Kuvakaappaus DNA:n mainosvideosta.
Mainonta

DNA tarttui taas Euroviisu-esiintyjään – aloitti kampanjan suuren suosion saaneen Kaj’n kanssa

9.5.2025 10:03
Mikko Perttunen
Kampanja ideoitiin yhdessä mainostoimisto Folkin kanssa.

DNA on aloittanut markkinointiyhteistyön viime aikoina ison mediahuomion saaneen Euroviisu-edustaja Kaj’n kanssa. Suomenruotsalainen Kaj edustaa Ruotsia kappaleella Bara bada bastu, joka on saavuttanut Suomessakin suuren suosion.

Kampanja pohjaa kielikuviin, joihin mainoksissa vastataan ”Totta Kaj”.

MAINOS

– Idean hyödyntämisen laajuus paljastui kertaheitolla. Seuraavat viikot olivat kuumeisia neuvotteluviikkoja ympäri maailmaa kiitävän yhtyeen ja heidän managerinsa kanssa. Idea hurmasi Warner Musicin ja bändin jäsenet heti, DNA:n kuluttajaliiketoiminnan markkinointijohtaja Sinikka Alanne kertoo tiedotteessa.

Idea syntyi DNA:n markkinoinnissa maaliskuun alussa yhdessä mainostoimisto Folkin kanssa.

Edellisjoulun alla DNA toteutti Suomen vuoden 2023 Euroviisu-edustaja Käärijän kanssa Lahjakäärijä-kampanjan, joka huomioitiin myös alan kilpailuissa.

Lue myös: Euroviisuedustajan hyödyntäminen markkinoinnissa alkaa – Windows95Manista tulee ValokuitunenMan

MAINOS