Teemu Keisterin Windows95Man-hahmo tähdittää valokuituyhtiö Valokuitusen markkinointia keväästä alkaen.
Suomen Euroviisuedustaja on haluttu mainoskasvo. Viime vuoden viisuedustaja Käärijää eli Jere Pöyhöstä vietiin ennen kisaa ja sen jälkeen kampanjasta toiseen. Esimerkiksi DNA:n Lahjakäärijä-kampanja oli ehdolla myös mainoselokuvien Voitto-kilpailussa.
Valokuitusen verkossa kuluttajaa ei ole sidottu yhteen nettiliittymän tarjoajaan, vaan hän pystyy kilpailuttamaan liittymänsä sähkösopimuksen tapaan.
– 1990-luvun antisankari modernin internetin puolestapuhujana tuo yhteistyöhön hauskan kontrastin, Valokuitusen markkinointi- ja viestintäjohtaja Lisa Kukila kertoo tiedotteessa.
Keisteri haluaa valita yhteistyöt tarkoin.
– Sen jälkeen, kun paikka Euroviisuissa varmistui, meitä on revitty vähän joka suuntaan. Valokuitusen tuote on hyvä ja myös kotimaisuus oli tärkeä kriteeri. Arvomme kohtaavat, Keisteri sanoo tiedotteessa.
Onneksi olkoon vuoden 2025 Kasvukeissit Hetki, Volvo, Bats, Laattapiste-Pukkila ja Locobase! Tutustu uusiin Kasvukeisseihin ja poimi itsellesi vinkit ja opit vaikuttavaan markkinointiin.
Katso Kasvukeissit tästä