
Gredi Oy ja PunaMusta Media -konserniin kesäkuussa liittynyt Exove Oy fuusioituvat vuodenvaihteessa. Uuden yrityksen nimeksi Exove. Se on samalla PunaMusta Median digitaalisen liiketoiminnan kasvubrändi. Gredi säilyy yrityksen brändin- ja aineistonhallintaratkaisun Content HUB:in sekä julkaisuautomaation tuotenimenä.
– Exoven ja Gredin yhteistyö on syventynyt nopeasti viime kuukausien aikana. Etenkin asiakkaiden digitaalisen kasvun näkökulmasta yritysten tarjoomat muodostavat erinomaisen kokonaisuuden. Gredin tunnetut brändin- ja aineistonhallintaratkaisut sekä laaja kokemus verkkokaupoista ja Exoven syvä verkkopalveluosaaminen mahdollistavat monipuolisten verkkokokonaisuuksien rakentamisen, kertoo PunaMusta Median digitaalisesta liiketoiminnasta vastaava johtaja Lars Oehlandt tiedotteessa.
Fuusioitu yhtiö työllistää yhteensä 112 kehittäjää, projektipäällikköä ja suunnittelijaa.
Lue myös: Punamusta Media ostaa 77 henkilöä työllistävän suunnittelu- ja ohjelmistoyrityksen
Lue myös: Punamusta Mediaan kuuluva Exove avaa toimistot Jyväskylään ja Joensuuhun
Onneksi olkoon vuoden 2025 Kasvukeissit Hetki, Volvo, Bats, Laattapiste-Pukkila ja Locobase! Tutustu uusiin Kasvukeisseihin ja poimi itsellesi vinkit ja opit vaikuttavaan markkinointiin.
Katso Kasvukeissit tästä