UUSIMMAT
AIHEET
Viestintä
Myynti
Ilmiöt
Brändit
Digitaalisuus
Kolumni
Luovuus
Mainonta
Media
Toimistot
Kolumnit
Uusimmat uutiset
Toimistot
8.5.2025 10:48
Elina Teräsvirta digi- ja telemarkkinointiyritys Gainerin toimitusjohtajaksi
Yhtiön liikevaihto oli viime vuonna 1,4 miljoonaa euroa.
Mikko Perttunen
8.5.2025 10:10
Mellakka nappasi muun muassa Kotipitsalle ja Coca-Colalle vaikuttajaviestintää tekevän talon - kasvaa Suomen suurimmaksi alallaan
Kaupan jälkeen Mellakka Helsingin liikevaihto nousee 13 miljoonaan euroon.
Harri Junttila
Toimistot
7.5.2025 12:01
Avidlyn toimitusjohtaja Jesse Maula siirtyy syksyllä Ecobion toimitusjohtajaksi: ”Kuluttajat odottavat brändeiltä vastuullisuutta ja läpinäkyvyyttä”
Markkinointiuutiset kysyi Maulalta, millaiset ovat hänen odotuksensa uuden tehtävän suhteen – ja vähän muutakin.
Mikko Perttunen
Brändit
7.5.2025 9:54
Lukkofirma Iloq on vuoden brändi
Taakse kilpailussa jäivät Relove ja Snellman.
Mikko Perttunen
Ilmiöt
7.5.2025 9:27
Suomalaiset pitävät tuotteiden EU-alkuperää muita pohjoismaalaisia tärkeämpänä
Kaikkein vähiten tuotteen alkuperällä on väliä norjalaisille.
Mikko Perttunen
Myynti
6.5.2025 13:03
Uusi monitoimiareena Hype avautuu Espooseen kuun puolivälissä – yhdistää urheilun, tapahtumat ja kokoukset
Hypen kokonaispinta-ala on 17 000 neliömetriä.
Mikko Perttunen
Kolumni
6.5.2025 9:40
Aggressiivista ja tökeröä laihdutusmarkkinointia Linkedinin yksityisviesteissä? Ei kiitos.
"Naisten tarpeet huomioivaa reseptikirjaa" markkinoidaan Linkkarissa vastenmielisellä tavalla, Emmi Paunonen kirjoittaa.
Emmi Paunonen
Toimistot
6.5.2025 8:59
🔍 Elina Bono lopettaa toimitusjohtajana, ostaa osan Sherpasta ja laittaa kädet syvemmälle saveen – seuraajakin on jo tiedossa
Markkinointiala on taitekohdassa, jossa Sherpan väistyvä ja tuleva toimitusjohtaja näkevät pelkästään mahdollisuuksia. Sherpan hyppäys aikaisessa vaiheessa tekoälyn kelkkaan on tehnyt toimistosta houkuttelevan.
Mikko Perttunen
Myynti
6.5.2025 8:35
Zalandon kosmetiikkavalikoima tarjolle Suomessa
76 prosenttia verkkokaupan asiakkaista tekee jo ostoksia useassa tuotekategoriassa.
Mikko Perttunen
Brändit
6.5.2025 8:23
Tavastia avaa oman kesäterassin Tennispalatsin aukiolle
Livebändien sijaan ohjelmistoon kuuluu esimerkiksi DJ-vieraita.
Mikko Perttunen
Brändit
5.5.2025 16:10
Mikroyrittäjät pöllivät sata vuotta vanhan idean - laittoivat metsän tulitikkuaskiin
Jean Sibelius kantoi mukanaan metsää pienessä rasiassa. Viime vuosina ideaa on käytetty markkinoinnissa.
Harri Junttila
Toimistot
5.5.2025 13:23
Valve ostaa markkinointitoimisto Advance B2B:n
Yritysten yhteenlaskettu liikevaihto oli viime vuonna 15,4 miljoonaa euroa.
Mikko Perttunen
Brändit
5.5.2025 9:12
Lapset suunnittelivat Juhla Mokalle uuden kuosin
Kampanja huipentuu Helsingin Rautatientorin metroportaiden taidenäyttelyyn.
Mikko Perttunen
Brändit
5.5.2025 8:55
Vuoden Huipuissa ja Grand Onessa loistanut Saaristo-brändi ehdolla kansainvälisessä kilpailussa
Luova johtaja: ”Shortlistaus on iso kunnia:”
Mikko Perttunen
Viestintä
2.5.2025 13:23
Kesärauha julistettiin Turussa ensimmäistä kertaa livenä vappupäivänä
Tarkoituksena on luoda Kesärauha-festivaalin kampanjoinnissa hyödynnetystä julistuksesta perinne.
Mikko Perttunen
Media
2.5.2025 12:16
Useat mediat ottivat videoiden aikaleiman käyttöön sosiaalisessa mediassa – taustalla opiskelijoiden avoin kirje
Ajatuksena on, että ilman aikaleimaa vanhat uutiset voivat levitä ja hämätä katsojaa.
Mikko Perttunen
Media
2.5.2025 9:41
HS: Yläkoulun oppikirjassa opetetaan mainostajien tarpeiden vaikuttavan median sisältöön
Medioiden kerrotaan oppikirjassa pyrkivän tasapuolisuuteen vain toisinaan.
Mikko Perttunen
Kolumni
2.5.2025 8:05
"Kuka pelkää nuorta kollegaa?” – Lahjakkuus ei ole uhka vaan mahdollisuus
Epävarmuus on inhimillistä, mutta sen ei pidä estää auttamasta nuoria eteenpäin urallaan, Sanna Erkkilä kirjoittaa.
Sanna Erkkilä
Mainonta
30.4.2025 13:43
Citymarketeiden ostoskärryissä röhkii Pipsa Possu – kärryjen vapautumista odotettu jopa 20 minuuttia
Digitaalisen palvelun on tärkeää tavoittaa kuluttajat myös keskellä oikeaa arkea.
Mikko Perttunen
Ilmiöt
30.4.2025 12:32
Z-sukupolvi ei shoppaile edellisten sukupolvien tapaan – näistä somekanavista pohjoismaiset kuluttajat löytävät tuotteita
Jopa kolme neljästä Z-sukupolven edustajasta löytää tuotteita somealustoilta.
Mikko Perttunen
Edellinen
Näytä lisää
Tilaa uutiskirje
Saat viikoittaisen koosteen tärkeimmistä uutisista suoraan mailiisi.
Kyllä, Haluan liittyä MarkkinointiUutisten sähköpostilistalle.
Tietosuoja- ja rekisteriselosteen löydät
täältä
.
Kiitos! Tilaus onnistui.
Hups! Jotain meni pieleen - jos ongelma ei poistu, olethan yhteydessä niin korjaamme sen.