UUSIMMAT
AIHEET
Viestintä
Myynti
Ilmiöt
Brändit
Digitaalisuus
Kolumni
Luovuus
Mainonta
Media
Toimistot
Kolumnit
Uusimmat uutiset
Kolumni
15.4.2021 7:00
Kuluttajat haluavat nyt immersiivisiä kokemuksia – miten sinun brändisi niitä tarjoaa?
On hemmetin paljon siistimpää kutsua yleisö seikkailemaan brändin virtuaaliseen maailmaan kuin näyttää pelkkiä kuvia tai videoita tuotteista, kirjoittaa Laura Olin.
Laura Olin
Luovuus
14.4.2021 13:55
Luovana johtajana työskennellyt Mikko Martikainen palkattiin Duunitorin markkinointijohtajaksi – "Haluaisin seuraavaksi jättää oman pienen jälkeni siihen, kuinka Suomi mullistaa rekrytoinnin"
Martikainen siirtyy teknologiayritykseen bränditoimisto SEKistä.
Toni Rajamäki
Toimistot
14.4.2021 13:15
Mikael Castrén vaihtaa Dentsun tapahtumamarkkinointitoimisto Tapaukseen
Castrén aloittaa Tapauksella uuden kasvualueen johtajana sekä johtoryhmän jäsenenä.
Toni Rajamäki
Brändit
14.4.2021 12:25
Koronapandemia ei ole kaatanut suuria suomalaisbrändejä – nämä tunnetut yritykset ajautuivat konkurssiin viimeisen vuoden aikana
Maailmanlaajuinen kriisi on kaatanut Suomessakin kymmenien miljoonien eurojen liikevaihtoa pyörittäneitä yrityksiä.
Toni Rajamäki
Kolumni
14.4.2021 12:10
Kuinka hankkia (ja unohtaa) yli 2000 asiakasliidiä?
Henkilöbrändiä rakentaessa kannattaa harkita omien virheiden jakamista, sillä kiinnostavimmat tarinat ovat niitä, jotka eivät mene ihan putkeen, kirjoittaa Mari Luukkainen.
Mari Luukkainen
Mainonta
14.4.2021 11:30
Tällä tavoin koronapandemia on vaikuttanut ulkomainontatapoihin
Pandemia ja siitä seuranneet rajoitukset ovat muuttaneet suomalaisten liikkumista.
Toni Rajamäki
Brändit
14.4.2021 7:00
🔍 Ensin olivat olemassa yrityksen arvot, vasta sitten ideoitiin tuote: Pinja Puustjärvi halusi suojella Laosin metsiä ja löysi ratkaisun kahvista
Slow Forest Coffeen brändi on rakentunut päinvastoin kuin tavallisesti. Myyntitilanteissa kahvin maku ja hinta saattavat joskus jäädä toissijaisiksi, kun yritykset haluavat ostaa ennen kaikkea vastuullisuutta.
Iina Kansonen
Digitaalisuus
13.4.2021 14:20
Markkinoinnin mittaaminen on usein heikolla mallilla – asiantuntija kertoo, mikä on oikeanlaisen mittariston rakentamisen lähtökohta
Mittariston rakentaminen lähtee brändin vision miettimisestä.
Toni Rajamäki
Toimistot
13.4.2021 13:25
Bränditoimisto SEK nimitti tukun uusia luovia johtajia
Ikoninen toimisto panostaa vahvasti kasvuun uusilla nimityksillään ja rekrytoinneillaan.
Toni Rajamäki
Ilmiöt
13.4.2021 10:45
Arvion mukaan eläintuotteiden suosio laskee rajusti vuoteen 2035 mennessä
Vaihtoehtoisten proteiinien kehitys johtaa isoon muutokseen ruokamarkkinassa.
Toni Rajamäki
Kolumni
13.4.2021 7:00
Jos osaat deittailla, on LinkedInissä myyminen sinulle lastenleikkiä
Social selling toimii oikein tehtynä paremmin kuin mikään muu myyntitaktiikka LinkedInissä, kirjoittaa Tom Laine.
Tom Laine
Mainonta
12.4.2021 13:45
Millaiset teemat korostuvat tänä vuonna kansainvälisissä markkinointialan kisoissa? Näin vastaa One Show -tuomari Anu Niemonen
Suomalainen Cannes-voittaja on toiminut monet kerrat kansainvälisten kisojen raadeissa.
Toni Rajamäki
Luovuus
12.4.2021 13:15
Brändikuvaaja Antti Karppinen valittiin Euroopan parhaaksi valokuvaajaksi – nämä työnäytteet johtivat voittoon
Alias Creativen omistaja päihitti sadat kisaan osallistuneet kuvaajat.
Toni Rajamäki
Ilmiöt
12.4.2021 11:05
Verkkokaupan suosion kasvu näkyy myös kuluttajien maksuhäiriömerkinnöissä
Suomessa on jo lähes 400 000 maksuhäiriömerkintää.
Toni Rajamäki
Kolumni
12.4.2021 9:45
Brändi tuli kutsumatta kylään – ja valehteli päin naamaa
Brändin täytyy tuntea itsensä, jotta se voi kertoa totuudenmukaista tarinaa, kirjoittaa Anssi Järvinen.
Anssi Järvinen
Digitaalisuus
12.4.2021 7:00
🔍 Mikael Thuneberg rakensi datankeruutyökalun, jota tarvitsi itse – sitten myös maailman suurimmat yhtiöt ottivat sen käyttöönsä
Supermetrics muuttui yhden ihmisen pyörittämästä toiminimestä 150 ihmistä työllistäväksi kansainväliseksi yritykseksi, joka kasvatti koronavuonna liikevaihtoaan 76 prosenttia.
Iina Kansonen
Toimistot
9.4.2021 15:55
Supersonin uusi toimitusjohtaja haluaa tuoda lisää maailmanluokan markkinointiosaamista Suomeen
Teppo Heikkinen aikoo nostaa Supersonin seuraavalle tasolle.
Toni Rajamäki
Brändit
9.4.2021 15:00
Muuttuuko suomalaisen vaatebrändin konsepti tulevaisuudessa maailmanlaajuiseksi hittitrendiksi? – “Jotkut kulkee edellä, jotkut jäljessä”
Uhana lanseerasi kekseliään konseptinsa viime vuonna.
Toni Rajamäki
Brändit
9.4.2021 14:25
Satojen miljoonien eurojen investoinnit muuttavat S-market-ketjun brändiä nykyaikaisemmaksi
Valtaosa koko ketjusta on uudistunut vuoden 2021 loppuun mennessä.
Toni Rajamäki
Toimistot
9.4.2021 13:25
Konsulttitalo Columbia Road hyötyi koronapandemian seurauksista – yli 10 miljoonan euron liikevaihdon tehneen yrityksen tavoitteena on kasvaa isoin askelin
Digitaalisen myynnin asiantuntijayritys tavoittelee 30 miljoonan euron liikevaihtoa jo muutaman vuoden päästä.
Toni Rajamäki
Edellinen
Näytä lisää
Tilaa uutiskirje
Saat viikoittaisen koosteen tärkeimmistä uutisista suoraan mailiisi.
Kyllä, Haluan liittyä MarkkinointiUutisten sähköpostilistalle.
Tietosuoja- ja rekisteriselosteen löydät
täältä
.
Kiitos! Tilaus onnistui.
Hups! Jotain meni pieleen - jos ongelma ei poistu, olethan yhteydessä niin korjaamme sen.