Luovuus

Tässä ovat Warcin Effectiveness-kilpailun voittajat

27.6.2022 10:30
Toni Rajamäki
Markkinoinnin asiantuntijaorganisaatio palkitsi parhaat kampanjat kuudessa eri sarjassa.

Markkinoinnin asiantuntijaorganisaatio Warc julkisti Cannes Lions -festivaalien yhteydessä maineikkaan WARC Awards for Effectiveness -kilpailun voittajatyöt. Warc palkitsi parhaat kuudessa eri sarjassa.

Markkinoinnin tehokkuutta mittaavassa kilpailussa Eurooppaan tuli kaksi Grand Prix’tä, joista toinen meni tanskalaisbrändi Maerskille. Logistiikka-alan yhtiön kampanja voitti B2B-sarjan. Luovana toimistona toimi Havas Business London.

MAINOS (TEKSTI JATKUU ALLA)

Eurooppalaisista pääpalkinnon voitti myös saksalainen Deutsche Bahn, joka vei sarjan Instant Impact. Luovana toimistona oli Ogilvy Frankfurt.

Customer Experience -sarjan voitti panimojätti AB InBev, joka on palkittu tänä vuonna vuoden luovimpana markkinoijana. Effectiviness-pysti tuli Courtside-kampanjalla, jonka taustalla oli FCB New York.

Spark ja luova toimisto Colenso BBDO Auckland voittivat Sustained Growth -sarjan, Procter & Gamble ja MediaCom Singapore Brand Purpose -sarjan ja The J.M. Smucker Company ja Publicis New York Collaboration & Culture -sarjan.

Kaikki palkitut ja shortlistalle yltäneet työt löytyvät täältä.