Brändit

Jufo Peltomaan uusi työpaikka selvillä: aloittaa roottoripurjeista tunnetun Norsepowerin markkinointijohtajana

Peltomaa jätti tehtävänsä Avidlylla tänä kesänä.
Kuva:
Jufo Peltomaan uusi työpaikka selvillä: aloittaa roottoripurjeista tunnetun Norsepowerin markkinointijohtajana

Markkinointiteknologian alalla komeaa uraa luonut Jufo Peltomaa siirtyy roottoripurjeista tunnetun Norsepowerin markkinointijohtajaksi, yhtiö tiedottaa.

Viimeksi Peltomaa on työskennellyt Avidly-konsernin johtoryhmän jäsenenä ja luovana johtajana. Hänen lähdöstään kerrottiin kesäkuussa.

Norsepower on suomalaisyritys, joka vähentää merenkulun ympäristöpäästöjä roottoripurjeilla. Roottoripurjeita voi käyttää jopa isoissa rahtilaivoissakin.

– Peltomaan myötä Norsepowerin markkinointi ja viestintä nousevat uudelle tasolle. Meriteollisuudella on kasvava tarve vähentää hiilidioksidia ja hallita nousevia polttoainekustannuksia, ja Jufo Peltomaa on hieno lisä Norsepowerin senioritiimiimme. Hänen osaamisensa nopeuttaa markkinointi- ja viestintäponnistelujamme myynnin kasvun edistämiseksi, sanoo Norsepowerin perustaja ja toimitusjohtaja Tuomas Riski.

Ennen Avidlya Peltomaa on työskennellyt muun muassa Innofactorilla ja ZenRoboticsilla. Uransa alkuaikoina hän toimi AD:nä SEK & Greyssä.

– Olen ylpeä saadessani liittyä miehistöön. Kestävän kehityksen edelläkävijänä ihailen Norsepowerin potentiaalia. Olen työskennellyt tiiviisti sekä hallituksen puheenjohtajan Timo Ahopellon että neuvonantaja Jorma Elorannan kanssa, joten tämä on kuin paluu kotisatamaan. On selvää, että muuttumattomat luonnonvoimat ja globaali kunnianhimo, YK:n kestävän kehityksen tavoitteet ja muut ovat Norsepowerin puolella. Mikä voisi olla parempaa kuin planeetan auttaminen kannattavan teknologian avulla? Peltomaa sanoo.

Seuraa MarkkinointiUutisia sosiaalisessa mediassa ja saat tuoreet uutiset helposti feediisi.

Lisää luettavaa