UUSIMMAT
AIHEET
Viestintä
Myynti
Ilmiöt
Brändit
Digitaalisuus
Kolumni
Luovuus
Mainonta
Media
Toimistot
Kolumnit
Uusimmat uutiset
Kolumni
30.6.2022 8:30
Turhautuminen keski-ikäiseen ja -luokkaiseen journalismiin paljastaa, minkä puolesta joukko milleniaaleja ja zilleniaaleja haluaa tehdä töitä
Tiimini ei ole ainoa, joka kokee tarvetta journalismin muutokselle. Median on jo vuosia ollut vaikea tavoittaa nuoria, kirjoittaa Vilma Rimpelä.
Vilma Rimpelä
Kolumni
29.6.2022 15:30
Kolme Cannesissa menestynyttä kampanjaa, joista sinun tulee tietää
Jokaisen brändin pitäisi tutustua omiin arvoihinsa ja miettiä niiden pohjalta tapoja tuoda positiivinen vaikutus yhteiskuntaan, kirjoittaa Toni Rajamäki.
Toni Rajamäki
Luovuus
29.6.2022 13:15
Luovuus ja tuloksellisuus täytyy osata yhdistää, sanoo markkinointialan legenda Marc Pritchard
Marc Pritchard avasi Procter & Gamblen brändien luovuuden prosessia Cannes Lions -festivaaleilla.
Toni Rajamäki
Kolumni
29.6.2022 9:45
Vieraskynä: Lopetetaan kisatyöt
Meidän tulee voittaa asiakaskentän luottamus takaisin. Suunnittelun tulee aina lähteä brändistä, sen tarpeista ja toimintaympäristöstä, kirjoittaa Kalle Wallin.
Toimitus
Kolumni
29.6.2022 9:15
Kolme luovan markkinoinnin Cannes-työtä, jotka ovat jääneet liian vähälle huomiolle
Cannes Lions on saavutettavissa myös epätodennäköisimmille markkinointitöille, ja joskus menestyksen avain on oivaltava liiketoimintainnovaatio, kirjoittaa Santtu Kottila.
Toni Rajamäki
Mainonta
28.6.2022 14:10
Ryan Reynolds Cannesissa: Mainosten pitäisi olla hauskoja näinä ennennäkemättöminä aikoina
Hollywood-tähti oli yksi Cannes Lionsin odotetuimmista puhujista.
Toni Rajamäki
Luovuus
28.6.2022 12:35
AB InBev päätyi muutama vuosi sitten linjaukseen, joka teki yhtiöstä maailman luovimman markkinoijan – näillä keinoin menestys syntyi
Maailman suurin panimoyhtiö on voittanut viime vuosina kymmeniä leijonapystejä.
Toni Rajamäki
Toimistot
28.6.2022 9:20
Sosiaalisen median toimisto Insait vei koko henkilöstönsä Cannesiin ja antoi tärkeän viestin suomalaiselle toimistokentälle
Toimiston perustaja ja toimitusjohtaja Mika Käyhty toivoisi näkevänsä nykyistä enemmän nuoria Cannes Lions -festivaaleilla.
Toni Rajamäki
Kolumni
28.6.2022 8:50
Olin suorittaja, joka odotti auringon nousevan kahdesti ja tajusi väsyneensä
Tämä on minun kuvaukseni siitä, miltä uupumus tuntuu – ja miltä tuntui löytää itseni uupumuksen jälkeen, kirjoittaa Jemmi Laaninen.
Jemmi Laaninen
Toimistot
27.6.2022 13:50
Wörks teki taas kovan luokan kiinnityksen henkilöstöönsä
Jotti Taival on markkinointitoimiston tuorein vahvistus.
Toni Rajamäki
Toimistot
27.6.2022 12:50
GroupM Finland sai Minna Mäkisestä uuden johtajan
Christoffer Hultin tekee Mäkiselle tilaa ja siirtyy kansainvälisen konsultin tehtäviin.
Toni Rajamäki
Toimistot
27.6.2022 12:30
Leena Koskinen vaihtaa ToinenPHD:ltä Sanoman B2B-yksikön markkinoinnin johtoon
Koskiselta löytyy kokemusta muun muassa Hartwallilta ja HK Ruokatalosta.
Toni Rajamäki
Toimistot
27.6.2022 11:40
Isoissa pesteissä viihtynyt Antti Kärävä on Lataamo Groupin uusi toimitusjohtaja
Kärävä on aiemmin toiminut muun muassa Salomaa Yhtiöiden toimitusjohtajana.
Toni Rajamäki
Toimistot
27.6.2022 11:15
Ivalo Creative voitti Arabian muumibrändin kilpailutuksen
Mainostoimisto vakuutti muun muassa kansainvälisellä potentiaalillaan.
Toni Rajamäki
Luovuus
27.6.2022 10:30
Tässä ovat Warcin Effectiveness-kilpailun voittajat
Markkinoinnin asiantuntijaorganisaatio palkitsi parhaat kampanjat kuudessa eri sarjassa.
Toni Rajamäki
Kolumni
27.6.2022 9:50
Mainostoimistokihot, sovitaan, että ensi vuonna emme tapaa Cannesissa
Suomalaiset toimistot lähettävät lähinnä senioreita juomaan roseeviiniä muiden suomalaisten senioreiden kanssa. Eivätkä he seitinohuessa lomatunnelmassaan juurikaan pokkaa leijonia, kirjoittaa Anssi Järvinen.
Anssi Järvinen
Brändit
27.6.2022 9:25
Iwo Zakowski ja Burger King saivat himoitun palkinnon Cannes Lions -festivaalien päätteeksi
Suomalainen Zakowski työskentelee BK:lla Global Head of Brand Marketing -tittelillä.
Toni Rajamäki
Luovuus
24.6.2022 16:00
Reaktor Creativen luova johtaja Jan Sederlöf: ”Cannes Lions on nykyään enemmän tekki- kuin innovaatio- tai luovuusfestivaali”
Sederlöf pohtii, onko merkityksellisyyskampanjoiden avokätinen palkitseminen markkinointialan tapa hakea synninpäästöä.
Iina Kansonen
Ilmiöt
23.6.2022 18:40
Markkinoinnin huippunimet ajautuivat väittelyyn, koska Jani Halmeen mielestä “Purpose on p*askaa”
Anssi Järvinen ja Jani Halme keskustelivat markkinoinnin trendi-ilmiöstä ja saivat aikaiseksi kiivaan keskustelun.
Toni Rajamäki
Toimistot
23.6.2022 18:30
Dentsu haluaa olla yhdessä asiassa maailman paras yhtiö – ja Suomen-toimistolla on tavoitteen täyttymisessä merkittävä rooli
Dentsun Anna Salo ja Paal Fure sanovat yhtiön olevan hyvässä vauhdissa tavoitteessaan.
Toni Rajamäki
Edellinen
Näytä lisää
Tilaa uutiskirje
Saat viikoittaisen koosteen tärkeimmistä uutisista suoraan mailiisi.
Kyllä, Haluan liittyä MarkkinointiUutisten sähköpostilistalle.
Tietosuoja- ja rekisteriselosteen löydät
täältä
.
Kiitos! Tilaus onnistui.
Hups! Jotain meni pieleen - jos ongelma ei poistu, olethan yhteydessä niin korjaamme sen.