UUSIMMAT
AIHEET
Viestintä
Myynti
Ilmiöt
Brändit
Digitaalisuus
Kolumni
Luovuus
Mainonta
Media
Toimistot
Kolumnit
Uusimmat uutiset
Brändit
12.5.2025 13:23
Euroviisukuume nousee – Helsingin Messukeskus lupautui jo järjestämään seuraavat viisut, mikäli Erika Vikman palaa voitokkaana Sveitsistä
Euroviisujen järjestäminen maksaisi arviolta 25–35 miljoonaa euroa.
Mikko Perttunen
Toimistot
12.5.2025 13:00
Valomainontayhtiö Tammerneonille uusi toimitusjohtaja
Yhtiö on mukana St1-asemaketjun konseptimuutoksessa.
Mikko Perttunen
Myynti
12.5.2025 12:01
Kotipizza ja Wolt aloittavat yhteistyön
Pizzaketjun omista kuljettajista ei kuitenkaan luovuta.
Mikko Perttunen
Myynti
12.5.2025 11:19
Verkkokauppa kasvoi Suomessa alkuvuonna, mutta myynti Yhdysvaltoihin kutistui
Pienillä verkkokaupoilla ei aina ole riittävää osaamista markkinointiin.
Mikko Perttunen
Ilmiöt
12.5.2025 8:18
Vihreät kuluttajat ovat tyypillisesti myös bränditietoisia – kolme maata käsittävässä yliopistotutkimuksessa Suomesta löytyi oma erityinen kuluttajaryhmänsä
Suomalaisista hieman yli neljännes pitää vihreyttä tärkeänä ostopäätöksessään.
Mikko Perttunen
Mainonta
9.5.2025 13:06
🔍 Onko tämä kampanja nevö foget? Suomi ja Ruotsi vääntävät pilke silmäkulmassa Lidlin erityislaatuisessa kahden markkinan MM-lätkäkampanjassa
Lidl Suomen markkinoinnin projektipäällikkö: ”Ruotsin voittaminen tuntuu aina vähän paremmalta ja toisaalta Ruotsille häviäminen aina vähän pahemmalta.”
Mikko Perttunen
Toimistot
9.5.2025 12:09
Jussi Eronen johtajaksi viestintätoimisto Kreabiin: ”Haluaisin vähentää yhteiskunnasta ilkeyttä ja itsekkyyttä”
Markkinointiuutiset kysyi Eroselta, millaiset ovat hänen odotuksensa uuden tehtävän suhteen – ja vähän muutakin.
Mikko Perttunen
Mainonta
9.5.2025 10:03
DNA tarttui taas Euroviisu-esiintyjään – aloitti kampanjan suuren suosion saaneen Kaj’n kanssa
Kampanja ideoitiin yhdessä mainostoimisto Folkin kanssa.
Mikko Perttunen
Brändit
8.5.2025 15:31
Ikea on kuluttajien mielestä vuoden 2025 innovatiivisin yritys
Professori: ”Kuluttajat suhtautuvat skeptisesti yrityksiin, jotka näyttävät innovoivan vain omaksi edukseen.”
Mikko Perttunen
Toimistot
8.5.2025 14:49
Vuoden alussa lanseerattu Aurea Agency keskittyy positiivisen mission kasvuyrityksiin
Kohderyhmänä ovat erityisesti teknologia-alan yritykset ja lifestyle-brändit.
Mikko Perttunen
Media
8.5.2025 11:41
Warner Bros. Discovery yhdistää Pohjoismaiden mainosmyynti- ja jakelutoimintonsa yhdeksi tiimiksi
Jesper Steenberg ylennettiin samalla Pohjoismaiden kaupalliseksi johtajaksi.
Mikko Perttunen
Viestintä
8.5.2025 11:06
Viestinnän ammattilaisten työttömyys syvenee entisestään – markkinointialan työpaikkojen lasku näyttää toistaiseksi pysähtyneen
Valtionhallinnon leikkaukset näkyvät myös viestijöiden tilanteessa.
Mikko Perttunen
Kolumni
8.5.2025 10:55
Lopeta itkeminen – urasomet ovat täyttyneet turvoksiin nyyhkytarinoista ja nyt on keksittävä uutta
Arkipäiväinen totuus riittää, kun halutaan kertoa työelämän tragedioita, Lassi Perämäki kirjoittaa.
Lassi Perämäki
Toimistot
8.5.2025 10:48
Elina Teräsvirta digi- ja telemarkkinointiyritys Gainerin toimitusjohtajaksi
Yhtiön liikevaihto oli viime vuonna 1,4 miljoonaa euroa.
Mikko Perttunen
8.5.2025 10:10
Mellakka nappasi muun muassa Kotipitsalle ja Coca-Colalle vaikuttajaviestintää tekevän talon - kasvaa Suomen suurimmaksi alallaan
Kaupan jälkeen Mellakka Helsingin liikevaihto nousee 13 miljoonaan euroon.
Harri Junttila
Toimistot
7.5.2025 12:01
Avidlyn toimitusjohtaja Jesse Maula siirtyy syksyllä Ecobion toimitusjohtajaksi: ”Kuluttajat odottavat brändeiltä vastuullisuutta ja läpinäkyvyyttä”
Markkinointiuutiset kysyi Maulalta, millaiset ovat hänen odotuksensa uuden tehtävän suhteen – ja vähän muutakin.
Mikko Perttunen
Brändit
7.5.2025 9:54
Lukkofirma Iloq on vuoden brändi
Taakse kilpailussa jäivät Relove ja Snellman.
Mikko Perttunen
Ilmiöt
7.5.2025 9:27
Suomalaiset pitävät tuotteiden EU-alkuperää muita pohjoismaalaisia tärkeämpänä
Kaikkein vähiten tuotteen alkuperällä on väliä norjalaisille.
Mikko Perttunen
Myynti
6.5.2025 13:03
Uusi monitoimiareena Hype avautuu Espooseen kuun puolivälissä – yhdistää urheilun, tapahtumat ja kokoukset
Hypen kokonaispinta-ala on 17 000 neliömetriä.
Mikko Perttunen
Kolumni
6.5.2025 9:40
Aggressiivista ja tökeröä laihdutusmarkkinointia Linkedinin yksityisviesteissä? Ei kiitos.
"Naisten tarpeet huomioivaa reseptikirjaa" markkinoidaan Linkkarissa vastenmielisellä tavalla, Emmi Paunonen kirjoittaa.
Emmi Paunonen
Näytä lisää
Tilaa uutiskirje
Saat viikoittaisen koosteen tärkeimmistä uutisista suoraan mailiisi.
Kyllä, Haluan liittyä MarkkinointiUutisten sähköpostilistalle.
Tietosuoja- ja rekisteriselosteen löydät
täältä
.
Kiitos! Tilaus onnistui.
Hups! Jotain meni pieleen - jos ongelma ei poistu, olethan yhteydessä niin korjaamme sen.