UUSIMMAT
AIHEET
Viestintä
Myynti
Ilmiöt
Brändit
Digitaalisuus
Kolumni
Luovuus
Mainonta
Media
Toimistot
Kolumnit
Uusimmat uutiset
Luovuus
26.9.2022 8:25
Publicis juhli Golden Drum Festival -kilpailussa, Heineken vei brändien pääpalkinnon
Publicis Italy voitti jo kolmannen kerran putkeen parhaan toimiston tittelin.
Toni Rajamäki
Media
26.9.2022 7:05
Jenna perusti Itä-Helsinki-verkkomedian, koska kyllästyi valtamedian tapaan kuvata aluetta: ”Stereotypiat ja ennakkoluulot kukoistavat”
Noin 10 000 lukijaa kuussa tavoittava media perustettiin apurahojen voimin, mutta saa nykyään tuloja muun muassa natiivi- ja bannerimainonnasta. Perustaja Jenna Lehtonen sijoittaa siihen myös omaa rahaa.
Iina Kansonen
Luovuus
23.9.2022 14:45
Tämän vuoden Roosa nauha -kampanjafilmi on tekijöiden mukaan kansainvälistä tasoa – katso filmi tästä
Filmin suunnitteli ja käsikirjoitti N2 Creative ja tuotti Directors Guild.
Toni Rajamäki
Ilmiöt
23.9.2022 11:35
Näin markkinoinnin ammattilaiset kommentoivat Patagonian yllätyspäätöstä
Patagonian omistaja päätti antaa yrityksensä voittoa tavoittelemattomalle järjestölle.
Toni Rajamäki
Brändit
23.9.2022 10:40
Isossa-Britanniassa ja Ruotsissa second hand -markkinaa valloittanut brändi saapuu Suomeen
20-vuotias yritys laajentaa pitkästä aikaa uuteen markkinaan.
Toni Rajamäki
Media
23.9.2022 10:15
Tässä ovat Suomen luetuimmat aikakauslehdet
Asiakasmediat ovat tutusti kärkipäässä. Yksittäisistä lehtiryhmistä talouden ja yritystoiminnan lehdet pärjäsivät mittauksessa erityisen hyvin.
Toni Rajamäki
Brändit
23.9.2022 9:30
Gigantti tummentaa mainoksiaan ja haastaa muut brändit energiansäästötalkoisiin
Kodinelektroniikkaketjun mukaan pienellä teolla sähkön kulutusta voidaan laskea jopa 14 prosentilla.
Toni Rajamäki
Brändit
22.9.2022 10:40
Hesburgerin ja Pyhimyksen yhteistyö jatkui menestyksekkäänä: kokonaismyynti kasvoi kampanja-aikana 15 prosentilla
Hampurilaisten päivämyynti oli jopa 36 prosenttia suurempi kuin viime kampanjassa.
Toni Rajamäki
Media
22.9.2022 10:05
Somemainontaan laitetaan kohta jo 300 miljardia dollaria vuodessa
Yritysten sosiaalisen median budjetit ovat kasvaneet vuosittain suurin askelin, ja kehitys näyttää yhä jatkuvan.
Toni Rajamäki
Luovuus
22.9.2022 9:35
Suomalaisjärjestö järjesti bisnesväelle näyttelyn kodittomaksi jääneistä kotiavaimista – osana kampanjaa Oikotielle ilmestyi huomiota herättäviä myynti-ilmoituksia
CMI - Martti Ahtisaari Peace Foundationin kampanja alkoi Nordic Business Forumista.
Toni Rajamäki
Ilmiöt
22.9.2022 8:50
Eurooppalaiset jättiyhtiöt sortuvat häpeilemättömään viherpesuun somessa, kertoo Harvardin tutkimus
Tutkimuksessa tarkasteltiin muun muassa suurimpia autobrändejä ja lentoyhtiöitä.
Toni Rajamäki
Ilmiöt
21.9.2022 13:15
Suomalainen yritysviestintä on usein liian epäkiinnostavaa, sanoo viestinnän asiantuntija Laura Vuorio-Kuokka
Yritysten viestinnässä on isoja haasteita, jotka liittyvät vuorovaikutuksen ja yhteisöllisyyden ylläpitämiseen.
Toni Rajamäki
Ilmiöt
21.9.2022 12:30
Halvan hinnan perässä juoksevien digiostajien asenne on muuttunut, mikä on tuonut kotimaiselle kaupalle uusia kilpailuvaltteja
Digiostamisen edelläkävijät ovat alkaneet kiinnittää aiempaa enemmän huomiota vastuullisuuteen.
Toni Rajamäki
Media
21.9.2022 11:20
YouTuben kumppaniohjelmaan tulee iso uudistus, joka muuttaa Shorts-videopalvelun sisällöntekijöiden ansaintalogiikkaa
YouTuben lyhytvideot keräävät jo yli 30 miljardia katselua päivässä.
Toni Rajamäki
Brändit
21.9.2022 10:25
Stockmann ja Wolt pilotoivat uutta palvelukonseptia Hullujen Päivien aikana
Palvelukonseptin myötä Hullut Päivät laajenee uusiin kaupunkeihin.
Toni Rajamäki
Digitaalisuus
21.9.2022 10:05
Googlen tutkimus: Yksityisyyden suojaan panostaminen on suuri valttikortti brändille
Tutkimuksen mukaan kuluttajat pitävät palveluiden huonoa yksityisyyttä melkein yhtä pahana asiana kuin varsinaista tietovuotoa.
Toni Rajamäki
Toimistot
21.9.2022 9:15
TBWA\Helsinki, Werklig ja Avidly kisaavat palkinnoista perinteikkäässä Cresta Awardsissa
TBWA sai kaksi finaalipaikkaa, Werklig ja Avidly yhdet.
Toni Rajamäki
Luovuus
20.9.2022 11:25
Suomalaisten klassikkomainosten konseptit tekivät paluun – tästä on kyse
Elisan ja Saarioisen ikoniset tv-spotit palasivat ruutuihin uudistetulla viestillä.
Toni Rajamäki
Toimistot
20.9.2022 11:10
Hasan & partnersin Nykytunteen museo sai kaksi “shorttia” Golden Drum -kilpailussa
Valtioneuvoston kanslialle tehty työ taistelee voitosta sarjoissa Covid-19 ja Health & Wellness.
Toni Rajamäki
Digitaalisuus
20.9.2022 10:10
Digia ostaa asiakaskokemuksen kehittämiseen ja digitaaliseen markkinointiin keskittyneen Avalonin – “Alansa parhaita toimistoja Suomessa”
Avalonin liikevaihto oli viime tilikaudella noin 2,4 miljoonaa euroa.
Toni Rajamäki
Edellinen
Näytä lisää
Tilaa uutiskirje
Saat viikoittaisen koosteen tärkeimmistä uutisista suoraan mailiisi.
Kyllä, Haluan liittyä MarkkinointiUutisten sähköpostilistalle.
Tietosuoja- ja rekisteriselosteen löydät
täältä
.
Kiitos! Tilaus onnistui.
Hups! Jotain meni pieleen - jos ongelma ei poistu, olethan yhteydessä niin korjaamme sen.