UUSIMMAT
AIHEET
Viestintä
Myynti
Ilmiöt
Brändit
Digitaalisuus
Kolumni
Luovuus
Mainonta
Media
Toimistot
Kolumnit
Uusimmat uutiset
Brändit
16.8.2022 8:05
Jufo Peltomaan uusi työpaikka selvillä: aloittaa roottoripurjeista tunnetun Norsepowerin markkinointijohtajana
Peltomaa jätti tehtävänsä Avidlylla tänä kesänä.
Toni Rajamäki
Ilmiöt
15.8.2022 11:35
Näitä asiakaspalvelukanavia suomalaiset haluavat käyttää monimutkaisissa tilanteissa
Vaikka yritykset ovat panostaneet vahvasti digitaalisiin kanaviin, haluavat kuluttajat usein palvelua perinteisillä keinoilla.
Toni Rajamäki
Toimistot
15.8.2022 10:50
Cannesista jättipotin saaneen House of Laplandin toimitusjohtaja Sanna Tarssanen jätti pestinsä
Tarssanen oli vahvasti mukana kansainvälisessä huipputyössä Save Sallassa.
Toni Rajamäki
Ilmiöt
15.8.2022 10:15
Vaikuttajamarkkinointiin käytetään jo lähes 30 miljardia euroa vuodessa – näin rajusti määrä on kasvanut viidessä vuodessa
Arvion mukaan kokonaissumma ylittää 50 miljardin rajan vuonna 2027.
Toni Rajamäki
Brändit
15.8.2022 9:00
Arla Joensuu vetämään Baronan startupia, joka yhdistää yritykset ja luovan alan freelancerit
Markkinointialan osaaja Joensuu on ollut aiemmin mukana perustamassa Kaverisovellusta.
Toni Rajamäki
Brändit
15.8.2022 8:00
K-Supermarketin brändiviihdeohjelma oli jättimenestys – jatkoa luvassa syksyllä
Kansainvälisesti palkittu Superkauppiaat tavoitti lähes kaksi miljoonaa katsojaa.
Toni Rajamäki
Toimistot
15.8.2022 8:00
TBWA\Helsinki menetti jälleen huipputekijän: Erno Reinikainen hyppäsi yrittäjäksi
Ennen Reinikaista TBWA:n Helsingin-toimiston ovat tänä vuonna jättäneet muun muassa Jyrki Poutanen ja Mikko Pietilä.
Toni Rajamäki
Toimistot
15.8.2022 8:00
Kaski Agencylta iso nimitysuutinen: Cannes-voittaja Petri Uusitalosta tuli toimiston toimitusjohtaja
Uusitalo muistetaan muun muassa SEKiltä, joka kuuluu Kaski Agencyn tavoin Salomaa Yhtiöihin.
Toni Rajamäki
Kolumni
1.7.2022 11:05
MarkkinointiUutisten 10 luetuinta kolumnia vuonna 2022
Marica Thorénin ja Ulla Jonesin kolumnit valloittivat kärkisijat.
Toimitus
Luovuus
1.7.2022 11:00
MarkkinointiUutisten 10 luetuinta juttua vuonna 2022
Marianne Lehikoisen tarina nousi MarkkinointiUutisten kaikkien aikojen luetuimmaksi jutuksi. Myös Jyrki Poutasen urasiirto kiinnosti ja keräsi hulppean lukijamäärän.
Toimitus
Media
1.7.2022 9:35
Näiden somekanavien käyttöä suomalaiset ovat lisänneet eniten viimeisen vuoden aikana – TikTok ei mahdu edes kolmen parhaan joukkoon
Perinteisempien kanavien parissa on vietetty yhä enemmän aikaa, kertoo MarkkinointiUutisten ja IROResearchin tekemä tutkimus.
Toni Rajamäki
Ilmiöt
30.6.2022 12:30
Asiantuntija listaa kuusi keinoa, joilla yritykset voivat saavuttaa radikaalin läpinäkyvyyden
Doconomyn Mathias Wikströmin mukaan yritysten pitäisi muun muassa tuoda tuotteidensa hiilijalanjälki esiin ja tehdä yhteistyötä vaikuttavuusalan toimijoiden kanssa.
Toni Rajamäki
Digitaalisuus
30.6.2022 10:20
Suomalaisyritys teki mullistavan uudistuksen: CRM-järjestelmä voidaan nyt integroida suoraan mobiilipuhelinverkkoon
Uudistus antaa myös kolmannen osapuolen sovelluskehittäjille mahdollisuuden rakentaa uusia sovelluksia ja liiketoimintaa puhelindatan ympärille.
Toni Rajamäki
Kolumni
30.6.2022 8:30
Turhautuminen keski-ikäiseen ja -luokkaiseen journalismiin paljastaa, minkä puolesta joukko milleniaaleja ja zilleniaaleja haluaa tehdä töitä
Tiimini ei ole ainoa, joka kokee tarvetta journalismin muutokselle. Median on jo vuosia ollut vaikea tavoittaa nuoria, kirjoittaa Vilma Rimpelä.
Vilma Rimpelä
Kolumni
29.6.2022 15:30
Kolme Cannesissa menestynyttä kampanjaa, joista sinun tulee tietää
Jokaisen brändin pitäisi tutustua omiin arvoihinsa ja miettiä niiden pohjalta tapoja tuoda positiivinen vaikutus yhteiskuntaan, kirjoittaa Toni Rajamäki.
Toni Rajamäki
Luovuus
29.6.2022 13:15
Luovuus ja tuloksellisuus täytyy osata yhdistää, sanoo markkinointialan legenda Marc Pritchard
Marc Pritchard avasi Procter & Gamblen brändien luovuuden prosessia Cannes Lions -festivaaleilla.
Toni Rajamäki
Kolumni
29.6.2022 9:45
Vieraskynä: Lopetetaan kisatyöt
Meidän tulee voittaa asiakaskentän luottamus takaisin. Suunnittelun tulee aina lähteä brändistä, sen tarpeista ja toimintaympäristöstä, kirjoittaa Kalle Wallin.
Toimitus
Kolumni
29.6.2022 9:15
Kolme luovan markkinoinnin Cannes-työtä, jotka ovat jääneet liian vähälle huomiolle
Cannes Lions on saavutettavissa myös epätodennäköisimmille markkinointitöille, ja joskus menestyksen avain on oivaltava liiketoimintainnovaatio, kirjoittaa Santtu Kottila.
Toni Rajamäki
Mainonta
28.6.2022 14:10
Ryan Reynolds Cannesissa: Mainosten pitäisi olla hauskoja näinä ennennäkemättöminä aikoina
Hollywood-tähti oli yksi Cannes Lionsin odotetuimmista puhujista.
Toni Rajamäki
Luovuus
28.6.2022 12:35
AB InBev päätyi muutama vuosi sitten linjaukseen, joka teki yhtiöstä maailman luovimman markkinoijan – näillä keinoin menestys syntyi
Maailman suurin panimoyhtiö on voittanut viime vuosina kymmeniä leijonapystejä.
Toni Rajamäki
Edellinen
Näytä lisää
Tilaa uutiskirje
Saat viikoittaisen koosteen tärkeimmistä uutisista suoraan mailiisi.
Kyllä, Haluan liittyä MarkkinointiUutisten sähköpostilistalle.
Tietosuoja- ja rekisteriselosteen löydät
täältä
.
Kiitos! Tilaus onnistui.
Hups! Jotain meni pieleen - jos ongelma ei poistu, olethan yhteydessä niin korjaamme sen.