Luovuus

MarkkinointiUutisten 10 luetuinta juttua vuonna 2022

1.7.2022 11:00
Toimitus
Marianne Lehikoisen tarina nousi MarkkinointiUutisten kaikkien aikojen luetuimmaksi jutuksi. Myös Jyrki Poutasen urasiirto kiinnosti ja keräsi hulppean lukijamäärän.

MarkkinointiUutiset lomailee 2. heinäkuuta - 14. elokuuta. Vuoden ensimmäisen puoliskon päätyttyä listasimme 10 luetuinta juttuamme vuonna 2022.

MarkkinointiUutisten 10 luetuinta juttua vuonna 2022

1. Marianne Lehikoinen, 26, myi kuukaudessa valmennuksia 100 000 euron edestä – näin hän onnistui siinä

2. TBWA\Helsingin jättävä Jyrki Poutanen: “Työurani vaikein päätös”

3. Anssi Järvinen sanoo Teboilin tilanteen olevan toivoton – "Tällaista röyhkeyttä ei voi eikä saa antaa anteeksi"

MAINOS (TEKSTI JATKUU ALLA)

4. Moni käyttää vastuuttomia eläinkuvia markkinoinnissa tietämättään – Ikea ryhtyi toimiin jo pari vuotta sitten

5. Julia Kaukinen keksi yritysidean, jolle naurettiin – tammikuussa hänen myyntinsä oli jo yli 20 000 euroa

6. Viime keväänä Eka Ruolan komentoon siirtynyt Nitro teki täyskäännöksen – tarkkaan varjellusta salaisuudesta alettiin pitää meteliä

7. Idea Porisuhde-kampanjasta syntyi puistonpenkillä Kaivopuistossa – Mainostoimisto Staartin luova johtaja Juuso Kemi kertoo, miksi kampanja nousi sensaatioksi

8. Ilmarinen epäonnistui kriisiviestinnässään yhdessä olennaisessa asiassa, sanoo asiantuntija

9. MacWellin perustaja Toni Lähde keikkaili Daruden kanssa ja sai Los Angelesissa nenän eteensä levytyssopimuksen, mutta yksi oivallus johdatti hänet brändien rakentamisen pariin

10. Pohjoismainen markkinointijätti North Alliance ostaa Bob the Robotin, jolle yrityskauppa avaa täysin uusia ovia

Tilaa MarkkinointiUutisten uutiskirje, ja saat luetuimmat juttumme sähköpostiisi joka viikko.