Luovuus

Tässä ovat MarkkinointiUutisten alkuvuoden luetuimmat suurennuslasijutut

7.4.2023 10:00
Toimitus
Tammi-maaliskuun suosituin suurennuslasijuttu kertoi Jenni Ahokkaan Smuuti Skin -brändistä.

Pääsiäisen pitkän viikonlopun iloksi MarkkinointiUutiset koosti alkuvuoden suosituimmat suurennuslasijutut lukupaketiksi. Suurennuslasilla merkityt jutut ovat pidempiä, taustoittavia ja päivittäisestä uutisoinnista poikkeavia artikkeleita.

1. 🔍 Jenni, 30, loi brändin, jonka tuotteet vietiin käsistä kahdessa päivässä: taustalla myyntipaikka Prismassa ja nollabudjetin TikTok-kampanja

2. 🔍 Näin Boksi vastaa vaikuttajien esittämään kritiikkiin palkkioista – hinta-algoritmi poistettiin käytöstä

3. 🔍 Kaarinalaisyritys toteutti monen firman unelman ja osti koko etusivun – 600 kilometrin päässä ilmestyvästä paikallislehdestä

4. 🔍 "Pykälän verran isompi" – Superson toteutti Amazon Prime Videon brändikampanjan 450 miljoonan kuluttajan markkinalle

5. 🔍 Hannu Medina kouluttaa sateenkaariviestinnästä ja -markkinoinnista pääasiassa naisia, sillä miehet eivät uskalla hänen luennoilleen

MAINOS (TEKSTI JATKUU ALLA)