UUSIMMAT
AIHEET
Viestintä
Myynti
Ilmiöt
Brändit
Digitaalisuus
Kolumni
Luovuus
Mainonta
Media
Toimistot
Kolumnit
Uusimmat uutiset
Luovuus
17.8.2021 13:55
Forbes listasi kuusi asiaa, jotka erottaa asiakaskeskeiset yritykset muista
Muun muassa innovatiivisuus yhdistää yrityksiä, joilla on korkea asiakastyytyväisyys.
Toni Rajamäki
Media
17.8.2021 11:50
Mitä brändien pitää tietää TikTok-markkinoinnista? Paina nämä neuvot mieleen
TikTok-markkinoinnin suosio kasvaa koko ajan.
Toni Rajamäki
Brändit
17.8.2021 8:55
Kansainvälistä kiinnostusta herättänyt suomalaisyhtiö Spinnova solmi yhteistyösopimuksen ulkoilubrändi The North Facen kanssa
Osapuolet ovat tehneet kehityssopimuksen uusien vastuullisten ja teknisten ulkoiluvaatteiden kehittämiseksi.
Toni Rajamäki
Brändit
16.8.2021 12:20
Mielenkiintoisimmat markkinointiuutiset maailmalta: Adidas myy tunnetun Reebok-brändinsä
Adidas kertoi kauppa-aikeistaan. LinkedIn esitteli uuden ominaisuuden.
Toni Rajamäki
Digitaalisuus
16.8.2021 10:05
Teknologia- ja innovaatioyritys Futurice vastaa alan osaajapulaan panostamalla isosti työnantajamielikuvan rakentamiseen
It-alalla on pakko luoda vahva työnantajabrändi menestyäkseen, sanoo yrityksen Marketing Manager Sanni Tiivola-Jurvainen.
Toni Rajamäki
Kolumni
16.8.2021 9:50
Olen päässyt mainonnasta eroon, koska mainonta on kriisissä – ja tulevaisuudessa kriisi saattaa vain paisua
Mainosten välttely on jatkossa entistä helpompaa, kirjoittaa Pasi Sillanpää.
Pasi Sillanpää
Ilmiöt
13.8.2021 14:55
Netflix on yhä suomalaisten suosikki rajusti kasvaneessa suoratoistopalvelumarkkinassa – näin paljon kuluttajat ovat valmiita maksamaan suoratoistopalveluista
MarkkinointiUutisten ja IROResearchin tekemän selvityksen mukaan naiset tilaavat suoratoistopalveluita miehiä ahkerammin.
Toni Rajamäki
Luovuus
13.8.2021 13:00
Uutuuskirja kertoo, miten viestinnän johtamisesta tehdään strategista
Viestinnän johtaminen strategiasta tuloksiin -kirja julkaistaan ensi viikolla.
Toni Rajamäki
Mainonta
13.8.2021 12:05
Nämä brändivideot ovat vakuuttaneet suomalaisia markkinointialan ihmisiä viime aikoina
MarkkinointiKollektiivin keskusteluissa nousi esiin muun muassa Niken hittimainos.
Toni Rajamäki
Toimistot
13.8.2021 10:30
Tiinu Wuolio valittiin Marketing Finlandin alle siirtyneen Finnish Comms Awardsin päätuomariksi
Viestinnän töitä palkitsevassa kilpailussa vietetään juhlavuotta.
Toni Rajamäki
Brändit
13.8.2021 9:55
S-ryhmä avaa Viroon kuusi uutta Prismaa – suomalaisbrändit saavat ison hyödyn
Virosta on löytynyt tähän mennessä yhdeksän Prismaa.
Toni Rajamäki
Kolumni
13.8.2021 9:05
Toimitusjohtajan kolme suurinta markkinointiongelmaa
Myyntiä ja markkinointia ei pitäisi erottaa toisistaan, kirjoittaa Ossi Ahto.
Ossi Ahto
Brändit
12.8.2021 13:30
Tokmanni lanseeraa kanta-asiakasohjelman ensi viikolla – “Olemme varmoja siitä, että kaikki halpojen hintojen ystävät ottavat Tokmanni Klubin ilolla vastaan”
Myös Tokmanni alkaa tarjota kanta-asiakkailleen etuja. Isoista kaupan alan toimijoista viimeisimpänä etuohjelman otti käyttöön Lidl.
Toni Rajamäki
Toimistot
12.8.2021 9:20
Markkinoinnin huipputekijä Mikael Castrén nousee tärkeään rooliin Tapauksessa, joka pyrkii kasvattamaan liikevaihtonsa yli 50 miljoonaan euroon
Mikael Castrén siirtyi johtamaan tapahtumatoimistossa kuluttajatapahtumien liiketoimintaa Pohjoismaissa.
Toni Rajamäki
Kolumni
12.8.2021 8:35
Monen yrityksen evästehallinta on pielessä – markkinoinnin tehtävä on laittaa se kuntoon
Traficomin ohjeistus evästeiden hallintaan vaatii vielä hiomista, kirjoittaa Petri Mertanen.
Petri Mertanen
Mainonta
11.8.2021 13:30
Duunitori kampanjoi erottuvasti jääkiekon MM-kisojen aikana – markkinointijohtaja Mikko Martikainen kertoo, millaisiin markkinointituloksiin yritys ylsi
Kampanjan kokonaiskontaktimäärä ylsi lähes 17 miljoonaan.
Toni Rajamäki
Brändit
11.8.2021 12:45
Finlaysonin Mikko Koponen lähtee vetämään bränditalo Manna & Co:ta
Tunnettujen suomalaisbrändien muodostama uusi yhtiö on saanut toimitusjohtajan.
Toni Rajamäki
Ilmiöt
11.8.2021 12:15
Päivittäistavarakaupan kasvu hidastui huhti-kesäkuussa
Ruokatuotteiden tuoteryhmässä nähtiin selvää kasvua.
Toni Rajamäki
Brändit
11.8.2021 9:40
Näin syntyi Starkin ja Ari Huuselan menestyksekäs yhteistyö, joka palkittiin Vuoden sponsorointitekona
Moniulotteinen markkinointikokonaisuus toi puu- ja rakennustarvikebrändille kovia tuloksia.
Toni Rajamäki
Digitaalisuus
10.8.2021 15:45
Selvitys markkinoijan tärkeimmistä taidoista: kolme neljästä pitää dataan pohjautuvaa päätöksentekoa erittäin tärkeänä, ohjelmointikielten osaamiselle ei anneta suurta painoarvoa
Markkinointialalla ymmärretään hyvin datan merkitys. Yllättäviä tuloksia saatiin muun muassa datan visualisoinnin arvosta.
Toni Rajamäki
Edellinen
Näytä lisää
Tilaa uutiskirje
Saat viikoittaisen koosteen tärkeimmistä uutisista suoraan mailiisi.
Kyllä, Haluan liittyä MarkkinointiUutisten sähköpostilistalle.
Tietosuoja- ja rekisteriselosteen löydät
täältä
.
Kiitos! Tilaus onnistui.
Hups! Jotain meni pieleen - jos ongelma ei poistu, olethan yhteydessä niin korjaamme sen.