Vuosi 2022 lähestyy loppuaan, joten kokosimme yhteen MarkkinointiUutisten vuoden luetuimmat kolumnit. Tänä vuonna Anssi Järvisen Sanna Marin -aiheinen kolumni veti parhaiten.
Toiselle sijalle ylsi Ulla Jonesin kolumni ja kolmannelle sijalle Marica Thorénin kolumni.
MarkkinointiUutisten 10 luetuinta kolumnia vuonna 2022:
1. Vuoden pr-teko voitaisiin julistaa jo nyt: Sanna Marinin kreisibiletysvideot (Anssi Järvinen)
2. Sain urani huonoimman neuvon, kun esihenkilö veti minut asiakaspalaverin jälkeen sivuun ja kertoi minun esittäytyneen väärin (Ulla Jones)
3. Piileskelin bisnesseminaarissa naistenhuoneessa, koska yhteistyöehdotukset kävivät liian henkilökohtaisiksi (Marica Thorén)
4. Yle näyttää historiallisella päätöksellään mallia muulle mediamaailmalle (Toni Rajamäki)
5. Kun istuin miesselittäjän kanssa palaverissa, jäivät kaupat tekemättä, koska olen nainen (Marica Thorén)