UUSIMMAT
AIHEET
Viestintä
Myynti
Ilmiöt
Brändit
Digitaalisuus
Kolumni
Luovuus
Mainonta
Media
Toimistot
Kolumnit
Uusimmat uutiset
Toimistot
25.1.2021 11:40
Kati Launiaisesta Asennemedian operatiivinen johtaja
Asennemedian toimitusjohtaja Ulla Vartiainen keskittyy jatkossa myyntiin ja vaikuttajaverkoston kehittämiseen.
Toni Rajamäki
Toimistot
25.1.2021 10:05
IPG Mediabrandsin kaksi isoa toimistoketjua saapui Suomeen
Kansainvälinen markkinointialan konserni IPG Mediabrands toi maineikkaat brändinsä Suomeen.
Toni Rajamäki
Toimistot
22.1.2021 19:15
Koskenkorva Vodka Climate Action palkittiin kansainvälisessä mainoskisassa
Mainostoimisto Bob the Robotin kampanja sai kansainvälistä tunnustusta.
Toni Rajamäki
Toimistot
22.1.2021 18:00
Heikki Yrjölästä Oikion toimitusjohtaja
Heikki Yrjölä aloittaa Oikion toimitusjohtajana 1. helmikuuta.
Toni Rajamäki
Brändit
22.1.2021 17:35
Fafi: B2b-myynti koitui suomalaisyritys Metsä/Skogenin pelastukseksi
Metsä/Skogen keksi uuden liikeidean, joka kasvatti yrityksen joulumyyntiä 60 prosentilla.
Toni Rajamäki
Kolumni
22.1.2021 2:55
Arvoisat markkinointihissukat, vuosi 2021 ei ole teidän
Koronavuodesta hyvin selviytyneet markkinoijat ovat innovatiivisia ja rohkeita, Anssi Järvinen kirjoittaa.
Anssi Järvinen
Brändit
22.1.2021 1:00
Applen iMac-tietokoneet kokevat muodonmuutoksen
Yhdysvaltalainen elektroniikkajätti aikoo tehdä muutoksia useisiin tuotteisiinsa.
Toni Rajamäki
Media
21.1.2021 23:00
Dildokauppias oli menettää ison osan vuoden myynnistään LinkedIn-potkujen takia
Muun muassa puudildoistaan tunnetun Teatiamo Industries Oy:n perustaja Tea Latvala joutui ongelmiin viestintäpalvelu LinkedInin kanssa.
Toni Rajamäki
Kolumni
21.1.2021 14:55
Joko teet LinkedInissä B2C-markkinointia?
LinkedIn nähdään valitettavan vähän suoraan B2C-yleisölle suunnattuja mainoskampanjoita, Tom Laine kirjoittaa.
Tom Laine
Kolumni
21.1.2021 13:30
Kommentti: Yrittäjällä on paljon hävittävää politiikassa
Yrittäjän kannattaa miettiä tarkasti politiikkaan lähtemistä, kirjoittaa uutistoimittaja Toni Rajamäki.
Toni Rajamäki
Brändit
21.1.2021 13:00
Moni suomalaisyritys hinnoittelee väärin, koska ymmärrys ostajan suhtautumisesta hintaan puuttuu – parhaat hintapäätökset tehdään tietoon perustuen
On kannattavampaa tehdä useita pieniä hinnanmuutoksia kuin yksi iso, sanoo tutkija Outi Somervuori. Ostajat eivät reagoi kovinkaan paljon alle viiden prosentin hinnankorotuksiin.
Iina Kansonen
Brändit
21.1.2021 12:00
MOI Mobiili nosti suosikkituotteen hintaa 50 prosenttia – näin hinnoitteluun erikoistunut tutkija kommentoi
"Jos hinta on oikealla tasolla, 50 prosentin hinnankorotuksen pitäisi muuttaa kysyntää", sanoo tutkija Outi Somervuori.
Iina Kansonen
Ilmiöt
21.1.2021 11:30
Korona sanelee myös tämän vuoden kuluttajatrendit: ruoan verkkokauppa jatkaa kasvuaan
Koronavuonna 2020 ruokakaupassa näkyi kaksi selkeää trendiä: ruoka ostettiin yhä useammin verkosta ja kuluttajat kiinnostuivat entistä enemmän terveellisistä elämäntavoista.
Toni Rajamäki
Media
21.1.2021 11:00
Facebookissa kannattaa julkaista viikonloppuisin, LinkedInissä arkipäivinä – tuore tutkimus selvitti somen parhaat julkaisuajat
Markkinoijan kannattaa miettiä somejulkaisun ajankohta tarkasti, sillä kaikissa sosiaalisen median kanavissa on "parhaat hetkensä".
Toni Rajamäki
Media
21.1.2021 1:00
Koronavuosi lisäsi suomalaisten television katselua – ruutuaika kasvoi 13 minuutilla
Suomalaisten television katselu lisääntyi keväällä yli 20 prosentilla.
Toni Rajamäki
Digitaalisuus
20.1.2021 14:30
Digimainonta selvisi ehjin nahoin koronavuodesta – ja nyt asiantuntija povaa kovaa nousukautta Suomeen
Digitaalinen markkinointi on kasvanut 2010-luvulla nopeasti ja ottanut suurempaa jalansijaa markkinoinnin kentällä.
Toni Rajamäki
Media
20.1.2021 14:00
Twitter ja Facebook tiesivät, mitä Donald Trumpin hyllyttämisestä seuraisi, suomalaistutkija uskoo
Twitter ja Facebook sulkivat toistaiseksi Yhdysvaltain väistyvän presidentin Donald Trumpin tilit Capitolin valtauksen jälkeen.
Toni Rajamäki
Kolumni
20.1.2021 13:40
Sosiaalisen median valta tuli näkyväksi Capitolilla
Twitterin ja Facebookin perustajat tuskin osasivat nuorina odottaa tekevänsä vielä merkittäviä poliittisia päätöksiä, Antti Sipilä kirjoittaa.
Antti Sipilä
Toimistot
20.1.2021 13:40
Vaikuttajamarkkinoinnin suunnittelutoimiston Indieplacen brändi uudistui vaikuttajien avulla
Indieplacen uusi brändi kuvastaa yhtiön arvoja, joita ovat aitous, rohkeus ja luovuus.
Toni Rajamäki
Brändit
20.1.2021 13:30
Myikö Kyrö Distillery viime vuonna enemmän käsidesiä vai viinaa?
Eteläpohjalainen viinatehdas Kyrö Distillery teki viime vuonna ennätyksellisen liikevaihdon. Maailman parhaana gininä palkitusta Napue Ginistä tunnetun yhtiön salainen ase vuonna 2020 oli käsidesimyynti.
Toni Rajamäki
Edellinen
Näytä lisää
Tilaa uutiskirje
Saat viikoittaisen koosteen tärkeimmistä uutisista suoraan mailiisi.
Kyllä, Haluan liittyä MarkkinointiUutisten sähköpostilistalle.
Tietosuoja- ja rekisteriselosteen löydät
täältä
.
Kiitos! Tilaus onnistui.
Hups! Jotain meni pieleen - jos ongelma ei poistu, olethan yhteydessä niin korjaamme sen.