UUSIMMAT
AIHEET
Viestintä
Myynti
Ilmiöt
Brändit
Digitaalisuus
Kolumni
Luovuus
Mainonta
Media
Toimistot
Kolumnit
Uusimmat uutiset
Brändit
11.2.2021 12:43
Wolt valloittaa uusia markkinoita taktisella metodilla: ”Uudelle alueelle voi mennä perinteisestä kaavasta poiketen”
Woltin markkinointijohtaja Fredrik Lucander viittaa kintaalla markkinoinnin suppilomallille ja uskoo, että paras ase uusien markkinoiden valloituksessa on hyvä tuote.
Iina Kansonen
Media
11.2.2021 12:30
Facebook poistaa koronarokotteista väärää tietoa levittäviä julkaisuja
Facebook teki ensimmäiset toimenpiteensä koronaan liittyvän disinformaation pysäyttämiseksi jo viime vuonna.
Toni Rajamäki
Digitaalisuus
11.2.2021 11:45
Someen ja videoihin panostaminen auttaa yrityksiä nuorten rekrytoinnissa
Lähes 40 prosenttia nuorista haluaisi nähdä työnantajien esittelyvideoita.
Toni Rajamäki
Ilmiöt
11.2.2021 10:50
Kuluttajat ovat entistä kiinnostuneempia ruoan alkuperästä
Kotimaisen ruoan suosio kasvoi viime vuonna S-ryhmän myymälöissä.
Toni Rajamäki
Media
11.2.2021 10:05
Näin paljon suomalaiset kuluttavat aikaa radion kuunteluun – ero podcasteihin on vielä valtava
Radion kuuntelu laski hieman poikkeusvuonna, mutta kuunteluluvut ovat edelleen korkeat.
Toni Rajamäki
Media
10.2.2021 14:20
Twitter haluaa olla vähemmän riippuvainen mainonnasta – somejätti harkitsee maksullista palvelua
Twitter saattaa jatkossa tarjota käyttäjilleen maksullista palvelua.
Toni Rajamäki
Media
10.2.2021 11:45
Aikakausimedioilla 4,5 miljoonaa seuraajaa somessa – naistenlehdillä suurin yleisö
Aikakausimediat tavoittavat miljoonia ihmisiä sosiaalisessa mediassa.
Toni Rajamäki
Brändit
10.2.2021 11:05
Miksi Stockmann palautti painetun asiakaslehtensä? Näin yhtiö perustelee päätöstään
Stockmannin asiakaskokemuspäällikkö Nina Petersén uskoo, että printtilehdelle löytyy tarvetta.
Toni Rajamäki
Toimistot
10.2.2021 9:30
Valtaosa markkinointialan työntekijöistä uskoo tarvitsevansa uutta osaamista lähivuosina – kolmasosa ei tiedä, millaisia taitoja tulevaisuudessa vaaditaan
Baronan tutkimuksen mukaan monet markkinointialan työntekijät eivät tiedä, millaista osaamista heiltä vaaditaan tulevaisuudessa.
Toni Rajamäki
Digitaalisuus
9.2.2021 14:40
Tuore tutkimus: Tunnetulla taustamusiikilla voi olla iso vaikutus kaupan myyntilukemiin
Tunnetun taustamusiikin soittaminen vahvistaa yrityksen brändiä ja lisää asiakkaiden viihtyvyyttä kaupassa.
Toni Rajamäki
Ilmiöt
9.2.2021 13:10
Kotikuntoilu kuuluu tämänkin vuoden kuluttajatrendeihin
Pandemian pitkittyminen sanelee myös tämän vuoden urheilutottumuksia.
Toni Rajamäki
Mainonta
9.2.2021 9:59
Näin HSL vastaa kohua herättäneeseen mainokseen
HSL:n puhetta herättänyt mainos ei ollut huonosti ajoitettu, sanoo yhtiön viestintä- ja markkinointipäällikkö.
Toni Rajamäki
Mainonta
9.2.2021 9:40
Tässä ovat tämän vuoden eniten huomiota keränneet Super Bowl -mainokset
Amerikkalaisen jalkapallon NFL:n Super Bowl -tapahtuman televisiomainokset ovat vuosittain iso puheenaihe.
Toni Rajamäki
Kolumni
9.2.2021 9:30
Markkinoinnin on otettava vastuu datasta
Markkinoinnin on haastettava niin itsensä kuin kumppaninsa analytiikkaan liittyen. Laadukas mittauksen määrittely ja toteutus ovat perusta kaikelle tekemiselle, kirjoittaa Petri Mertanen.
Petri Mertanen
Media
8.2.2021 14:05
MTV kasvatti eroa muihin kaupallisiin kanaviin tammikuussa
MTV kasvatti asemaansa johtavana kaupallisena televisiokanavana.
Toni Rajamäki
Mainonta
8.2.2021 12:45
Veikkaus reagoi nerokkaasti suursuosioon nousseeseen Super Bowl -mainokseen, jossa pilaillaan norjalaisten kustannuksella
Veikkauksen mainoshahmo Anders Holm lähetti terveiset elokuvatähti Will Ferrellille.
Toni Rajamäki
Ilmiöt
5.2.2021 15:25
Tee-se-itse-tekijät nostivat rautakaupan myyntiä
Koronapandemia näkyi negatiivisesti ammattiasiakaskaupassa.
Toni Rajamäki
Toimistot
5.2.2021 14:55
Avidly sai taas HubSpotin arvostetun globaalin kumppanin palkinnon
Avidly toisti voittonsa HubSpotin 2020 Impact Awards -tilaisuudessa.
Toni Rajamäki
Digitaalisuus
5.2.2021 14:00
Datan käyttö on muuttunut kuluttajamarkkinoinnissa – Vastuullisuus korostuu koronan jälkeisenä aikana, sanoo asiantuntija
Muun muassa rehellisyys saattaa nousta merkittäväksi tekijäksi datan käytössä.
Toni Rajamäki
Ilmiöt
5.2.2021 13:00
Ruokakaupan myynti kasvoi jyrkästi – tämä tuoteryhmä teki isoimman nousun
Etenkin koronaviruspandemia vaikutti ruokakaupan myynnin kasvuun.
Toni Rajamäki
Edellinen
Näytä lisää
Tilaa uutiskirje
Saat viikoittaisen koosteen tärkeimmistä uutisista suoraan mailiisi.
Kyllä, Haluan liittyä MarkkinointiUutisten sähköpostilistalle.
Tietosuoja- ja rekisteriselosteen löydät
täältä
.
Kiitos! Tilaus onnistui.
Hups! Jotain meni pieleen - jos ongelma ei poistu, olethan yhteydessä niin korjaamme sen.