DNA on aloittanut markkinointiyhteistyön viime aikoina ison mediahuomion saaneen Euroviisu-edustaja Kaj’n kanssa. Suomenruotsalainen Kaj edustaa Ruotsia kappaleella Bara bada bastu, joka on saavuttanut Suomessakin suuren suosion.
Kampanja pohjaa kielikuviin, joihin mainoksissa vastataan ”Totta Kaj”.
– Idean hyödyntämisen laajuus paljastui kertaheitolla. Seuraavat viikot olivat kuumeisia neuvotteluviikkoja ympäri maailmaa kiitävän yhtyeen ja heidän managerinsa kanssa. Idea hurmasi Warner Musicin ja bändin jäsenet heti, DNA:n kuluttajaliiketoiminnan markkinointijohtaja Sinikka Alanne kertoo tiedotteessa.
Idea syntyi DNA:n markkinoinnissa maaliskuun alussa yhdessä mainostoimisto Folkin kanssa.
Edellisjoulun alla DNA toteutti Suomen vuoden 2023 Euroviisu-edustaja Käärijän kanssa Lahjakäärijä-kampanjan, joka huomioitiin myös alan kilpailuissa.