UUSIMMAT
AIHEET
Viestintä
Myynti
Ilmiöt
Brändit
Digitaalisuus
Kolumni
Luovuus
Mainonta
Media
Toimistot
Kolumnit
Artikkelit joiden aihe on
Brändi
Brändit
Veho aikoo olla Suomen autoalan ensimmäinen hiilineutraali toimija vuonna 2023
14.1.2022 12:10
Autokauppa ryhtyy isoihin toimenpiteisiin hiilijalanjäljen pienentämiseksi.
Toni Rajamäki
Brändit
Porsche kiinnitti tennistähti Emil Ruusuvuoren brändilähettilääkseen
14.1.2022 9:30
Ennestään Porschea edustaa muun muassa suomalainen tennislegenda Jarkko Nieminen.
Toni Rajamäki
Brändit
Aarikka siirsi tuotantoaan Suomeen, vaikka kustannukset nousevat – omistaja haluaa tukea pieniä kotimaisia perheyrittäjiä
13.1.2022 13:15
Kumppaneikseen Aarikan omistava Martinex on valinnut Sorvi-Pojat ja Helsingin kalustemaalauksen.
Minna Lehto
Brändit
Pilottihankkeessa kartoitetaan S-ryhmän luontohaitat – Vakiintuuko luontojalanjälki hiilijalanjäljen rinnalle?
13.1.2022 11:40
Hankkeessa luodaan julkinen laskentamalli, joka on minkä tahansa organisaation käytettävissä. Jyväskylän yliopiston professori toivoo, että luontohaittojen laskennasta tulee valtavirtaa.
Minna Lehto
Kolumni
Elämää digitaalisen markkinointiviestinnän varhaisissa aamuhämärissä
13.1.2022 9:10
Jospa alkaneena vuonna tekisimmekin enemmän vaikkapa sellaista mainontaa, jota kuluttaja haluaa vastaanottaa ihan vapaaehtoisesti, kirjoittaa Anssi Järvinen.
Anssi Järvinen
Brändit
Suomalainen design-innovaatio voitti kansainvälisen palkinnon – ”Tavoitteenamme on tuoda pohjoismainen luonto lähelle ihmistä kuormittamatta ympäristöä”
12.1.2022 14:55
Suomalainen Space of Mind -mökki on saanut inspiraationsa pohjoismaisesta mökkikulttuurista. Innovaatio on herättänyt kiinnostusta ulkomailla alusta lähtien.
Minna Lehto
Brändit
Kouvolan Lakritsi palkittiin toisena vuotena peräkkäin maailman parhaana lakritsin valmistajana
12.1.2022 9:45
Ikoninen suomalaisbrändi sai jälleen arvostusta kansainvälisessä kisassa.
Toni Rajamäki
Digitaalisuus
Eurooppalainen B2B-markkinapaikka keräsi uudella rahoituskierroksella 250 miljoonaa euroa – ”Haluamme helpottaa brändien ja itsenäisten jälleenmyyjien keskinäisiä kauppasuhteita”
11.1.2022 15:05
Ankorstore on Euroopan nopeimmin kasvava B2B-markkinapaikka. Uudella rahoituksella yhtiö aikoo laajentua ja kiihdyttää toimintoja ydinmarkkinoillaan.
Minna Lehto
Digitaalisuus
Viime vuoden suosituimmat suomenkieliset LinkedIn-sivut listattu – Ari Huusela Ocean Racing valtasi ykkössijan
11.1.2022 10:05
Huuselan ja Starkin yhteistyö voitti viime vuonna Vuoden sponsorointiteko -palkinnon.
Toni Rajamäki
Brändit
Michael Ovitz vetämään Foodoran markkinointia
10.1.2022 10:40
Ovitz on työskennellyt aiemmin muun muassa Mehiläisellä ja Bob the Robotilla.
Toni Rajamäki
Brändit
Apple ja Samsung eivät enää hallitse puhelinmarkkinoita yksinään Suomessa - haastajabrändi kiilasi Elisan vuoden myydyimmäksi puhelimeksi
10.1.2022 9:35
Operaattoreiden tilastot kertovat, että 5G-puhelimet ovat nousseet valtavirtaan.
Toni Rajamäki
Toimistot
Katso tästä Vuoden Toimisto -kilpailun finalistit
10.1.2022 8:20
Regi Research & Strategin järjestämän tutkimuksen tulokset julkistetaan tammikuussa.
Toni Rajamäki
Media
Alma Media myy deittipalvelu E-kontaktin City Digital -konsernille, jolta saattaa tulla pian lisää yrityskauppauutisia
22.12.2021 13:15
City Digitalin mediaportfolio kasvaa E-kontaktilla vuodenvaihteessa. Yhtiöltä löytyi ennestään jo kaksi deittipalvelua.
Toni Rajamäki
Brändit
Applen markkinointiosasto menettää korkean profiilin tekijän
22.12.2021 10:15
Nick Law on jättämässä maailman yhden tunnetuimmista brändeistä.
Toni Rajamäki
Brändit
Friends & Brgrsin, Savoyn ja monia muita ravintolabrändejä omistava Noho Partners lomauttaa lähes koko Suomen henkilöstönsä ja aloittaa yt-neuvottelut
22.12.2021 9:00
Hallituksen uudet rajoitustoimet saivat ravintolayhtiön reagoimaan välittömästi.
Toni Rajamäki
Brändit
Oddlygood Global sai kansainväliseen liiketoimintaan merkittävän kasvurahoituksen – ”Kiinnostus kasvipohjaisia tuotteita kohtaan kasvaa maailmanlaajuisesti hengästyttävää tahtia”
21.12.2021 15:00
Mandatum Asset Management on sijoittanut kasvipohjaisia elintarvikkeita tarjoavaan Oddlygood Globaliin 25 miljoonaa euroa.
Minna Lehto
Luovuus
”Kauden herkullisin mainos” – SEK ja Paulig toteuttivat maailman ensimmäisen leivotun ulkomainoksen
21.12.2021 9:20
SEK ja Paulig koristivat raitiovaunupysäkin ulkomainospaikan leivotulla piparkakkutalolla, joka perustuu Juhla Mokan tämänvuotiseen joulupakkaukseen.
Minna Lehto
Media
Mielenkiintoisimmat markkinointiuutiset maailmalta: TikTokilta uusi aluevaltaus, Chanelin brändi ottanut kolhua kohutun joulukalenterin takia
20.12.2021 13:40
TikTok julkisti aloittavansa yhteistyön, jonka myötä Yhdysvalloissa aletaan myydä viraaleja ruoka-annoksia. Chanel aiheutti pettymyksen faneilleen kalliilla joulukalenterillaan.
Minna Lehto
Mainonta
FitFarmin “Sisäinen Pullukka” -mainos raivostutti ihmiset – näin kommentoivat markkinoinnin ammattilaiset
20.12.2021 11:25
Painonpudotusvalmennuksia myyvä yritys epäonnistui markkinointiviestinnässään ja nostatti valtavan kohun mediassa ja somessa.
Toni Rajamäki
Brändit
Fazer tekee yrityskaupan, joka moninkertaistaa yhtiön kaurajuomien tuotantokapasiteetin
17.12.2021 11:20
Trensums Food on yksi Euroopan johtavista kaurajuomien valmistajista. Kauppa vaatii vielä Ruotsin kilpailuviraston hyväksynnän.
Toni Rajamäki
Brändit
Espanjalainen autobrändi tekee itseään Suomessa tunnetuksi padelin avulla
17.12.2021 10:10
CUPRA on keskittynyt vahvasti urheilusponsorointiin. Brändi kuuluu muun muassa FC Barcelonan kumppaneihin.
Toni Rajamäki
Brändit
F-Secure kiinnitti suomalaisurheilun huippunimen brändilähettilääkseen
17.12.2021 9:25
Kyberturvallisuusyhtiön uuden brändin lähettiläsverkosto koostuu eri alojen inspiroivista huippuosaajista, vaikuttajista sekä yhtiön kumppaneista ja asiakkaista.
Toni Rajamäki
Brändit
Real Snacks teki onnistuneen brändiuudistuksen – toimitusjohtaja keksi mainion nimen keskellä yötä
20.12.2021 9:35
Pohjoispohjanmaalainen Real Snacks vaihtoi vuonna 2019 sipsibrändinsä nimeksi Oikia. Samalla pusseihin saapui seikkailemaan erilaisia perunahahmoja.
Minna Lehto
Mainonta
Tutkimus: Huumori ja arvot kiinnostavat mainoksissa enemmän kuin tuotteet, julkkisten suosittelemiin tuotteisiin ei juuri luoteta
16.12.2021 13:45
Nielsenin uuden tutkimuksen mukaan kiinnostus arvolähtöisiin mainoksiin on vuosien varrella noussut.
Minna Lehto
Kolumni
Tätä on vaikuttava markkinointi: Sinkkuelämää-sarja houkutteli kaveriporukkamme New Yorkiin siemailemaan cosmopolitaneja ja ostamaan 27 laukkua
16.12.2021 9:20
Sex and the City myi meille oivalluksen siitä, että itsenäiset naiset ovat upeita eivätkä säälittäviä, Laura Olin kirjoittaa.
Laura Olin
Edellinen
Seuraava
Tilaa uutiskirje
Saat viikoittaisen koosteen tärkeimmistä uutisista suoraan mailiisi.
Kyllä, Haluan liittyä MarkkinointiUutisten sähköpostilistalle.
Tietosuoja- ja rekisteriselosteen löydät
täältä
.
Kiitos! Tilaus onnistui.
Hups! Jotain meni pieleen - jos ongelma ei poistu, olethan yhteydessä niin korjaamme sen.