Toimistot

TBWA\Helsinki, Werklig ja Avidly kisaavat palkinnoista perinteikkäässä Cresta Awardsissa

TBWA sai kaksi finaalipaikkaa, Werklig ja Avidly yhdet.
Kuva:
Unsplash
TBWA\Helsinki, Werklig ja Avidly kisaavat palkinnoista perinteikkäässä Cresta Awardsissa

Kolme suomalaistoimistoa on päässyt mukaan perinteikkään Cresta Awardsin shortlistalle. Jo vuonna 1993 perustetussa Cresta Awardsissa palkitaan maailman parhaita töitä luovuuden, mainonnan ja markkinointiviestinnän saralla.

Tänä vuonna suomalaisista finaaliin ylsivät TBWA\Helsinki, Werklig ja Avidly. “Tebari” sai kaksi finaalipaikkaa, kun Werklig ja Avidly tyytyivät yhteen.

TBWA on Lahden kaupungille tekemällä Ympäristöpääkaupunki-työllään mukana finaalissa sarjoissa Brand Purpose ja Ambient & Experiental. Avidly on Soleinille tekemällä työllään mukana sarjassa Creative Strategy, joka on täysin uusi sarja kilpailussa. Werklig puolestaan on Sitko Pizzalle tekemällä brändi-identiteettityöllään mukana sarjassa Brand Identity.

Voittajat julkistetaan syyskuun aikana. Grand Prix’n lisäksi kilpailun jokaisessa sarjassa jaetaan kultaiset, hopeiset ja pronssiset pystit.

Seuraa MarkkinointiUutisia sosiaalisessa mediassa ja saat tuoreet uutiset helposti feediisi.

Lisää luettavaa