Zalando tuo kosmetiikkavalikoimansa markkinoille Suomessa.
Yhtiön tiedotteessa kerrotaan, että kauneustuotteiden lanseeraus on merkittävä askel Zalandon tavoitteessa laajentaa lifestyle-tuotteiden valikoimaansa. Suomalaiset asiakkaat voivat nyt muodin lisäksi tilata Zalandolta ihonhoitotuotteita, meikkejä sekä hiustenhoito- ja hyvinvointituotteita. Valikoima tulee kasvamaan entisestään tulevina kuukausina.
Zalandon asiakkaista 76 prosenttia tekee jo ostoksia useista eri tuotekategorioista.
Zalando kertoo, että tämän vuoden ensimmäisen neljänneksen kokonaiskauppa-arvo nousi 6,5 prosenttia 3,5 miljardiin euroon ja liikevaihto 7,9 prosenttia 2,4 miljardiin euroon. Kuluttajaliiketoiminnan kasvua selittää uusi 52,4 miljoonan aktiivisen asiakkaan ennätys.
Lue myös: Zalando laajentaa toimintarajoitteisten valikoimaansa urheilu- ja lastenvaatteisiin