UUSIMMAT
AIHEET
Viestintä
Myynti
Ilmiöt
Brändit
Digitaalisuus
Kolumni
Luovuus
Mainonta
Media
Toimistot
Kolumnit
Uusimmat uutiset
Toimistot
18.8.2021 11:45
Helsinkiin toimiston avaava Grundlage aikoo iskeä kiinni asiakaskuntaan, jonka kilpailijat ovat unohtaneet
Turkulaistoimisto haluaa valloittaa yrityskentässä olevan harmaan alueen, sanoo toimitusjohtaja Mari Tauler.
Toni Rajamäki
Mainonta
18.8.2021 9:35
MTV:n ja Nordic Venturesin poikkeuksellisella yhteistyöllä halutaan osoittaa massamarkkinoinnin voima suomalaisyrityksille
MTV ja Nordic Ventures tarjoavat yrityksille kasvua “media for equity” -mallilla.
Toni Rajamäki
Toimistot
18.8.2021 8:35
Turkulainen Grundlage avaa toimiston Helsinkiin – vetäjäksi McCannilla ja TBWA:lla työskennellyt Sari Heinilä
Heinilä toimii jatkossa Grundlagella myös strategiajohtajana.
Toni Rajamäki
Luovuus
17.8.2021 13:55
Forbes listasi kuusi asiaa, jotka erottaa asiakaskeskeiset yritykset muista
Muun muassa innovatiivisuus yhdistää yrityksiä, joilla on korkea asiakastyytyväisyys.
Toni Rajamäki
Media
17.8.2021 11:50
Mitä brändien pitää tietää TikTok-markkinoinnista? Paina nämä neuvot mieleen
TikTok-markkinoinnin suosio kasvaa koko ajan.
Toni Rajamäki
Brändit
17.8.2021 8:55
Kansainvälistä kiinnostusta herättänyt suomalaisyhtiö Spinnova solmi yhteistyösopimuksen ulkoilubrändi The North Facen kanssa
Osapuolet ovat tehneet kehityssopimuksen uusien vastuullisten ja teknisten ulkoiluvaatteiden kehittämiseksi.
Toni Rajamäki
Brändit
16.8.2021 12:20
Mielenkiintoisimmat markkinointiuutiset maailmalta: Adidas myy tunnetun Reebok-brändinsä
Adidas kertoi kauppa-aikeistaan. LinkedIn esitteli uuden ominaisuuden.
Toni Rajamäki
Digitaalisuus
16.8.2021 10:05
Teknologia- ja innovaatioyritys Futurice vastaa alan osaajapulaan panostamalla isosti työnantajamielikuvan rakentamiseen
It-alalla on pakko luoda vahva työnantajabrändi menestyäkseen, sanoo yrityksen Marketing Manager Sanni Tiivola-Jurvainen.
Toni Rajamäki
Kolumni
16.8.2021 9:50
Olen päässyt mainonnasta eroon, koska mainonta on kriisissä – ja tulevaisuudessa kriisi saattaa vain paisua
Mainosten välttely on jatkossa entistä helpompaa, kirjoittaa Pasi Sillanpää.
Pasi Sillanpää
Ilmiöt
13.8.2021 14:55
Netflix on yhä suomalaisten suosikki rajusti kasvaneessa suoratoistopalvelumarkkinassa – näin paljon kuluttajat ovat valmiita maksamaan suoratoistopalveluista
MarkkinointiUutisten ja IROResearchin tekemän selvityksen mukaan naiset tilaavat suoratoistopalveluita miehiä ahkerammin.
Toni Rajamäki
Luovuus
13.8.2021 13:00
Uutuuskirja kertoo, miten viestinnän johtamisesta tehdään strategista
Viestinnän johtaminen strategiasta tuloksiin -kirja julkaistaan ensi viikolla.
Toni Rajamäki
Mainonta
13.8.2021 12:05
Nämä brändivideot ovat vakuuttaneet suomalaisia markkinointialan ihmisiä viime aikoina
MarkkinointiKollektiivin keskusteluissa nousi esiin muun muassa Niken hittimainos.
Toni Rajamäki
Toimistot
13.8.2021 10:30
Tiinu Wuolio valittiin Marketing Finlandin alle siirtyneen Finnish Comms Awardsin päätuomariksi
Viestinnän töitä palkitsevassa kilpailussa vietetään juhlavuotta.
Toni Rajamäki
Brändit
13.8.2021 9:55
S-ryhmä avaa Viroon kuusi uutta Prismaa – suomalaisbrändit saavat ison hyödyn
Virosta on löytynyt tähän mennessä yhdeksän Prismaa.
Toni Rajamäki
Kolumni
13.8.2021 9:05
Toimitusjohtajan kolme suurinta markkinointiongelmaa
Myyntiä ja markkinointia ei pitäisi erottaa toisistaan, kirjoittaa Ossi Ahto.
Ossi Ahto
Brändit
12.8.2021 13:30
Tokmanni lanseeraa kanta-asiakasohjelman ensi viikolla – “Olemme varmoja siitä, että kaikki halpojen hintojen ystävät ottavat Tokmanni Klubin ilolla vastaan”
Myös Tokmanni alkaa tarjota kanta-asiakkailleen etuja. Isoista kaupan alan toimijoista viimeisimpänä etuohjelman otti käyttöön Lidl.
Toni Rajamäki
Toimistot
12.8.2021 9:20
Markkinoinnin huipputekijä Mikael Castrén nousee tärkeään rooliin Tapauksessa, joka pyrkii kasvattamaan liikevaihtonsa yli 50 miljoonaan euroon
Mikael Castrén siirtyi johtamaan tapahtumatoimistossa kuluttajatapahtumien liiketoimintaa Pohjoismaissa.
Toni Rajamäki
Kolumni
12.8.2021 8:35
Monen yrityksen evästehallinta on pielessä – markkinoinnin tehtävä on laittaa se kuntoon
Traficomin ohjeistus evästeiden hallintaan vaatii vielä hiomista, kirjoittaa Petri Mertanen.
Petri Mertanen
Mainonta
11.8.2021 13:30
Duunitori kampanjoi erottuvasti jääkiekon MM-kisojen aikana – markkinointijohtaja Mikko Martikainen kertoo, millaisiin markkinointituloksiin yritys ylsi
Kampanjan kokonaiskontaktimäärä ylsi lähes 17 miljoonaan.
Toni Rajamäki
Brändit
11.8.2021 12:45
Finlaysonin Mikko Koponen lähtee vetämään bränditalo Manna & Co:ta
Tunnettujen suomalaisbrändien muodostama uusi yhtiö on saanut toimitusjohtajan.
Toni Rajamäki
Edellinen
Näytä lisää
Tilaa uutiskirje
Saat viikoittaisen koosteen tärkeimmistä uutisista suoraan mailiisi.
Kyllä, Haluan liittyä MarkkinointiUutisten sähköpostilistalle.
Tietosuoja- ja rekisteriselosteen löydät
täältä
.
Kiitos! Tilaus onnistui.
Hups! Jotain meni pieleen - jos ongelma ei poistu, olethan yhteydessä niin korjaamme sen.