UUSIMMAT
AIHEET
Viestintä
Myynti
Ilmiöt
Brändit
Digitaalisuus
Kolumni
Luovuus
Mainonta
Media
Toimistot
Kolumnit
Uusimmat uutiset
Mainonta
29.8.2023 14:18
Salolainen varaosa- ja tarvikekauppa rohkaisi lainvastaiseen toimintaan – huomautus Mainonnan eettiseltä neuvostolta
Huomautuksia myös some-vaikuttajille piilomainonnasta.
Mikko Perttunen
Ilmiöt
29.8.2023 14:00
Pellot pursuavat kukkakaalia – S-ryhmä ryhtyi hintatalkoisiin
Ketjun mukaan kaupan toimenpiteillä on aiemminkin ollut merkitystä sadon paremmassa hyödyntämisessä.
Mikko Perttunen
Digitaalisuus
29.8.2023 12:19
Entisen Posti-pomon verkkokauppapalvelu keräsi 3,5 miljoonan euron rahoituksen
Starcartin toimintaperiaate muistuttaa lento- ja hotellipalveluita yhteen kokoavia verkkopalveluita.
Mikko Perttunen
Brändit
29.8.2023 11:46
Ensimmäinen tekoälyä tuotekehityksessä hyödyntänyt Coca-Cola saapuu Suomeen
Aiemmin Creations-sarjassa ovat ilmestyneet muun muassa pikselin ja avaruuden makuinen juoma.
Mikko Perttunen
Kolumni
29.8.2023 9:50
YouTube kahmii tulevaisuudessa yhä suuremman osan verkkohauista
Googlen hakukonemuutokset vaikuttavat nostavan Youtuben yhä suurempaan rooliin, arvioi Antti Sipilä MarkkinointiUutisten videokolumnissaan.
Antti Sipilä
Brändit
28.8.2023 13:13
Yrittäjäkysely: Kesän rasismikeskustelu vaikuttaa Suomen maakuvaan haitallisesti
Vain joka viides pk-yrityksen edustaja on tyytyväinen Orpon hallituksen alkutaipaleeseen.
Mikko Perttunen
Kolumni
28.8.2023 12:06
Kulukuurit – nuo kaikille tutut markkinoinnin tummat pilvet
Talouden syklejä tulee ja syklejä menee. Niitä vastaan on turha taistella, mutta yrityksen toiminta tulee aina sopeuttaa niihin, kirjoittaa Mika Hyötyläinen.
Mika Hyötyläinen
Brändit
28.8.2023 11:48
Tampereen Sähkölaitos uudisti brändinsä
Visuaalinen identiteetti saa inspiraationsa yhteistyöstä, energiasta ja yrityksen ja kaupungin historiasta.
Mikko Perttunen
Toimistot
28.8.2023 9:10
LM Someco panostaa viestintäliiketoimintaansa – Kristiina Salo palaa toimistoon
”Yhtenäinen brändikokemus varmistetaan viestinnän keinoin.”
Mikko Perttunen
Toimistot
28.8.2023 8:47
Iina Huusko siirtyy Insaitille kehittämään maksettua mainontaa ja asiakkaiden yhteistyömalleja
”Huikeaa päästä tekemään päivittäin töitä suoraan luovan puolen kanssa.”
Mikko Perttunen
Digitaalisuus
25.8.2023 12:18
Lapset reagoivat evästeisiin eri tavoin: ”Yritysten on oltava aktiivisempia lasten yksityisyyden suojaamisessa”
Jyväskylän yliopiston tutkimus kertoo, että suurin osa varhaisteini-ikäisistä ei rajoita tietojensa jakamista somessa.
Mikko Perttunen
Toimistot
25.8.2023 11:42
Digitoimisto Karhu Helsingille uusi toimitusjohtaja Postilta
”Uudet ja älykkäämmät keinot luoda henkilökohtaisempaa palvelua verkossa asiakkaille ovat jo täällä, mutta olemme vasta raapaisseet pintaa näiden mahdollisuuksien osalta.”
Mikko Perttunen
Digitaalisuus
25.8.2023 11:17
Kyselytutkimus: Joka neljäs Z-sukupolven ostopolku alkaa somesta
Yli puolet sukupolven edustajista on ostanut tuotteen nähtyään sen somessa edeltävän kuukauden aikana.
Mikko Perttunen
Mainonta
25.8.2023 10:37
Annika Green vastaamaan Sanoman tapahtumien kaupallisista kumppanuuksista
”Tapahtumakumppanuus ei ole vain yhden illan tai viikonlopun mittainen.”
Mikko Perttunen
Mainonta
25.8.2023 10:17
Pauligin Kaupunkikahvien kampanja herätti närää somessa – yhtiö reagoi nopeasti ja keskeytti kampanjan
Vastuullisuusnäkökulmaa ei otettu suunnitteluvaiheessa riittävästi huomioon.
Mikko Perttunen
Brändit
25.8.2023 8:00
Kone on jälleen Suomen hyvämaineisin pörssiyhtiö yksityissijoittajien näkökulmasta – katso 79 yrityksen lista
Erityisesti perheyhtiöiden vakaus herättää luottamusta.
Mikko Perttunen
Brändit
24.8.2023 11:15
Torniolainen terveystuotebrändi valitsi muutama vuosi sitten uuden tien ja löi läpi Yhdysvaltain markkinoilla
Brändiä kaupataan muun muassa Amazonin ja Walmartin verkkokaupoissa.
Mikko Perttunen
Toimistot
24.8.2023 10:04
Teemu Nurmi Generaxionin myyntijohtajaksi
Nurmi siirtyy tehtävään Soldem Oy:n liiketoimintajohtajan pestistä.
Mikko Perttunen
Ilmiöt
24.8.2023 9:03
Tutkimukset osoittavat: Somevaikuttajien seuraamisella on suora yhteys nuorten ostoaikeisiin
Sosiaalinen media on nuorille tärkeä kuluttajaidentiteetin muokkaaja.
Mikko Perttunen
Brändit
24.8.2023 8:34
Halti lanseeraa syksyn aikana kaksi uutta kiertotalouteen liittyvää palvelumallia
Käytettyjä vaatteita voi nyt myydä ja ostaa Haltin verkkokaupan kautta.
Mikko Perttunen
Edellinen
Näytä lisää
Tilaa uutiskirje
Saat viikoittaisen koosteen tärkeimmistä uutisista suoraan mailiisi.
Kyllä, Haluan liittyä MarkkinointiUutisten sähköpostilistalle.
Tietosuoja- ja rekisteriselosteen löydät
täältä
.
Kiitos! Tilaus onnistui.
Hups! Jotain meni pieleen - jos ongelma ei poistu, olethan yhteydessä niin korjaamme sen.