UUSIMMAT
AIHEET
Viestintä
Myynti
Ilmiöt
Brändit
Digitaalisuus
Kolumni
Luovuus
Mainonta
Media
Toimistot
Kolumnit
Artikkelit joiden aihe on
Tapahtumat
Luovuus
Juontajat ja sosiaalisen median vaikuttajat saman katon alle
2.3.2023 11:07
Uusi välityssivusto pyrkii kasvamaan tämän vuoden aikana merkittävästi.
Mikko Perttunen
Ilmiöt
Kustannusten nousu haastaa tapahtuma-alan – alle puolet kyselyyn vastanneista yrityksistä kertoo myynnin nousseen koronaa edeltävälle tasolle
22.2.2023 8:59
Myös työvoiman saatavuus on alalla ongelma.
Mikko Perttunen
Mainonta
Vuoden 2022 parhaat sponsoroinnit ja tapahtumat palkitaan maaliskuussa: katso kaikki finalistit
14.2.2023 9:50
Sponsorointi & Tapahtumat Awardsissa tuomariston lisäksi yleisö pääsee vaikuttamaan voittajavalintoihin.
Satu Hurme
Toimistot
Bobivisassa voi nyt veikata Effie-voittajia
2.2.2023 11:37
Leikkimielisen kilpailun toivotaan nostattavan hyvää henkeä alalla.
Mikko Perttunen
Toimistot
Markku Kosonen Sisters Groupin toimitusjohtajaksi
1.2.2023 13:25
Kosonen palaa alalle parturiketjun johtajan pestistä.
Mikko Perttunen
Toimistot
Tapahtumatoimisto Tapauksen emoyhtiö Liwlig laajenee ja kasvaa 100 miljoonan euron kokoluokkaan
19.1.2023 8:00
Pohjoismaiden suurin tapahtumamarkkinointitoimisto, suomalainen Liwlig, on ostanut tanskalaisen Welcome-tapahtumatoimiston.
Iina Kansonen
Toimistot
Kolmen ansioituneen toimistojohtajan perustama Def Agency teki heti alkuvaiheessa ison linjauksen, joka on johtanut vahvaan kasvuun lyhyessä ajassa
1.12.2022 10:10
Antti Hirvonen, Jimi Veijonen ja Jussi Snicker ovat onnistuneet tuplaamaan toimiston liikevaihdon vuosi toisensa jälkeen.
Toni Rajamäki
Luovuus
Vuoden Huiput -kilpailuun kova kiinnitys: kansainvälisesti palkittu Anu Niemonen ylituomariksi
28.11.2022 14:05
Niemonen toivoo kilpailun osallistujilta uutta ajattelua, kokeilua ja uhkarohkeutta.
Satu Hurme
Ilmiöt
Millainen tapahtuma Slush on markkinoida yritystä? Markkinointijohtaja Venla Väänänen antaa suoran vastauksen
22.11.2022 13:50
Suomalainen startup Gubbe keräsi aikoinaan ensimmäisen sijoituksensa Slushista.
Toni Rajamäki
Mainonta
TBWA:n Mikael Kivelä Eurobest-tuomaristoon ainoana suomalaisena
30.9.2022 14:00
Kivelä on tunnettu muun muassa Ulkoministeriön, Lapin Kullan ja Finnairin visuaalisten identiteettien kehittäjänä.
Iina Kansonen
Toimistot
SEKillä eniten shortlistalle päässeitä töitä Finnish Comms Awardsissa – myös nämä toimistot mukana
30.9.2022 10:55
Lokakuun lopussa järjestettävään markkinointiviestintäalan kilpailuun tuli 103 hakemusta.
Iina Kansonen
Toimistot
Tapauksen emoyhtiö on ostanut Norjan yhden menestyneimmistä ja palkituimmista tapahtuma- ja brändikokemustoimistoista
18.8.2022 10:40
Tähän asti Liwlig Group oli koostunut Suomen ja Ruotsin johtavista tapahtumatoimistoista.
Toni Rajamäki
Mainonta
Marketing Finlandin ja Kotipizzan hallitusten puheenjohtaja Tommi Tervanen kertoo, mitä Cannes tarjoaa asiakasorganisaatioille
23.6.2022 16:50
Tervanen kehottaa toimistoja ja asiakkaita saapumaan Cannes Lions -festivaaleille yhdessä.
Iina Kansonen
Mainonta
”Mainosala ei välttämättä ole oikea ala sille, joka haluaa vain tehdä hyvää”
22.6.2022 16:50
Kansainvälistä uraa luova brändi- ja viestintäjohtaja Christine Göös toivoo, että hyväntekeväisyyskampanjat pidettäisiin Cannesissa kokonaan omassa sarjassaan.
Iina Kansonen
Ilmiöt
Mainosalan nollapäästöiseksi haluava Ad Net Zero -ohjelma laajenee Iso-Britanniasta maailmalle – mukana maailman suurimpia toimistoja ja mainostajia
21.6.2022 17:05
Muun muassa Dentsu, Havas, Omnicom, Google, Meta ja Unilever ovat mukana perustamassa kansainvälistä ohjelmaa.
Iina Kansonen
Ilmiöt
Markkinoijat vaihtoivat työpaikkaa korona-aikana poikkeuksellisen ahkerasti
21.6.2022 15:00
LinkedInin toimitusjohtajan Ryan Roslanskyn mukaan varsinkin Z-sukupolvi on vaihtanut työpaikkaa tiuhaan tahtiin viime vuosina.
Iina Kansonen
Toimistot
Sometoimisto Kurion Jari Lähdevuori: ”Ilman Cannesia tekemisemme olisi erilaista”
21.6.2022 12:45
Lähdevuorta kiehtoo Cannesin ainutlaatuinen tunnelma. ”Täällä tunnen olevani osa suurempaa markkinointiviestintäalaa ja näen, että se on oikeasti iso ja tärkeä juttu.”
Iina Kansonen
Brändit
Työt keskeyttävä pullonavaaja ja virtuaaliolut – näin Heineken onnistui kasvattamaan brändiarvoaan koronavuosina
20.6.2022 21:10
150-vuotias Heineken halusi erottua markkinoinnillaan kilpailijoista koronavuosina. Lopputuloksena Heineken kasvatti brändiarvoaan merkittävästi, vaikka baarit ja ravintolat sulkivat ovensa.
Iina Kansonen
Brändit
Brändien sosiaalinen vastuu tapetilla Cannesissa: "Miten markkinoija voi sanoa, ettei halua olla mukana auttamassa seksuaalisen väkivallan uhreja?”
20.6.2022 19:05
Vastuullisuus näkyi vahvasti Cannes Lions -festivaalin avauspäivän puheenvuoroissa. Ääneen pääsivät muun muassa Me Too -liikkeen perustaja Tarana Bruke ja luova suunnittelija Karabo Poppy.
Iina Kansonen
Ilmiöt
Viisi tärppiä Cannesiin: osallistu ainakin näihin puheenvuoroihin
15.6.2022 11:45
Cannes Lions -festivaali on täynnä markkinoinnin globaaleja superstaroja ja luovia huippuja eri aloilta.
Toni Rajamäki
Brändit
Brändien kiinnostus pridea kohtaan räjähti – tällaisia kriteereitä Helsinki Priden yrityskumppanin tulee täyttää
16.6.2022 7:05
Helsinki Pride alkoi hakea kumppanuuksia ammattimaisesti vuonna 2018. ”Nykyään yritykset ovat yhä useammin itse yhteydessä meihin”, kertoo hallituksen puheenjohtaja Panu Mäenpää.
Iina Kansonen
Luovuus
Cannes-konkari Jani Halme juhli viimeisimmät festarinsa lainafarkuissa, koska omat katosivat: ”Jos on mahdollisuus, mene Cannesiin”
15.6.2022 7:50
Tunnelma muodostuu perin juurin kummalliseksi, kun kymmenet tuhannet maailman luovimmat ihmiset pakkautuvat pieneen, rähjäiseen ranskalaiseen pikkukaupunkiin, sanoo kymmenisen kertaa Cannes Lions -festivaaleilla käynyt Halme.
Iina Kansonen
Brändit
Digimarkkinoinnin supertähti Gary Vee sijoitti suomalaiseen startupiin
19.5.2022 9:00
ArcticStartup keräsi uuden rahoituskierroksen ja sai mukaansa nimekkäitä sijoittajia.
Toni Rajamäki
Ilmiöt
Tutkimus: Lähes kaikki messukävijät suosivat fyysisiä tapahtumia
11.4.2022 11:45
Ammattimessuilla normaalivuosina säännöllisesti käyneistä vastaajista yli neljäsosa kokee, että uusiin tuotteisiin ja palveluihin tutustuminen on ollut pandemian seurauksena normaalia vaikeampaa.
Toni Rajamäki
Brändit
Lempäälän Ideaparkin ja salibandyseura Classicin yhteistyö toi Vuoden sponsorointiteko -palkinnon Spot Awards -kilpailussa
4.3.2022 11:25
Voiton myötä työ asettuu ehdolle Suomen edustajana European Sponsorships Awardseihin.
Toni Rajamäki
Edellinen
Seuraava
Tilaa uutiskirje
Saat viikoittaisen koosteen tärkeimmistä uutisista suoraan mailiisi.
Kyllä, Haluan liittyä MarkkinointiUutisten sähköpostilistalle.
Tietosuoja- ja rekisteriselosteen löydät
täältä
.
Kiitos! Tilaus onnistui.
Hups! Jotain meni pieleen - jos ongelma ei poistu, olethan yhteydessä niin korjaamme sen.