UUSIMMAT
AIHEET
Viestintä
Myynti
Ilmiöt
Brändit
Digitaalisuus
Kolumni
Luovuus
Mainonta
Media
Toimistot
Kolumnit
Uusimmat uutiset
Media
8.5.2025 11:41
Warner Bros. Discovery yhdistää Pohjoismaiden mainosmyynti- ja jakelutoimintonsa yhdeksi tiimiksi
Jesper Steenberg ylennettiin samalla Pohjoismaiden kaupalliseksi johtajaksi.
Mikko Perttunen
Viestintä
8.5.2025 11:06
Viestinnän ammattilaisten työttömyys syvenee entisestään – markkinointialan työpaikkojen lasku näyttää toistaiseksi pysähtyneen
Valtionhallinnon leikkaukset näkyvät myös viestijöiden tilanteessa.
Mikko Perttunen
Kolumni
8.5.2025 10:55
Lopeta itkeminen – urasomet ovat täyttyneet turvoksiin nyyhkytarinoista ja nyt on keksittävä uutta
Arkipäiväinen totuus riittää, kun halutaan kertoa työelämän tragedioita, Lassi Perämäki kirjoittaa.
Lassi Perämäki
Toimistot
8.5.2025 10:48
Elina Teräsvirta digi- ja telemarkkinointiyritys Gainerin toimitusjohtajaksi
Yhtiön liikevaihto oli viime vuonna 1,4 miljoonaa euroa.
Mikko Perttunen
8.5.2025 10:10
Mellakka nappasi muun muassa Kotipitsalle ja Coca-Colalle vaikuttajaviestintää tekevän talon - kasvaa Suomen suurimmaksi alallaan
Kaupan jälkeen Mellakka Helsingin liikevaihto nousee 13 miljoonaan euroon.
Harri Junttila
Toimistot
7.5.2025 12:01
Avidlyn toimitusjohtaja Jesse Maula siirtyy syksyllä Ecobion toimitusjohtajaksi: ”Kuluttajat odottavat brändeiltä vastuullisuutta ja läpinäkyvyyttä”
Markkinointiuutiset kysyi Maulalta, millaiset ovat hänen odotuksensa uuden tehtävän suhteen – ja vähän muutakin.
Mikko Perttunen
Brändit
7.5.2025 9:54
Lukkofirma Iloq on vuoden brändi
Taakse kilpailussa jäivät Relove ja Snellman.
Mikko Perttunen
Ilmiöt
7.5.2025 9:27
Suomalaiset pitävät tuotteiden EU-alkuperää muita pohjoismaalaisia tärkeämpänä
Kaikkein vähiten tuotteen alkuperällä on väliä norjalaisille.
Mikko Perttunen
Myynti
6.5.2025 13:03
Uusi monitoimiareena Hype avautuu Espooseen kuun puolivälissä – yhdistää urheilun, tapahtumat ja kokoukset
Hypen kokonaispinta-ala on 17 000 neliömetriä.
Mikko Perttunen
Kolumni
6.5.2025 9:40
Aggressiivista ja tökeröä laihdutusmarkkinointia Linkedinin yksityisviesteissä? Ei kiitos.
"Naisten tarpeet huomioivaa reseptikirjaa" markkinoidaan Linkkarissa vastenmielisellä tavalla, Emmi Paunonen kirjoittaa.
Emmi Paunonen
Toimistot
6.5.2025 8:59
🔍 Elina Bono lopettaa toimitusjohtajana, ostaa osan Sherpasta ja laittaa kädet syvemmälle saveen – seuraajakin on jo tiedossa
Markkinointiala on taitekohdassa, jossa Sherpan väistyvä ja tuleva toimitusjohtaja näkevät pelkästään mahdollisuuksia. Sherpan hyppäys aikaisessa vaiheessa tekoälyn kelkkaan on tehnyt toimistosta houkuttelevan.
Mikko Perttunen
Myynti
6.5.2025 8:35
Zalandon kosmetiikkavalikoima tarjolle Suomessa
76 prosenttia verkkokaupan asiakkaista tekee jo ostoksia useassa tuotekategoriassa.
Mikko Perttunen
Brändit
6.5.2025 8:23
Tavastia avaa oman kesäterassin Tennispalatsin aukiolle
Livebändien sijaan ohjelmistoon kuuluu esimerkiksi DJ-vieraita.
Mikko Perttunen
Brändit
5.5.2025 16:10
Mikroyrittäjät pöllivät sata vuotta vanhan idean - laittoivat metsän tulitikkuaskiin
Jean Sibelius kantoi mukanaan metsää pienessä rasiassa. Viime vuosina ideaa on käytetty markkinoinnissa.
Harri Junttila
Toimistot
5.5.2025 13:23
Valve ostaa markkinointitoimisto Advance B2B:n
Yritysten yhteenlaskettu liikevaihto oli viime vuonna 15,4 miljoonaa euroa.
Mikko Perttunen
Brändit
5.5.2025 9:12
Lapset suunnittelivat Juhla Mokalle uuden kuosin
Kampanja huipentuu Helsingin Rautatientorin metroportaiden taidenäyttelyyn.
Mikko Perttunen
Brändit
5.5.2025 8:55
Vuoden Huipuissa ja Grand Onessa loistanut Saaristo-brändi ehdolla kansainvälisessä kilpailussa
Luova johtaja: ”Shortlistaus on iso kunnia:”
Mikko Perttunen
Viestintä
2.5.2025 13:23
Kesärauha julistettiin Turussa ensimmäistä kertaa livenä vappupäivänä
Tarkoituksena on luoda Kesärauha-festivaalin kampanjoinnissa hyödynnetystä julistuksesta perinne.
Mikko Perttunen
Media
2.5.2025 12:16
Useat mediat ottivat videoiden aikaleiman käyttöön sosiaalisessa mediassa – taustalla opiskelijoiden avoin kirje
Ajatuksena on, että ilman aikaleimaa vanhat uutiset voivat levitä ja hämätä katsojaa.
Mikko Perttunen
Media
2.5.2025 9:41
HS: Yläkoulun oppikirjassa opetetaan mainostajien tarpeiden vaikuttavan median sisältöön
Medioiden kerrotaan oppikirjassa pyrkivän tasapuolisuuteen vain toisinaan.
Mikko Perttunen
Edellinen
Näytä lisää
Tilaa uutiskirje
Saat viikoittaisen koosteen tärkeimmistä uutisista suoraan mailiisi.
Kyllä, Haluan liittyä MarkkinointiUutisten sähköpostilistalle.
Tietosuoja- ja rekisteriselosteen löydät
täältä
.
Kiitos! Tilaus onnistui.
Hups! Jotain meni pieleen - jos ongelma ei poistu, olethan yhteydessä niin korjaamme sen.