MarkkinointiUutiset
MarkkinointiUutiset
Uusimmat
Media
Ilmiöt
Luovuus
Näkökulma
Digitaalisuus
Brändit
Toimistot
Mainonta
Etusivu
Media
Ilmiöt
Luovuus
Näkökulma
Digitaalisuus
Brändit
Toimistot
Mainonta
Tekijät
Ota yhteyttä
Tietosuojaseloste
Artikkelit joiden aihe on
Musiikki
Luovuus
Turkulaisfirma huutokauppaa yli vuosikymmenen toimineen esiintyjärekisterin
Listoilta löytyy yhtyeitä, trubaduureja ja dj:eitä.
Mikko Perttunen
Media
Kolme päivää pelkkää Popedaa
Tamperelaiskanava pitää meteliä ennen ja jälkeen manserockin jättiläisen stadionkonsertin.
Mikko Perttunen
Luovuus
🔎 Idea Liikennelaulun uudesta versiosta puhutteli heti – Valion yhteiskunnallisen kampanjan tuotos saattaa jäädä elämään
Valion, Palefacen ja SEK:n yhteistyössä syntyneestä kappaleesta innostuttiin myös Liikenneturvassa.
Mikko Perttunen
Brändit
Flow Festival luopuu kumppanuudesta Heineken Silverin kanssa
Olutbrändi ei ole vielä onnistunut irtaantumaan Venäjältä.
Mikko Perttunen
Digitaalisuus
Meta julkaisee uuden tekoälytyökalun, joka luo tekstistä musiikkia
Mullistaako tekoäly tulevaisuudessa myös mainosjinglet?
Mikko Perttunen
Mainonta
Kiinnostavimmat markkinointiuutiset maailmalta: Rakkautta ilmassa! – smoothie-firma laittoi tekoälyn kirjoittamaan harlekiiniromaanin
Yhdysvalloissa luotetaan laastariin, Japanissa Toyotaan. Metan vastine Twitterille kohta valmis. Markkinointijohtajat pahassa rahapulassa.
Mikko Perttunen
Digitaalisuus
Suomalainen metaversumiyritys Burst kimppaan supertähtiä pursuavan yhdysvaltalaisagentuurin kanssa
Endeavor Group omistaa oikeudet muun muassa Super Bowliin, mikä voi olla kiinnostava mahdollisuus suomalaisillekin.
Mikko Perttunen
Ilmiöt
Huima 570 prosentin kasvu: Verkko-ostodata kertoo, miten Käärijä-huuma vaikutti vihreän väristen tuotteiden myyntiin
Populaarikulttuurin ilmiöillä on hetkellisesti suuria vaikutuksia ihmisten ostoksiin.
Mikko Perttunen
Luovuus
Käärijä-huuma villitsee – katso brändien oivaltavat tavat kannustaa Suomen euroviisuehdokasta
Käärijä edustaa Suomea Eurovision laulukilpailun lauantain finaalissa. Käärijän takana seisoo koko vihreä Suomi.
Satu Hurme
Mainonta
Käärijä-hype kannattelee myös SOS-Lapsikylän yhteiskunnallista mainoskampanjaa
Henkilökohtainen ja monelle vaikeakin teema on saanut ihmiset ja vaikuttajat kuitenkin vastaamaan haasteeseen.
Mikko Perttunen
Ilmiöt
Euroviisut kiinnostaa suomalaisia ja ruotsalaisia pohjoismaalaisista eniten – tehdäänkö Käärijä-ilmiön myötä katsojaennätyksiä?
Uskoa menestykseen ei ainakaan maaliskuun lopussa juuri ollut.
Mikko Perttunen
Tilaa uutiskirje
Saat viikoittaisen koosteen tärkeimmistä uutisista suoraan mailiisi.
Kyllä, Haluan liittyä MarkkinointiUutisten sähköpostilistalle.
Tietosuoja- ja rekisteriselosteen löydät
täältä
.
Kiitos! Lähetys onnistui, käythän vielä hyväksymässä tilauksen sähköpostissasi.
Hups! Jotain meni pieleen - jos ongelma ei poistu, olethan yhteydessä niin korjaamme sen.