UUSIMMAT
AIHEET
Viestintä
Myynti
Ilmiöt
Brändit
Digitaalisuus
Kolumni
Luovuus
Mainonta
Media
Toimistot
Kolumnit
Uusimmat uutiset
Mainonta
15.5.2025 10:28
Oletko GOAT vai Sigma? Picadeli puhuu kulhokampanjassaan nuorten kieltä
Z-sukupolven ruokavalinnoista päättävät Tiktok-algoritmit.
Mikko Perttunen
Digitaalisuus
15.5.2025 9:27
Mobilepay aloittaa kansainvälisen yhteistyön – ensi vuonna rahaa voi lähettää muuallekin Eurooppaan
Testaus aloitetaan lähikuukausina.
Mikko Perttunen
Media
15.5.2025 9:15
🔍 Kustantajat avasivat valikoimansa ruotsalaisille - podcasteistaan tuttu Podme laajentaa äänikirjoihin Suomessa ja Ruotsissa
Palveluun tulee välittömästi yli 19 000 äänikirjaa suomalaisten kustantajien katalogeista.
Harri Junttila
Media
15.5.2025 8:25
Neljä harraste- ja hyötylehteä osaksi Fokus Median lehtiperhettä
Kustantaja julkaisee nyt jo 14 tilattavaa aikakauslehteä.
Mikko Perttunen
Media
14.5.2025 12:09
Raportti: Mainosrahoitteinen suoratoisto kasvaa Suomessa voimakkaasti, mutta olemme edelleen muita Pohjoismaita jäljessä
Viime vuoden vastaavaan aikaan nähden kasvua on yli 65 prosenttia.
Mikko Perttunen
Toimistot
14.5.2025 9:25
Brändi- ja markkinointitoimisto Kauas Creativelle uusi operatiivinen johtaja
Janita Suojanen on työskennellyt Kauaksella jo reilun viiden vuoden ajan.
Mikko Perttunen
Brändit
13.5.2025 12:11
Saariston muodot kiehtovat maailmalla – Turun Saariston brändi voitokas kansainvälisessä Annual Awards -kilpailussa
Bondin suunnittelema ja tuottama brändi on ehditty palkita jo monella areenalla.
Mikko Perttunen
Media
13.5.2025 10:24
Suomen parhaat vaikuttajat palkittiin perjantaina – vuoden manageritoimiston ja vuoden managerin palkinnot menivät samaan osoitteeseen
Vuoden sisältötoimisto on Asennemedia.
Mikko Perttunen
Mainonta
13.5.2025 9:50
Turkulaiseen kauppakeskukseen nousee Suomen ensimmäinen kauppakeskuksessa sijaitseva 3D-led-kuutio
Markkinointipäällikkö: ”Kokonaisuus mahdollistaa paitsi mainostajille, myös monille yhdistyksille ja julkisille toimijoille näyttävät toteutukset.”
Mikko Perttunen
Mainonta
13.5.2025 8:56
MTV aloittaa mainosmyyntiyhteistyön Sky Showtimen kanssa
Mainosmyynnin yksinoikeus alkoi tässä kuussa.
Mikko Perttunen
Brändit
13.5.2025 8:42
Kolin alueelle rakennetaan myyttistä matkailubrändiä
Tunnetun kansallismaiseman ympärillä on muutakin tarjontaa, jota halutaan nyt nostaa esille.
Mikko Perttunen
Kolumni
13.5.2025 8:05
Mainonnan lopettaminen tuhoaisi kokonaisen 700 miljardin toimialan – eikä estäisi kuluttajaa tekemästä typeriä hankintoja
Ylikulutus ja väärät kuluttajavalinnat eivät häviä mainonnan kieltämisellä, Nanna Järvinen kirjoittaa.
Nanna Järvinen
Brändit
12.5.2025 13:23
Euroviisukuume nousee – Helsingin Messukeskus lupautui jo järjestämään seuraavat viisut, mikäli Erika Vikman palaa voitokkaana Sveitsistä
Euroviisujen järjestäminen maksaisi arviolta 25–35 miljoonaa euroa.
Mikko Perttunen
Toimistot
12.5.2025 13:00
Valomainontayhtiö Tammerneonille uusi toimitusjohtaja
Yhtiö on mukana St1-asemaketjun konseptimuutoksessa.
Mikko Perttunen
Myynti
12.5.2025 12:01
Kotipizza ja Wolt aloittavat yhteistyön
Pizzaketjun omista kuljettajista ei kuitenkaan luovuta.
Mikko Perttunen
Myynti
12.5.2025 11:19
Verkkokauppa kasvoi Suomessa alkuvuonna, mutta myynti Yhdysvaltoihin kutistui
Pienillä verkkokaupoilla ei aina ole riittävää osaamista markkinointiin.
Mikko Perttunen
Ilmiöt
12.5.2025 8:18
Vihreät kuluttajat ovat tyypillisesti myös bränditietoisia – kolme maata käsittävässä yliopistotutkimuksessa Suomesta löytyi oma erityinen kuluttajaryhmänsä
Suomalaisista hieman yli neljännes pitää vihreyttä tärkeänä ostopäätöksessään.
Mikko Perttunen
Mainonta
9.5.2025 13:06
🔍 Onko tämä kampanja nevö foget? Suomi ja Ruotsi vääntävät pilke silmäkulmassa Lidlin erityislaatuisessa kahden markkinan MM-lätkäkampanjassa
Lidl Suomen markkinoinnin projektipäällikkö: ”Ruotsin voittaminen tuntuu aina vähän paremmalta ja toisaalta Ruotsille häviäminen aina vähän pahemmalta.”
Mikko Perttunen
Toimistot
9.5.2025 12:09
Jussi Eronen johtajaksi viestintätoimisto Kreabiin: ”Haluaisin vähentää yhteiskunnasta ilkeyttä ja itsekkyyttä”
Markkinointiuutiset kysyi Eroselta, millaiset ovat hänen odotuksensa uuden tehtävän suhteen – ja vähän muutakin.
Mikko Perttunen
Mainonta
9.5.2025 10:03
DNA tarttui taas Euroviisu-esiintyjään – aloitti kampanjan suuren suosion saaneen Kaj’n kanssa
Kampanja ideoitiin yhdessä mainostoimisto Folkin kanssa.
Mikko Perttunen
Näytä lisää
Tilaa uutiskirje
Saat viikoittaisen koosteen tärkeimmistä uutisista suoraan mailiisi.
Kyllä, Haluan liittyä MarkkinointiUutisten sähköpostilistalle.
Tietosuoja- ja rekisteriselosteen löydät
täältä
.
Kiitos! Tilaus onnistui.
Hups! Jotain meni pieleen - jos ongelma ei poistu, olethan yhteydessä niin korjaamme sen.