Kuva: Zalando
Myynti

Zalandon kosmetiikkavalikoima tarjolle Suomessa

6.5.2025 8:35
Mikko Perttunen
76 prosenttia verkkokaupan asiakkaista tekee jo ostoksia useassa tuotekategoriassa.

Zalando tuo kosmetiikkavalikoimansa markkinoille Suomessa.

Yhtiön tiedotteessa kerrotaan, että kauneustuotteiden lanseeraus on merkittävä askel Zalandon tavoitteessa laajentaa lifestyle-tuotteiden valikoimaansa. Suomalaiset asiakkaat voivat nyt muodin lisäksi tilata Zalandolta ihonhoitotuotteita, meikkejä sekä hiustenhoito- ja hyvinvointituotteita. Valikoima tulee kasvamaan entisestään tulevina kuukausina.

MAINOS

Zalandon asiakkaista 76 prosenttia tekee jo ostoksia useista eri tuotekategorioista.

Zalando kertoo, että tämän vuoden ensimmäisen neljänneksen kokonaiskauppa-arvo nousi 6,5 prosenttia 3,5 miljardiin euroon ja liikevaihto 7,9 prosenttia 2,4 miljardiin euroon. Kuluttajaliiketoiminnan kasvua selittää uusi 52,4 miljoonan aktiivisen asiakkaan ennätys.

Lue myös: Zalandon tekoälyavustaja auttaa nyt suomalaisia pukeutumaan esimerkiksi Münchenin oktoberfesteille

Lue myös: Zalando laajentaa toimintarajoitteisten valikoimaansa urheilu- ja lastenvaatteisiin

MAINOS