Wörks
Toimistot

Wörks teki taas kovan luokan kiinnityksen henkilöstöönsä

27.6.2022 13:50
Toni Rajamäki
Jotti Taival on markkinointitoimiston tuorein vahvistus.

Markkinointitoimisto Wörks on tehnyt jo kevään neljännen johtajatason rekrytointinsa, toimisto tiedottaa. Tällä kertaa Wörksiä vahvistaa Jotti Taival, jolta löytyy pitkä tausta luovana johtajana. Aiemmin tänä vuonna Wörksiin on siirtynyt muun muassa Janne Uotila, josta tuli toimiston designjohtaja.

Aiemmin Taival on toiminut muun muassa Kauas Creativessa ja Valveessa luovana johtajana. Reilun 15-vuotisen uransa aikana hän on toiminut myös mainonnan suunnittelijana, mainoselokuvaohjaajana sekä MTV:n in-house-markkinointitiimissä ohjelmamarkkinoinnin ja brändinhallinnan tehtävissä.

MAINOS (TEKSTI JATKUU ALLA)

Wörks on täysin yhteisohjautuvasti organisoitunut luova suunnittelutoimisto, jota johdetaaan ilman esihenkilöitä ja hierarkioita, mikä on poikkeuksellista toimistomaailmassa. Taival itse valitsi uudeksi tittelikseen seniorisuunnittelija.

– On se jännää, kuinka helposti alalla kuin alalla tekijöitä halutaan laittaa tiettyihin raameihin ja ahtaaseen boksiin. Ohjaajataustaisena suunnittelijana olen joutunut monesti muistuttamaan ihmisiä, että hei olen nyt jo yli 10 vuotta tehnyt strategista suunnittelua ja konseptointia. Varsinkin luovalla alalla tulevaisuudessa näemme enenevässä määrin, kuinka luovat tiimit kasataan asiakkaan tarpeiden mukaan hyvinkin erilaisilla taustoilla ja erikoisosaamisilla, toteaa Taival tiedotteessa.

– Olen innoissani uusista mahdollisuuksista ja haasteista Suomen kärkitoimistossa. Wörks on mulle se toimisto, joka oikeasti oli edellä aikaansa jo perustamisvaiheessa. Olen ihaillut ja jopa katsonut hieman kateellisena ylöspäin Wörksin tapaa toimia tiiviissä yhteistyössä yhdessä asiakkaan kanssa. Avoin, matalahierarkkinen ja läheinen tapa toimia yhdessä asiakkaan kanssa takaa luottamuksen ilmapiiriin, joka mahdollistaa taasen luovemman markkinointiviestinnän. Tämän lisäksi Wörksissä minua puhutteli pehmeiden arvojen ympäristö, jossa ymmärretään laaja-alaisesti työn kuormittavuutta ja aidosti välitetään ihmisestä. Sitähän osaamista mekin myymme asiakkaille – parempaa ihmisen ymmärtämistä, joka siten vahvistaa brändin ja asiakkaan suhdetta, hän lisää.