Toimistot

Cannesista jättipotin saaneen House of Laplandin toimitusjohtaja Sanna Tarssanen jätti pestinsä

Tarssanen oli vahvasti mukana kansainvälisessä huipputyössä Save Sallassa.
Kuva:
Cannesista jättipotin saaneen House of Laplandin toimitusjohtaja Sanna Tarssanen jätti pestinsä

Lapin markkinointi- ja viestintätalo House of Laplandin toimitusjohtajana tunnettu Sanna Tarssanen on jättänyt tehtävänsä toimistossa. Tarssanen kertoi asiasta LinkedInissä.

– Haikein mielin jätän jäähyväiset maailman parhaalle tiimille ja työkavereille. Iso kiitos kaikille kollegoille matkan varrella. Te teitte meistä me. Yhdessä teimme aluemarkkinoinnin ja suomalaisen markkinoinnin historiaa kansainvälisesti palkituimpana suomalaisena toimijana, Tarssanen kirjoitti.

House of Lapland loi Tarssasen alaisuudessa lukuisia kansainvälisiä palkintoja voittaneen Save Salla -kampanjan yhdessä brasilialaisen mainostoimiston Agencia African ja Sallan kunnan kanssa. Viime vuonna työ voitti Cannesissa yhden Grand Prix’n, kolme kultaista leijonaa ja kolme prossista. The One Show’ssa tilille tuli neljä kultaa ja D&AD-kilpailussa kahdeksan pokaalia. Näiden lisäksi tunnustusta on tullut myös monissa muissa kilpailuissa maailmalla.

Kampanja keräsi nopeassa ajassa noin 7,5 miljardia näyttökertaa 113 eri maassa, ja siitä tehtiin yli 900 verkkojulkaisua. Pelkästään sosiaalisessa mediassa kampanja tavoitti yli 250 miljoonaa käyttäjää, ja media-arvoltaan näkyvyys oli yli 120 miljoonaa euroa, vaikka kampanjan mediabudjetti oli nolla euroa.

Tarssanen toimi House of Laplandin toimitusjohtajana seitsemän ja puoli vuotta.

Lue myös:Toimitusjohtaja kertoo, miten Cannes-sensaatio House of Lapland onnistui tekemään kansainvälisen menestyskampanjan

Seuraa MarkkinointiUutisia sosiaalisessa mediassa ja saat tuoreet uutiset helposti feediisi.

Lisää luettavaa