Kuvaaja:
Stockmann
Brändit

Stockmann ja Wolt pilotoivat uutta palvelukonseptia Hullujen Päivien aikana

21.9.2022 10:25
Toni Rajamäki
Palvelukonseptin myötä Hullut Päivät laajenee uusiin kaupunkeihin.

Kaksi tunnettua suomalaisbrändiä, Stockmann ja Wolt, ovat solmineet yhteistyön, jolla tavaratalo Stockmannin ikoninen Hullut Päivät -konsepti laajenee useisiin kaupunkeihin Suomessa.

Stockmann kertoo pilotoivansa Woltin kanssa uutta palvelukonseptia syksyn Hulluilla Päivillä 28. syyskuuta alkaen. 

Yhteistyön myötä Hullujen Päivien suosikkituotteita myydään Wolt-sovelluksessa, josta löytyy Hullut Päivät -niminen kauppa. Tuotteet sijaitsevat Wolt Marketeissa, joista lähetit toimittavat tuotteet tilaajille. Näin ollen Hulluista Päivistä pääsee nauttimaan muissakin kaupungeissa kuin vain niissä, joista löytyy Stockmannin tavaratalo. Wolt Marketin kautta Stockmannin tuotteita tulee saataville Oulussa, Vaasassa, Porissa, Lahdessa, Seinäjoella ja Joensuussa.

MAINOS (TEKSTI JATKUU ALLA)

– Yhteistyömme Woltin kanssa on osoittautunut kysytyksi palvelumuodoksi ja on hienoa saada tarjota tätä uudenlaista kuljetuskonseptia Hullujen Päivien aikana myös tavaratalokaupunkiemme ulkopuolella. Hullut Päivät on ikonisen Stockmannin yksi merkittävimmistä kampanjoista ja asiakkaiden odottama tapahtuma ympäri Suomea, kertoo Stockmannin markkinointijohtaja Tia Rantanen tiedotteessa.

Woltin Suomen maajohtaja Joel Järvinen on vakuuttunut siitä, että Woltin käyttäjät ottavat myös Hullut Päivät innolla vastaan.

– Stockmannin vastaanotto Woltin käyttäjien parissa on ollut erittäin lämmin. Nykypäivän ostajat rakastavat helppoutta ja nopeutta, ja uusi pilottimme auttaa meitä palvelemaan yhteisiä asiakkaitamme entistä paremmin niin tuotevalikoiman kuin alueidenkin näkökulmasta. Odotamme innolla, miten Hullujen päivien kauppa otetaan vastaan ja pohdimme mahdollista laajentamista tulevina kuukausina, Järvinen sanoo.

Uuden palvelukonseptin lisäksi Stockmannin ja Woltin yhteistyö laajenee syyskuussa Baltiaan Tallinnan ja Riian tavarataloihin.