin ja markkinoinnin välinen yhteistyö tavoitteiden asettamisessa. Ongelma koskee etenkin pieniä yrityksiä, joissa on alle 50 työntekijää.
Toni Rajamäki
Kolumni
18.1.2022 11:00
Meillä kaikilla on tärkeä asia opittavana seinille hyppiviltä pojilta, Steve Jobsilta ja ihmisiltä autismin kirjolla
Ymmärryksen puute ja ennakkoluulot ovat luovan alan sokea piste. Se on ongelma, koska alalla on valtaa, kirjoittaa Emmi Paajanen.
Emmi Paajanen
Toimistot
18.1.2022 10:00
Bob the Robotilta uusia nimityksiä: Hanna Palosta asiakkuusjohtaja, Jussi Pekkalasta luova johtaja
“Bobin luovuuden DNA:ssa on ollut jo 20 vuotta sellainen koko kansan taju. On kunnia jatkaa ja kehittää sitä”, sanoo Pekkala.
Toni Rajamäki
Mainonta
18.1.2022 7:15
🔍 Moni käyttää vastuuttomia eläinkuvia markkinoinnissa tietämättään – Ikea ryhtyi toimiin jo pari vuotta sitten
Markkinoijilla on halu tehdä vastuullisia eläinkuvavalintoja, mutta tietoa, taitoa ja työkaluja puuttuu, sanoo asiantuntija.
Iina Kansonen
Brändit
17.1.2022 14:10
Mielenkiintoisimmat markkinointiuutiset maailmalta: Tunnettu olutbrändi ja suomalainen NHL-kiekkoilija solmivat “todella virallisen” yhteistyösopimuksen, Metalle lätkäistiin kolmen miljardin euron kanne
Budweiser ja Tuukka Rask hieroivat yhteistyösopimuksen kuntoon Twitterissä.
Toni Rajamäki
Brändit
17.1.2022 9:20
Trendikkäät funktionaaliset juomat ovat nousseet jättisuosioon Suomessa – näin menestystä on rakennettu markkinoinnin keinoin
Lejoksen maahantuomat juomabrändit Nocco ja Vitamin Well ovat rakentaneet juomiensa markkinoinnin brändilähettiläidensä ympärille.
Toni Rajamäki
Toimistot
17.1.2022 8:35
Heli Hytönen on Vapa Median uusi toimitusjohtaja
Hytönen on viimeksi työskennellyt Gaia Consultingilla.
Toni Rajamäki
Kolumni
17.1.2022 7:35
80 prosenttia ostetusta kehitystekemisestä jää pöytälaatikkoon, ja se on viidakon laki, joka kannattaa hyväksyä
Ostaminen on taitolaji, jossa nämä viisi konkreettista vinkkiä auttavat onnistumaan, kirjoittaa Ulla Jones.
Ulla Jones
Mainonta
14.1.2022 13:45
Kokoomuksen vaalimainoksesta tuli somehitti – “Sama efekti kuin Paavo Väyrysen paikallislehtimainoksella”
Kokoomuksen Sipoon-osasto teki niin erikoisen vaalimainoksen, että huomiota tuli ympäri Suomen – ja vieläpä ilmaiseksi.
Toni Rajamäki
Brändit
14.1.2022 12:10
Veho aikoo olla Suomen autoalan ensimmäinen hiilineutraali toimija vuonna 2023
Autokauppa ryhtyy isoihin toimenpiteisiin hiilijalanjäljen pienentämiseksi.
Toni Rajamäki
Brändit
14.1.2022 9:30
Porsche kiinnitti tennistähti Emil Ruusuvuoren brändilähettilääkseen
Ennestään Porschea edustaa muun muassa suomalainen tennislegenda Jarkko Nieminen.
Toni Rajamäki
Brändit
13.1.2022 13:15
Aarikka siirsi tuotantoaan Suomeen, vaikka kustannukset nousevat – omistaja haluaa tukea pieniä kotimaisia perheyrittäjiä
Kumppaneikseen Aarikan omistava Martinex on valinnut Sorvi-Pojat ja Helsingin kalustemaalauksen.
Minna Lehto
Digitaalisuus
13.1.2022 12:55
Suomessa on käynnissä verkkokauppojen pudotuspeli – “Amazon nostaa rimaa entisestään”
Verkkokauppiailta vaaditaan koko ajan enemmän kiihtyvässä kilpailussa.
Toni Rajamäki
Brändit
13.1.2022 11:40
Pilottihankkeessa kartoitetaan S-ryhmän luontohaitat – Vakiintuuko luontojalanjälki hiilijalanjäljen rinnalle?
Hankkeessa luodaan julkinen laskentamalli, joka on minkä tahansa organisaation käytettävissä. Jyväskylän yliopiston professori toivoo, että luontohaittojen laskennasta tulee valtavirtaa.
Minna Lehto
Digitaalisuus
13.1.2022 11:15
Mitkä digimarkkinoinnin teemat puhuttavat vuonna 2022? Näin vastaa asiantuntija Juha Pihkakoski
Yksityisestä internetistä on puhuttu paljon, mutta nyt puheet ovat muuttumassa teoiksi.
Toni Rajamäki
Ilmiöt
13.1.2022 10:50
Voiko Suomesta edetä Barcelonan ja Manchester Cityn kaltaisten suurseurojen kaupallisen puolen johtotehtäviin?
Monet suomalaiset haaveilevat työskentelystä maailman suurimpien urheilubrändien leivissä, mutta vain harvalla riittää rahkeet unelman toteuttamiseen.
Toni Rajamäki
Digitaalisuus
13.1.2022 9:25
Uusi osuuskunta tuo markkinoille yrityksiä auttavan tunnistautumispalvelun – perustajajoukossa mukana muun muassa Alma Media
Suomen Tunnistautumisosuuskunnan tavoitteena on rakentaa kansallinen ja salasanat korvaava tunnistautumisvaihtoehto.
Minna Lehto
Kolumni
13.1.2022 9:10
Elämää digitaalisen markkinointiviestinnän varhaisissa aamuhämärissä
Jospa alkaneena vuonna tekisimmekin enemmän vaikkapa sellaista mainontaa, jota kuluttaja haluaa vastaanottaa ihan vapaaehtoisesti, kirjoittaa Anssi Järvinen.
Anssi Järvinen
Media
12.1.2022 14:55
MTV kasvatti markkinajohtajuuttaan kaupallisten tv-kanavien välisessä kilpailussa – tässä ovat vuoden katsotuimmat ohjelmat
MTV:n kanavien katseluluvut pysyivät ennallaan, kun taas muiden kanavien luvut laskivat.
Toni Rajamäki
Brändit
12.1.2022 14:55
Suomalainen design-innovaatio voitti kansainvälisen palkinnon – ”Tavoitteenamme on tuoda pohjoismainen luonto lähelle ihmistä kuormittamatta ympäristöä”
Suomalainen Space of Mind -mökki on saanut inspiraationsa pohjoismaisesta mökkikulttuurista. Innovaatio on herättänyt kiinnostusta ulkomailla alusta lähtien.
Minna Lehto
Edellinen
Näytä lisää
Tilaa uutiskirje
Saat viikoittaisen koosteen tärkeimmistä uutisista suoraan mailiisi.
Kyllä, Haluan liittyä MarkkinointiUutisten sähköpostilistalle.
Tietosuoja- ja rekisteriselosteen löydät
täältä
.
Kiitos! Tilaus onnistui.
Hups! Jotain meni pieleen - jos ongelma ei poistu, olethan yhteydessä niin korjaamme sen.