UUSIMMAT
AIHEET
Viestintä
Myynti
Ilmiöt
Brändit
Digitaalisuus
Kolumni
Luovuus
Mainonta
Media
Toimistot
Kolumnit
Uusimmat uutiset
Toimistot
2.11.2023 9:13
Jere Rinne Kaimanan uudeksi toimitusjohtajaksi
Yleinen markkinatilanne ja globaali epävarmuus laittoi yrityksen tiivistämään toimintojaan.
Mikko Perttunen
Kolumni
2.11.2023 7:05
Markkinointi meni Leijonan luolaan: Kukaan ei sijoittanut, ja syyt ovat tässä
Markkinointi on yrityksen sijoitus omiin lyhyen ja pitkän aikavälin kassavirtoihin. Mutta miksi alan palveluntarjoajat eivät pitchaa kuten startup-yrittäjät Leijonille, pohtii Antti Kaihlanen.
Antti Kaihlanen
Toimistot
1.11.2023 12:11
Natalia Lehtinen somevaikuttajien ja mediapersoonien managerointitoimisto Famentin myyntijohtajaksi
”Näen, että Famentilla on samanlainen eteenpäin katsova visio alasta kuin minulla.”
Mikko Perttunen
Toimistot
1.11.2023 11:05
YTK: Markkinointialalla koetaan nyt suurta työttömyyden uhkaa
Alalla oltiin toiseksi huolestuneimpia heti jyrkässä alamäessä olevan rakennusalan jälkeen.
Mikko Perttunen
Viestintä
1.11.2023 10:49
Heini Larros Helsingin seudun kauppakamarin viestintäjohtajaksi
”On ilo päästä edistämään Helsingin seudun vetovoimaa sekä alueen yritysten ja ihmisten menestystä.”
Mikko Perttunen
Mainonta
1.11.2023 10:42
Kansainvälisen markkinoinnin ja digitaalisten palveluiden konkari Juho Wallenius vahvistaa Eilakaisla-konsernin hallitusta
Wallenius istuu useiden yhtiöiden hallituksessa.
Mikko Perttunen
Ilmiöt
1.11.2023 10:12
🔍 Markkinointiala etsii aina seuraavaa kiiltävää juttua – tekoäly ei kuitenkaan ole itseisarvo
Dentsun Boris Nihomin ja Mikael Nemeschanskyn mielestä tekoälystä ei voi puhua puhumatta ihmisyydestä.
Mikko Perttunen
Kolumni
1.11.2023 7:43
Brändiarvon kasvattaminen markkinoinnin tärkeimpänä tavoitteena on yhtä typerä kuin se on vaarallinenkin
Markkinointi ja myynti eivät ole toisistaan erillisiä saarekkeita, kirjoittaa Mika Hyötyläinen.
Mika Hyötyläinen
Media
31.10.2023 11:34
Fuusio PunaMusta Median sisällä: Exove ja Gredi yhdistyvät
Exove ostettiin osaksi konsernia kesän kynnyksellä.
Mikko Perttunen
Mainonta
31.10.2023 11:16
Ei heikkohermoisille asiakkaille! Sanomatalon R-kioski muuttui Halloweenin kunniaksi kauhutivoliksi
”Halusimme tehdä kioskikäynnistä hiuksia nostattavan kokemuksen.”
Mikko Perttunen
Brändit
31.10.2023 9:42
Suomalaiset toivovat seuraavan presidentin edistävän Suomi-brändiä ja ylläpitävän maan mainetta ulkomailla
Presidentti nähdään ennen kaikkea keulakuvana ja arvojohtajana.
Mikko Perttunen
Brändit
31.10.2023 9:23
Tampereen järvi- ja luontomatkailuun etsitään uusia palveluita ideakilpailulla
Paras ehdotus voittaa 10 000 euroa.
Mikko Perttunen
Mainonta
31.10.2023 8:18
Mediateon ulkomainosnäytöt täyttyvät yhdeksi päiväksi pelkästään hyvästä
Yhtiö tukee yhteiskunnallisten toimijoiden lisäksi myös kestävämmän tulevaisuuden eteen uraauurtavaa työtä tekeviä pienyrityksiä.
Mikko Perttunen
Toimistot
30.10.2023 14:32
Valve Branding on ostanut Kaimanan teknologialiiketoiminnan
Asiakaskunta ja 15 työntekijää ovat siirtyneet kaupan myötä Valveelle.
Mikko Perttunen
Brändit
30.10.2023 12:25
Helsinkiin kaksi uutta hotellibrändiä
Radisson RED aukeaa kuun vaihteessa ja NH Collection Helsinki Grand Hansa ensi vuoden alkupuolella.
Mikko Perttunen
Digitaalisuus
30.10.2023 12:07
Lisa Kukila Valokuitusen markkinointijohtajaksi
”Tietoliikenneala kehittyy Suomessa nyt valtavaa vauhtia.”
Mikko Perttunen
Media
30.10.2023 10:55
MarkkinointiUutisten uutisaiheet laajenevat ja visuaalinen ilme muuttuu
MarkkinointiUutisissa nähdään jatkossa entistä enemmän myös viestintää ja myyntiä koskevaa uutisointia.
Toimitus
Toimistot
30.10.2023 10:44
Kuopiolainen Ahooy Creative ostaa Talentreen digimarkkinointi-liiketoiminnan
Kaupan myötä kolme työntekijää siirtyy Ahooylle.
Mikko Perttunen
Mainonta
30.10.2023 10:07
Uusi alennusmyyntilaki vaikuttaa nyt ensimmäistä kertaa Black Friday -tarjouksiin – miten se näkyy marraskuun lopun kampanjoissa?
Ruotsissa vastaava lakimuutos aiheutti sen, että hintoja ”pumpattiin” ylös aiemmin. Samanlainen ilmiö on mahdollisesti nähtävillä myös Suomessa.
Mikko Perttunen
Media
27.10.2023 15:24
Perinteiset TV-kanavat tavoittavat edelleen valtaosan väestöstä – 40 prosenttia suomalaisista kotitalouksista tilaa maksullisia suoratoistopalveluita
Suosituin maksullinen suoratoistopalvelu on Netflix, mutta sen tilaajamäärä on hieman laskenut.
Mikko Perttunen
Edellinen
Näytä lisää
Tilaa uutiskirje
Saat viikoittaisen koosteen tärkeimmistä uutisista suoraan mailiisi.
Kyllä, Haluan liittyä MarkkinointiUutisten sähköpostilistalle.
Tietosuoja- ja rekisteriselosteen löydät
täältä
.
Kiitos! Tilaus onnistui.
Hups! Jotain meni pieleen - jos ongelma ei poistu, olethan yhteydessä niin korjaamme sen.